2023-10-30, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Varför skulle hans morsa uttala sig? Niclas är nästan 60 år.
Ja väldigt konstigt att gå i försvar till en 60 årig son som dessutom köpt sex! Huvva! Hon borde väl ta avstånd istället om hon nu prompt måste skriva nåt alls ?
Citera
2023-10-30, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Alltså att gå runt och leta papper med sagge och använda kondomer i papperskorgar... undrar om de som jobbar med det tycker det är värt det.

Det är väl inte vad som skett?

Vad jag läst från FUP:en så har de inga DNA-bevis. Utan de gick istället på att han tog ut kontanter precis innan massagen, att hans besök är bokfört hos massagesalongen på ett sätt som brukar betyda sexköp, samt att han själv erkände.
Citera
2023-10-30, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Paulo gick ju ut själv direkt i morgonsoffan på TV4 och erkände. Hedrar honom faktiskt. NW lär gömma sig bakom Wahlgrens gröna kort.
Fast det var ju inte så klokt visade det sig i efterhand! Jag tror han gjorde det för att han trodde det skulle blåsa över snabbare om han var öppen, men tyvärr funkar det inte så!
Citera
2023-10-30, 17:40
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Men det var ju en den stora grejen i polisutredning mot detta thai-ställe. Massa papper med sperma och kondomer som polisen snokat upp i papperskorgar på stan i närheten.

Ser framför mig hur polisen gräver i soptunnor för att sätta dit honom för detta fruktansvärda brott! Det skjuts, bombas och mördas som aldrig förr, men NW, han har köpt ett handjob. Fy!
Citera
2023-10-30, 17:49
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Du missförstår tyvärr det som jag skrev!
Hans morsa fick vad hon ansåg vara otrevliga inlägg på sin Insta. Därför skrev hon förtydligande att hon skulle radera allt sådant. Denna info kommer ursprungligen ifrån annan användare på fb.
Detta skedde tidsmässigt ungefär i samband med att info om Torskens eskapader hade läckt ut.
Därför menade jag att det var en lite korkad metod för ev. Damage Control av den 80-åriga damen!
Citera
2023-10-30, 18:43
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Christina var med i "Min sanning" för någon vecka sedan och fick någon fråga om sina barn av Luuk, minns inte exakt hur frågan löd och där hon svarade ungefär "barnen är vuxna och jag vill/kan inte lägga mig i deras liv".

Hon skulle med andra ord inte skrivit något alls på Instagram.
Citera
2023-10-30, 18:57
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommar.cool

Vad jag läst från FUP:en så har de inga DNA-bevis. Utan de gick istället på att han tog ut kontanter precis innan massagen, att hans besök är bokfört hos massagesalongen på ett sätt som brukar betyda sexköp, samt att han själv erkände.

Vet inte om inlägget jag svarade på gällde just händelsen med Niclas.
Citera
2023-10-30, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommar.cool

Ingen har sagt att de hittat just hans sperma. Inlägget klargjorde bara hur hela härvan nystades upp.
Citera
2023-10-30, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ingen har sagt att de hittat just hans sperma. Inlägget klargjorde bara hur hela härvan nystades upp.

Då förstår jag.

Tycker dock det är märkligt de måste hitta servetter och kondomer för att börja nysta upp. Håll span på vilken thai-massagesalong som helst så kommer de i 99 fall av 100 upptäcka sexköp.
Citera
2023-10-30, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Fast det var ju inte så klokt visade det sig i efterhand! Jag tror han gjorde det för att han trodde det skulle blåsa över snabbare om han var öppen, men tyvärr funkar det inte så!
Jag tror att det var för att visa hur macho han är, han törs säga det själv.
Citera
2023-10-30, 19:23
Medlem
Varför sa inte idioten att han tog 30 min fotmassage.

Svår nöt för åklagaren att bevisa.

Att ta ut 1.00kr ur en bankomat är inte olagligt. Så vad bygger dom sitt case på utan bildligt bevis?

Pucko som erkände!
Citera
2023-10-30, 19:28
Medlem
Snusfris avatar
Är nog känt i Wahlgren familjen vilken äcklig kokainsniffande kvinnomisshandlare som går till prostituerade ibland Niclas är. Kommer nog inte som en chock. Chocken är väl att det blev offentligt.
Fattas bara att håriga Benjamin kommer ut som bög med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in