2023-10-15, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Tror de flesta vettiga män bör hålla sig borta från kvinnor som imponeras och kåtar ned sig i sådana där losers. En perfect unmatch.
Jag åller med dig. Tror absolut att det är kvinnor som kanske inte är dom mest stabila. Men jag tror också att ganska många skulle kunna bli lurade av en människa helt utan skrupler och samvete. Psykopater har ju ett väldigt utstuderat sätt och är ofta ju proffs på att manipulera och trycka på rätt punkter.
Tycker synd om dom som tror dom hittat kärleken och blir förblindade av dessa sjuka helt samvetslösa människor.
Citera
2023-10-15, 00:44
Medlem
KSOEskribents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Kvinnor som trycker ner andra kvinnor är bland det vidrigaste som existerar

Varför är det en självklarhet att alla kvinnor ska hålla varandra om ryggen? Grupptänk och i förlängningen sekterism leder sällan till någonting bra. Alla kvinnor är olika och alla män är olika. Jag förstår att det kan kännas tryggt att ensidigt kunna kritisera män och att alla kvinnor ska hålla med varandra.
Citera
2023-10-15, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSOEskribent
Varför är det en självklarhet att alla kvinnor ska hålla varandra om ryggen? Grupptänk och i förlängningen sekterism leder sällan till någonting bra. Alla kvinnor är olika och alla män är olika. Jag förstår att det kan kännas tryggt att ensidigt kunna kritisera män och att alla kvinnor ska hålla med varandra.

Fast nu sa jag inget av det jag sa trycka ner, att ha olika åsikter är en annan sak.
Citera
2023-10-15, 00:51
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Kvinnor som trycker ner andra kvinnor är bland det vidrigaste som existerar

Det är nog bättre de fokuserar på att göra sina mäns liv trevligare än att hålla på och slösa energi på en massa trams. Och pundarluder bör väl framförallt sluta med knark så kanske de slutar lockas till losers och pajasar som tinderswindlern.
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2023-10-15 kl. 00:55.
Citera
2023-10-15, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
Detta exemplet ser man överallt, på internet, irl, bland dejter, sociala experiment
Jaha? Du har nog missuppfattat ordet manipulation idiot VEM SOM HELST väljer såklart hellre en snygg än ful, en ekonomiskt stabil jämfört med en fattiglapp, en fysiskt och psykiskt frisk jämfört med sjuk. Eller ja, många män tänker BARA med kuken och möjligen bara på utseende menmen, brukar inte bli så lyckat i slutänden då heller.
Citera
2023-10-15, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkandiahusetStig
Håller med, otroligt att de trodde att det var på riktigt- ingen självinsikt alls. Bara en av dem som var hyfsad (den blonda med barn). Dessutom utan vidare betänkligheter fixa lån på hundratusentals kronor till honom- obegripligt.
Va, hon såg ju inte klok ut, plastic fantastic. Tjejen med halstatueringar hade varit söt däremot utan tatueringar.
Citera
2023-10-15, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSOEskribent
Men herregud.. Alla behöver inte hålla med varann men kalla andra för pundarluder. Sopa och patrask är väl ändå en annan sak.
Då har vi kommit till en helt annan nivå.
Här kritiseras både män och kvinnor och alla har olika synsätt vems fel det är att kvinnorna har blivit lurade. Men nån jäkla sans måste det väl vara.
Citera
2023-10-15, 01:02
Medlem
Sverige är drömsamhället för bedragare, låga straff för ekonomisk brottslighet, höga beviskrav, naiv befolkning. Man kan ju tro att dessa tjejer som är hyfsat unga borde veta hur det fungerar och vara lite kritiska men inte.. Att gamla tanter och gubbar på 80+ blir lurade är väl lite annan sak som är uppvuxna i gamla bullerbyn där det gick att lita på alla.. undrar hur det är i andra länder, blir fransmän eller tyskar lika blåsta av bedragare, såväl på hemmaplan som från Nigeria?!
Citera
2023-10-15, 01:23
Medlem
B3cks avatar
Är det någon som vet när han skaffade tatueringarna i ansiktet?
Och när han skaffade den på halsen?

4 bilder på Robin (tack till er som delat med er!):
https://www.bildtagg.se/bild/ttwhbd8sdzqxx5zc8fo4zeq

.
Citera
2023-10-15, 01:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubbabubbis
bland det värsta jag sett .

gråter ut , sen försöker hon nu gråta ut i tv för att håva in pengar . om just denna kvinna som uppenbart är ytlig tycker jag inte synd om . blåsta jävel .... !!!!!!!
någon som kan ge en ungefärlig uppskattning av vad tatueringarna kostar?
Citera
2023-10-15, 01:39
Avslutad
Citat:
Jag ber om ursäkt jag har missat ett ord, jag kan inte bekräfta att det stämmer. Det här är har jag hört i andra hand, jag kommer inte ens ihåg va den fjärde diagnosen skulle vara. Jag kan däremot tänka mig att han har narcissistisk personlighetsstörning
Och enligt hans föräldrar hade han mycket behandling av psykvården för några år sen
Okej förstår. Tack för klargörandet!
Citera
2023-10-15, 01:44
Avslutad
Otroligt tragiskt alltihop.
Alexandra verkar ju ha haft ett väldigt sorgligt liv med många motgångar. Läste lite snabbt om hennes systers död och i förundersökningsprotokollet och kände en tyngd i hjärtat för de efterlevandes skull.

Hoppas alla tjejerna som är drabbade av den där störda individen lyckas repa sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in