2022-11-18, 22:59
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Om så skett då stiger hans aktier enormt i mitt tycke

Han skrev jävligt tidigt in minns jag efter kriget brutit ut ja, på kameran efter vinst.
Citera
2022-11-18, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Han skrev jävligt tidigt in minns jag efter kriget brutit ut ja, på kameran efter vinst.
Det stämmer ju kommer ihåg det nu
Citera
2022-11-19, 00:32
Medlem
Sjukt trist turre. Gioco mot Med bästa matchen hittills och lär väl bli bästa overall. Fritz är en servebot, Ruud en nolla mentalt och så även Rublev. Nåja, bättre lycka nästa gång.
Citera
2022-11-19, 00:41
Citat:
Fyfan. Greken är bra. Riktigt jävla bra. Tog han fan ett set och ett gem att göra första unforced, sen reder ut det där servgemet (0-30) med bravur.

Kommer nog vara favorit mot Ruud när han spelar såhär.

Nu blev det Rublev mot Ruud
Citera
2022-11-19, 04:24
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 800kg

Alla kommentatorer och all information man fått säger annars att detta troligen är årets snabbaste turnering.

Tja, banan kan vara snabb om man vågar spela flackt. Men tråkiga moon-ballers som Nadal och Ruud som lobbar bollen fem meter över nätet får banan att se långsam ut. Det är ju för fan damtennis.

Men när Rublev intar scenen går det undan. Han är ingen fegis, han går för det. Kul att se honom i semifinal, hoppas att han når finalen också. Men baggen kommer nog att tråka ut honom.
Citera
2022-11-19, 06:39
Medlem
bobo909s avatar
Någon mer som hoppas mest på att Ruud tar hela skiten? Annars får det gärna bliRublev, som är en liten oddsfavorit ikväll inför sammandrabbningen.

Djoko lär väl inte ha några problem med Fritz?
Citera
2022-11-19, 09:48
Medlem
TupolevTu-144s avatar
HAHA

Greken är självgod och dryg igen. Rublev är skön tillbaka. Från pressintervjun:

https://www.youtube.com/watch?v=3Cwf8pku_Wc
Senast redigerad av TupolevTu-144 2022-11-19 kl. 09:55.
Citera
2022-11-19, 12:22
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
HAHA

Greken är självgod och dryg igen. Rublev är skön tillbaka. Från pressintervjun:

https://www.youtube.com/watch?v=3Cwf8pku_Wc

Tsitsipas : "It's a shame. I feel like the better player. I felt like I could do more with the ball today. I felt like I could just be much more creative, quite obvious. He prevailed with the few tools that he has. He was able to really take advantage of them and win today."

Nog det mest arroganta jag någonsin hört på en presskonferens efter en tennismatch.
Citera
2022-11-19, 13:15
Medlem
Vobblers avatar
Citat:

Djoko lär väl inte ha några problem med Fritz?

Han borde inte ha det, men jag tyckte att han såg sliten ut igår, så jag tar inget för givet. Men som Maria sa igår: "Så där har vi sett honom många gånger förr". Typ halvdöd, för att sedan vakna till liv igen och spela som en gud. Det kanske är lite skådespel.

Citat:

Nog det mest arroganta jag någonsin hört på en presskonferens efter en tennismatch.

Ja, fy fan vad ruttet. Om han var impopulär innan, vad ska det ta vägen nu?
Citera
2022-11-19, 14:26
Medlem
Citat:
Tsitsipas : "It's a shame. I feel like the better player. I felt like I could do more with the ball today. I felt like I could just be much more creative, quite obvious. He prevailed with the few tools that he has. He was able to really take advantage of them and win today."

Tsitsipas bekräftar att han är en röv. Lägg till hans pinsamma farsa på läktaren så har vi en outhärdlig dagis-kombo.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-11-19 kl. 14:31.
Citera
2022-11-19, 14:29
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Tsitsipas bekräftar att han är en röv. Lägg till hans omogna farsa så har vi en dubbel megaröv.

Vet inte, jag diggar ändå uttalandet. Nu pallar jag inte lyssna på någon presskonferens, så kanske spelar in hur han sa det, men jag hade förmodligen sagt samma sak med en riktigt dryg ton

Han blev ju lite less igår, men tror det var på morsan Skickade ju en boll mot boxen (nåja, inte lika illa som Djoko direkt ), sen bad farsan morsan att hålla käften där i slutet av matchen också.
Citera
2022-11-19, 15:10
Medlem
Vobblers avatar
Pang och pang, så avslutar man ett tie-break. Novaks lilla dotter verkar också njuta av tennisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in