Citat:
Ursprungligen postat av
psonpson
Har ni inte skaffat era biljetter till BNP Paribas Open än så är det hög tid nu. Bara handikapp-biljetter kvar till kvällspasset på fredag.
Nordic Open? Noterar att ATP ännu kör med "Stockholm" i sina highlights. Men de brukar väl göra det, bara nämna staden turneringen är från. Men det är klart, om turneringen nu börjar kalla sig själva för Nordic Open är det bara en tidsfråga innan det är så man kommer referera till den.
Citat:
Ursprungligen postat av
calina85
Ja, jag såg reklam för det för nån månad sen. Snygga men jag har använt Dunlop sen jag var 13 så inget för mig. Blir intressant om vår tennisklubb tar in dem för försäljning.
https://www.sportfack.se/artiklar/20230905/stiga-sports-lanserar-tennisracket-breddar-utbudet/
Dunlop, coolt: ser det lite mer nu på touren, känns det som, med spelare som Draper tex. Har ej testat, men hört att de är lite billigare för samma kvalitet som Babolat och Wilson osv. Rätt snygg design också.
Citat:
Ursprungligen postat av
TupolevTu-144
Bra, Stiga känns jävligt osexigt, tycker du inte? Dunlop däremot, särskilt med blått Tourna-overgrip andas ju så mycket sex appeal att det nästan blir löjligt. T.o.m Thomas Johansson blev en hunk med den kombon(och det säger ju inte lite..).
Tror det främst var öronen, faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
TupolevTu-144
Någon i tråden som spelar med Söderlings bollar? Jag köpte av misstag ett rör med dessa bollar i söndags för en tvåtimmars kvällssession(personalen ställde ut fel). Tyckte de kändes väldigt trevliga att spela med, vilket förvånade mig, då jag inte alls gillat dem när jag vid enstaka tillfället testat gamla kvarlämnade bollar i hallen. De kanske slits fort? De vi köpte hade bra fart, men ändå helt ok kontroll(svarta röret)
Sprids rätt mycket för seriespel och turneringar och andra grejer, känns det som. Helt ok, i mitt tycke. Men jag brukar kunna lira med lite vad som helst. Gör ju även padelrack och tennissträngar, så man undrar ju om de leker med tanken att ge ut rack också. Såg för övrigt nyligen att även Adidas hade en racketline en gång i tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stefan4
Har Elias gjort något osportsligt, eller uppfört sig illa på något annat sätt?
Han smashade sönder en kamera med en boll en gång (se nedan), så lite trash-varning är det nog även på honom. Men annars verkar han reko.
https://www.youtube.com/watch?v=Pw8LuhNeTVI
Jag noterade för övrigt dina inlägg i tråden om terrorattentatet i Bryssel, där du inte verkade ha några problem med att man skjuter skallen av människor på öppen gata, men väl med att folk på nätet uttrycker upprördhet över dylikt barbari. Vidriga poster från din sida.