2023-10-15, 02:49
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
https://imgur.com/mpdCdSR
Han är ärketypen av sliskig kille. Ful frisyr, skinnjacka, blommig skjorta och kasst hårfäste. Den typen som lyssnar på dansband och kallar sig själv för casanova.
Citera
2023-10-15, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Han är ärketypen av sliskig kille. Ful frisyr, skinnjacka, blommig skjorta och kasst hårfäste. Den typen som lyssnar på dansband och kallar sig själv för casanova.
och brudarna faller som käglor
Citera
2023-10-15, 05:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Du borde kolla upp vad kasst hårfäste är. Hela hans huvud är tjockt med hår.
Citera
2023-10-15, 07:05
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potofgold
Du borde kolla upp vad kasst hårfäste är. Hela hans huvud är tjockt med hår.
Han har högt hårfäste...
Citera
2023-10-15, 07:56
Medlem
Ganska skillat då det är typ helt omöjligt att få en match ens.

Visar på vilka ytliga golddiggers dom är.
Citera
2023-10-15, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrypterad
Bad boy som alla töntiga kvinnor gillar.
5 Domar med Dopningsbrott, Grovt rattfylleri, Olovlig körning
13 domar med skulder...

Allt detta på 5 år....
https://gofile.io/d/vZKFQm

I slutet på avsnitt 3 står att han inte är dömd för bedrägeri eller andra ekonomiska brott, är det bara mot kvinnorna i dokumentären dom menar att han inte är dömd?
Citera
2023-10-15, 08:02
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sullen
Skilj på att skämmas och att skamma. Dessa tjejer skäms så det visslar om det för egen maskin. Denna typ av brottsoffer brukar göra det. Men det sjuka är alla andra som lägger sten på bördan genom att därtill skamma brottsoffren. Att pissa på de som redan ligger och våndas över att livet är halvt förstört är ett rätt jävla vidrigt beteende. Som att stå och peta på ett våldtäktsoffer med en pinne och påpeka att hon har kort kjol på sig.

De som gör det är antingen känslomässigt trasiga själva eller för dumma för att förstå att de bidrar till övergrepp nummer två. Men att försöka nå fram med sånt här på flashback, där alla känslomässigt efterblivna samlas för att projicera sina emotionella handikapp på andra, är ett ganska hopplöst projekt.

Tänker du att man skammar offren om man skriver om dem här på Flashback? Är det inte skillnad mellan att göra det här och att göra det på t ex offrens Instagram där man vet att de kommer se kommentarerna?
Citera
2023-10-15, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Tänker du att man skammar offren om man skriver om dem här på Flashback? Är det inte skillnad mellan att göra det här och att göra det på t ex offrens Instagram där man vet att de kommer se kommentarerna?

Det är väl ingen större skillnad förutom om att här kan man gömma sig bakom anonymitet och slippa stå för det man kastar ur sig. Det här är ju inget dolt forum som ingen känner till så oddsen att dom är fullt medvetna om vad som skrivs här är rätt stor
Citera
2023-10-15, 08:14
Avstängd
pojkpingiss avatar
Säga vad man vill, men tycker iaf det var oerhört strongt att kvinnorna medverkade i dokumentären. Frågan är hur lätt det är i dylika fall att få skuldsanering?
Citera
2023-10-15, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramspuss
Okej förstår. Tack för klargörandet!

Det jag vet är att han har ätit paroxetin under en period
Citera
2023-10-15, 08:16
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Nej jag tycker faktiskt inte det. Deras misstag va att lita på fel person och att va godtrogna, och jag kan personligen ha lite svårt att förstå det men det är inte dom som har gjort fel. Att bli utnyttjad och sårad räcker väl ändå utan att dom ska behöva känna skam också.
Och även om jag hade tyckt det så är det skillnad på att skämmas lite och på att det är så skambelagt att människor inte ens vågar berätta för någon, du ser ju själv i den här tråden hur folk beter sig, det är inte att få dom att skämmas lite

Men offren är ju inte här. Att kontakta offren personligen och håna dem tycker jag är förkastligt men här pratas det om offren inte till offren.
Citera
2023-10-15, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valtyr
Jag sa, VEM ÄR ALEXANDRA? Ge mig ett efternamn jävla sopor!

Seriöst… du kunde inte Googla det innan du började gå upp i limningen och kände ett extremt behov av att använda versaler?!?
Skriv in www.google.se i adressfältet på din webbläsare och ägna dig en kort stund på sidan för att lära dig vad du kan finna för sökresultat.
Ha så skoj!

Jag vet hennes efternamn för övrigt…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in