2023-08-28, 15:18
Medlem
IgnoranceIsBlisss avatar
Nu brjar ju priserna bli attraktiva igen, jag slde av nr de varslade, men nu kanske man kan ta en liten pos igen.
Citera
2023-08-28, 21:10
Medlem
FattyMcCools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgnoranceIsBliss
Nu brjar ju priserna bli attraktiva igen, jag slde av nr de varslade, men nu kanske man kan ta en liten pos igen.
Jag tror ocks det r lge att tanka. Det r bra pris nu och de kommer garanterat g upp igen.
Citera
2023-08-30, 23:03
Medlem
Atamons avatar
Vad tror ni om utdelningen nsta vr? De lr vl inte kunna behlla rets 8.70 kr?
Citera
2023-08-30, 23:08
Medlem
FattyMcCools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atamon
Vad tror ni om utdelningen nsta vr? De lr vl inte kunna behlla rets 8.70 kr?
Knappast, men frhoppningsvis runt 4-5kr tror jag. Det ser illa ut om de inte delar ut alls.
Citera
2023-09-15, 21:46
Medlem
OneTaps avatar
man mste va efterbleven om man fortfarande hller den hr skrp aktien
Citera
2023-09-15, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
man mste va efterbleven om man fortfarande hller den hr skrp aktien
Varfr tycker du det d?
Citera
2023-10-26, 09:57
Medlem
SjukSmileys avatar
Fantastisk rapport och ett massivt skutt uppt fr aktien. Det talas till och med om tvsiffrig utdelning men det terstr att se.

Idag blir det kprally!
Citera
2023-10-27, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SjukSmiley
Fantastisk rapport och ett massivt skutt uppt fr aktien. Det talas till och med om tvsiffrig utdelning men det terstr att se.

Idag blir det kprally!
Det var vl ingen jtte fantastiskt rapport, men kan dom ligga kvar vid 6-7 kr i utdelning och satsar fr framtiden s kan det bli riktigt bra p lng sikt.

Kul att det gr t rtt hll trots allt. Mnga blankare som har velat trycka ner kursen sista tiden.
Citera
2023-11-02, 18:40
Medlem
LibraryCops avatar
Hyfsad uppgng fr SSAB senaste veckan! Synd att man inte passade p att kpa mer fr en vecka sedan nr aktien var nere under 55 kr. Nu ligger den p 68 kr och kplget r frbi. Det r ltt att vara efterklok. 😃
Citera
2023-11-02, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LibraryCop
Hyfsad uppgng fr SSAB senaste veckan! Synd att man inte passade p att kpa mer fr en vecka sedan nr aktien var nere under 55 kr. Nu ligger den p 68 kr och kplget r frbi. Det r ltt att vara efterklok. 😃
Den kan ltt dippa igen. Marknaden r ostabil och efterfrgan r mindre p den inhemska sektorn.

P lng sikt tror jag dock att det r en bra investering. Efterfrgan kommer att ka och dom har redan fixat ett par bra kontrakt fr framtiden. SSAB har en bra kassakista och br klara en tillfllig lgkonjunktur.
Citera
2023-11-09, 18:19
Medlem
SeMinMages avatar
Slt av och plockat hem 20k p denna senaste veckan. Kommer den fortstta ka eller planar vi ut nu tror vi?
Citera
2023-11-10, 11:57
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMinMage
Slt av och plockat hem 20k p denna senaste veckan. Kommer den fortstta ka eller planar vi ut nu tror vi?

Just rvara aktier r volatila. Sen har dom en extremt bra kassa fr smre tider. Kommer plana ut detta r d ingen kund vill sitta med lager fr rsslutet.

Efter Q1 nsta r skulle det inte frvna mig om den ligger ver hundringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in