2023-10-27, 22:52
Medlem
Bianca var ju ute för ett tag sedan och propagerade för yonimassage.

Har de diskuterat massage på släktträffarna tro?
Citera
2023-10-27, 23:04
Så många thaihoror jag har knullat med och fått avrunkning av i Thailand.
Är nog iallafall 100 prosituerade under mina 4 månader i thailand. (är i 30 års åldern).

Så tycker jag inte Niclas direkt har gjort något oetiskt eller konstigt.
Citera
2023-10-27, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClupeaHarengus
Underhållande kommentarsfält dock! 😂

"Ja blocka alla som hittar på såna påståenden. Helt rätt Christina!"

"Svensk avundsjuka är det fulaste som finns!"
Ja det var väl Stikkan Andersson som sade att folk inte är så dumma som man tror, de är ännu dummare...
Citera
2023-10-27, 23:25
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Paolo låg inte med ett djur, det är han som är djuret. Eller försvarar du alla våldtäktsmän?
Lägg av din jävla tönt. Kvinnan sålde sin kropp frivilligt och Paolo pröjsade. Det är inte våldtäkt. Med din kommentar så förringar du alla kvinnor som verkligen blir våldtagna men det är du för korkad för att fatta.
Citera
2023-10-27, 23:40
Medlem
Fiffiniffis avatar
Få saker är så cringe som sexköp. Bete dig som en jävla man för i helvete. Att man ens kan bli hård över någon som egentligen inte vill ligga med en säger en hel del om ens person. Sorgliga typer.
Citera
2023-10-27, 23:41
Medlem
Någon som vet vad domen blev? Tydligen har domen fallit idag enligt rykten men hittar ingenstans vad påföljden blev.
Citera
2023-10-27, 23:43
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Är nog iallafall 100 prosituerade under mina 4 månader i thailand. (är i 30 års åldern).

Men, vem fan bryr sig om var DU har doppat kuken?
Citera
2023-10-27, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Sammanfattar det svenska, faktaresistenta samhället rätt bra. Känslor trumfar fakta. Tyckonomi helt enkelt. Ganska allvarligt läge.
Därför som landet ser ut som det gör. Faktaresistenta hbtqiaosv människor som gör handhjärtan åt ett håll och spyr galla åt ett annat håll. Skydda Niklas Wahlgren men häng Paulo Roberto i nossarna. Äckligt att Wahlgrenarna har såna fördelar. De kommer undan med allt verkar det som.
Nej nu ska det slätas över. Det var ju bara en handtralla... Hon tog initiativet... Många har köpt sex... Ingenting ovanligt... men när PR köpte ett blowjob då var det vidrigt enligt Pernilla och Sofias podd och dessa män var anledningen till trafficking. Men lille petter-niklas wahlgren han är så oskyldig så. Fy fan vad vidrigt med dessa skillnader i behandling av olika torskar.
Citera
2023-10-27, 23:51
Medlem
canterburys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger

Så många jag skjutit i modern warfare 2 så tycker jag inte det är oetiskt eller konstigt att göra det på riktigt. Wow. Logiken i ditt inlägg. Episkt.
Citera
2023-10-27, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Tror ni Pernilla kommer byta namn på sin show?

https://pernillawahlgrenshappyending.se/

Helt otrolig ironi.
Jag är 100% säker på att namnet på nya showen är vald med flit.

Vad tror ni kommer dyka upp om man googlar ”Wahlgren happy ending” om 3 månader?

Smart sätt att begrava oönskade träff på internet.
Citera
2023-10-27, 23:54
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Det finns mycket att säga i ämnet. Men Niclas borde ha en viss fördel när det gäller kvinnor i Sverige. Om denna herre springer till luder så hur har det vanliga män i dag?

Sverige måste vara det sämsta landet i välden att vara man i. Ett stort tack till feminister som älskar araber.

Vanliga män får väl sitt de också? De fula människorna ligger väl med varandra? Även om NW hållit formen hyfsat så är han nog inte så het bland lite yngre tjejer och då får det väl bli ludren kan jag tänka.
Citera
2023-10-27, 23:54
Medlem
Jag håller med dig. Konstigt land vi lever i. Vissa kändisar FÅR ha ägnat sig åt prostitution, vissa andra inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in