2023-10-26, 22:28
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B3ck
Vilka tjejer är inte intresserade av de alldagliga? De du swipar höger på? Du kanske skulle testa en annan typ av tjej istället? Typ... mer alldagliga och genuina tjejer..?

Tack, jag antar att du menar att jag är påläst. För JA, ett av de största kännetecknen för psykopater och (romans)bedragare är just charmen. Hur ska de annars fånga in sina offer?
Citat:
Vilka tjejer är inte intresserade av de alldagliga? De du swipar höger på? Du kanske skulle testa en annan typ av tjej istället? Typ... mer alldagliga och genuina tjejer..?
Alldagliga är väl i det här fallet de män som är på samma nivå som tjejerna i dokumentären? Men som tjejerna inte tycker var intressanta nog?

Alldagliga och genuina tjejer finnes icke på Tinder. Använder inte skiten som tur är.

Citat:
Tack, jag antar att du menar att jag är påläst. För JA, ett av de största kännetecknen för psykopater och (romans)bedragare är just charmen. Hur ska de annars fånga in sina offer?
Allt är vad kvinnorna gör det till. Om de inte låter sig charmas av män som använder den typen av modus operandi så är han inte längre charmig per definition. Enkel logik.
Citera
2023-10-26, 22:28
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Ännu en som förmodligen byggt ett hus i Thailand där man inte ens får stå som ägare till mark eller hus. Är bara Thailändare som får göra det. Förmodligen har han tänkt med k*ken😅😁
Ja så är det ju , men han verkar inte vara ensam så det är säkert inte en könsfråga. Men okej, efter att ha sett bilder på kräket så kan man ju börja undra.
Citera
2023-10-26, 22:32
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Om hon tar emot dessa pengar så besannas alla mina fördomar om ett tvättäkta h*gg*beteende.

https://www.gofundme.com/f/ru8tw4-veronica

Varför ska folk belöna henne för att hon saknar en del funktioner i hjärnan.
Citera
2023-10-26, 22:40
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Nä men nu blev jag verkligen besviken.
Vad är det tjejerna tänder på, den fjantigt tatuerade tåren?
Syns ju lång väg att det är ett as!

Åh han är ju underbar, han får det att pirra enda ner till hälarna! 😂 Vilken man!

Nä jag vet inte heller vad de såg där. Bekräftelse. Att få bekräftelse. De hade ju inte heller utseendet med sig dessvärre.
Citera
2023-10-26, 22:53
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Någon som vet vad sidan heter som tjejerna startade?
Citera
2023-10-26, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Har någon spöat upp Tinderbedragaren ännu? Han verkar ju röra sig fritt och öppet i samhället, dessutom vara i full fart att sol-och-våra en 60 åring i en småstad. Saknar verkligen moderna män (och kvinnor) både ryggrad och ballar, eller vad är det frågan om?

Du spöar väl upp honom?
Vill du veta vart han finns?
Citera
2023-10-27, 00:46
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liggist
Du spöar väl upp honom?
Vill du veta vart han finns?

Nä, jag är dålig på att slåss, överlåter det åt folk som kan, dessutom bor jag för långt bort. Hoppas dock att han halkar på ett bananskal och slår sig riktigt illa, blir förlamad så han får åka permobil, som han kan styra med ett sugrör.
Citera
2023-10-27, 04:46
Medlem
Bra dokumentär men varför är hon Amandas mamma med i varje sekvens med henne? Känns lite styrd av henne.

Vilken luffare som bedrar så och hoppas att han får ett hårt straff och blir återbetalningsskyldig. Uruselt polisarbete i ärendena.

Någon som vet om han har fortsatt vårdnad över sitt barn?
Citera
2023-10-27, 07:51
Medlem
DarkZorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Vad är det för fel på bageri-mullis? Känns som om hon utelämnar nåt.
Hon utlämnar en hel del. Bland annat att hon ljugit och bedragit folk själv innan hon ens träffade R.
Endel i tråden har frågat mig efter bevis, tråkigt nog kan jag inte ta fram några konkreta bevis, men har man träffat henne och umgåtts med henne kan man förstå vad jag menar.

Citat:
Om hon tar emot dessa pengar så besannas alla mina fördomar om ett tvättäkta h*gg*beteende.

I denna insamling står det att pengarna ska gå till rättegångskostnader mot R. Vitt jag vet så har hon bara en rättsprocess mot ett litet lokalt företag hon samarbetat med innan som tröttnade på hennes lögner innan hon träffade R. Hela hon är en bluff. Visst R lurade henne, men hon hade verkligen satt sig i skiten innan det p.g.a lögner och lånade av pengar
Citera
2023-10-27, 08:01
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Hon är den enda jag tycker lite synd om i dokumentären. Kanske för att hon är tjock och gråter mycket, det väcker någon försvarsinstinkt i mig. Får känslan av att hon blivit charmad av en kille långt ovanför hennes liga, men jag vet inte hur bedragaren ser ut egentligen.
Citera
2023-10-27, 09:28
Bannlyst
Alexandra svarar på läsarfrågor om bedragaren (instastory)
https://instagram.com/mongoberta?
Emelie och Amanda har startat en podd om det som hände..
https://instagram.com/amandaengbergg?
Citera
2023-10-27, 09:53
Medlem
laughingducks avatar
Hon som han lura i modelljobb blev hon också av med pengar?.
Fick inte den uppfattningen an programmet 🤔..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in