2023-10-14, 15:04
Medlem
Vad har en sådan här människa för diagnos egentligen?
Han lär ju vara riktigt störd!

Han kan ju inte bara ha missbruksproblem?!
Citera
2023-10-14, 15:25
Medlem
Vad heter Alexandra mer än Alexandra? Sjukt snygg.
Citera
2023-10-14, 15:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Men snälla någon

Det är väl klart man tar åt sig hur dessa kvinnor tror på riktigt att de har chans på en man som är yngre och flera ligor över.

Det borde komma en röd flagga så fort en kille flera ligor över intresserar sig för en fet ensamstående morsa. Till och med de alldagliga männen skrämdes av kvinnorna så fort de nämnde att de hade barn.

Och särskilt när han börjar prata om att ta lån. Då anser jag att man fortfarande är ett barn i huvudet om man kan låta sig bli så lättlurad.

Håller med, otroligt att de trodde att det var på riktigt- ingen självinsikt alls. Bara en av dem som var hyfsad (den blonda med barn). Dessutom utan vidare betänkligheter fixa lån på hundratusentals kronor till honom- obegripligt.
Citera
2023-10-14, 15:29
Medlem
MorganLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Jag sa åt henne att han inte har nån hund men hon vill inte lyssna på det örat. Han kanske har den i fickan?

Han måste väl ha de
Citera
2023-10-14, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Vad har en sådan här människa för diagnos egentligen?
Han lär ju vara riktigt störd!

Han kan ju inte bara ha missbruksproblem?!

Va jag har hört så ska han ha fyra diagnoser. ADHD, borderline, Psykopati och jag kommer inte ihåg sista
Jag kan bekräfta det här till 100% däremot. men ADHD fattar vilken idioti som helst att han har när man träffar honom och han har en äkta narcissistisk personlighet, han bockar av alla punkter på den listan om man säger så
Citera
2023-10-14, 15:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MorganLF
Han måste väl ha de

Ni som ser honom "på byn" kan ju fråga honom.
Citera
2023-10-14, 15:43
Avslutad
Citat:
Lite mer aktuella bilder

https://www.filemail.com/d/idyoqqoszdnaudt

Nu ser han ju ganska bra ut. Börjar bli lite tunnhårig kanske men inte så det stör än på länge. Alldeles för snygg, ung och självmedveten för min smak men jag förstår att kvinnor dras till honom.
Citera
2023-10-14, 15:44
Medlem
Gurotesukus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -ReLoad-
Vad svamlar du om din jävla mupp till papegoja?

Användaren AnkiJon skrev att du sprider skitsnack och det gör du: Det är skillnad på att bli anmäld och om det leder till åtal. Du får folk att tro att vem som helst kan bli åtalad, vilket ej sker i praktiken.

Att anmäla någon för förtal är hur lätt som helst. Släng iväg ett mail till registrator hos polisen så är de skyldiga att upprätta en anmälan.

Men SEDAN händer det inte ett skit, de fräcka idioterna till poliser lägger ner det med vändande post.

INGEN av landets åklagare (de lataste jävlarna som går i ett par skor) tar sig an ett förtalsmål i dagens Sverige och leder det till åtal

Lär dig att skilja på äpplen och päron innan du postar något som är för avancerat för dig.
Citera gärna något av mina inlägg där jag påstår detta.

Det är DU som sprider skitsnack.
Citera
2023-10-14, 15:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SkandiahusetStig
Håller med, otroligt att de trodde att det var på riktigt- ingen självinsikt alls. Bara en av dem som var hyfsad (den blonda med barn). Dessutom utan vidare betänkligheter fixa lån på hundratusentals kronor till honom- obegripligt.

Vems var "övernattningslägenheten" i Falun? Nån som vet?
Citera
2023-10-14, 15:48
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Jag har haft förmånen att välja han som har bättre charm.. Snyggt, prydligt yttre ett rikt, roligt liv. Jobbar och betalar skatt och är allmänt reko och inte ljuger eller är våldsam. Och inte kallar kvinnor vid öknamn...
Det du!!
Svenska kvinnor kan välja och har höga krav på sin man.
Är det därför svenska kvinnor blir ett problem för dig?

Nu är väl inte trådens topic ditt skryt om din perfekta man? Här diskuterar vi Tinderbedragaren och nätets desperata singelkvinnor som i vissa fall verkar göra allt för att snärja en karl.

Det stora problemet med många svenska singelkvinnor är dessutom att de har alldeles för höga tankar om sig själva. Många är lata, bortskämda och allmänt opålitliga. Tinderbedragaren har haft ett rätt märkligt urval kvinnor att välja bland, vissa i tråden verkar utgå ifrån att dessa kvinnor inte haft något eget bagage?
Citera
2023-10-14, 16:01
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Va jag har hört så ska han ha fyra diagnoser. ADHD, borderline, Psykopati och jag kommer inte ihåg sista
Jag kan bekräfta det här till 100% däremot. men ADHD fattar vilken idioti som helst att han har när man träffar honom och han har en äkta narcissistisk personlighet, han bockar av alla punkter på den listan om man säger så

Det förklarar varför kvinnorna bråkar om honom..

Utseendemässigt, från de senare bilderna, ser han ju mer ut som en WT luffare, hemlös.
Citera
2023-10-14, 16:01
Medlem
Jag sa, VEM ÄR ALEXANDRA? Ge mig ett efternamn jävla sopor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in