2023-10-13, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopparna
Om du påstår att jag bara vill göra det din påstådda gud förbjuder och jag frågar vad det skulle vara som jag gör som din gud förbjuder och du kommer tillbaka med sex utanför äktenskap så är väl det ganska uppenbart att du anklagar mig för det. Om inte, så frågan jag igen. Vad gör jag eller vill göra som din gud förbjuder.
Du skrev att du inte vet vad Gud förbjuder, och jag svarade att alla vet att sex utanför äktenskapet är förbjudet. Det är ett exempel, ingen personlig anklagelse. Lägg märke till ordet ALLA.
Citera
2023-10-13, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Du skrev att du inte vet vad Gud förbjuder, och jag svarade att alla vet att sex utanför äktenskapet är förbjudet. Det är ett exempel, ingen personlig anklagelse. Lägg märke till ordet ALLA.
"Vet inte ens vad det din påstådda Gud förbjuder som du tror jag gör."
Jag frågade vad jag gör som gud förbjuder eftersom du sa att jag bara vill göra det gud förbjuder.
Citera
2023-10-13, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VinnarenSkriver
Det som är rätt är det som ökar känslan av ens makt. Du anser att det är rätt för mig att sluta jaga brudar för att det ökar din makt.
Så du tror att din penis skaffar dig makt över kvinnor? Du är inte lite förvirrad... Nu vet jag att det är bäst att du inte gifter dig. Med den inställningen till kvinnor är du olämplig på så många sätt.
Citera
2023-10-13, 22:03
Medlem
Citat:
"Vet inte ens vad det din påstådda Gud förbjuder som du tror jag gör."
Jag frågade vad jag gör som gud förbjuder eftersom du sa att jag bara vill göra det gud förbjuder.
Lägg märke till ordet ALLA.
Citera
2023-10-13, 22:04
Medlem
Citat:
Så du tror att din penis skaffar dig makt över kvinnor? Du är inte lite förvirrad... Nu vet jag att det är bäst att du inte gifter dig. Med den inställningen till kvinnor är du olämplig på så många sätt.

Det spelar ingen roll huruvida man är lämplig. Det som spelar roll är huruvida man agerar på ett sätt som maximerar chansen till att få ligga. Det är kärlek att få ligga. Det kan innebära att man spelar svår vilket i praktiken innebär att först ge uppmärksamhet till någon och sedan dra tillbaka den för att skapa ett begär.
Citera
2023-10-13, 22:14
Medlem
Citat:
Lägg märke till ordet ALLA.
Lägg märke till att jag frågade dig vad JAG gör som gud förbjuder.
Citera
2023-10-13, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VinnarenSkriver
Det spelar ingen roll huruvida man är lämplig. Det som spelar roll är huruvida man agerar på ett sätt som maximerar chansen till att få ligga. Det är kärlek att få ligga. Det kan innebära att man spelar svår vilket i praktiken innebär att först ge uppmärksamhet till någon och sedan dra tillbaka den för att skapa ett begär.
Fråga en kvinna, du som tror att du är vis. Du har inte mycket erfarenhet av olika typer av kvinnor. Att avvisa en kvinnas kärlek funkar inte på alla. Hell hath no fury like a woman scorned. Du är oerfaren.
Citera
2023-10-13, 22:16
Medlem
Citat:
Lägg märke till att jag frågade dig vad JAG gör som gud förbjuder.
Och när jag skrev ALLA anklagade jag inte DIG. Jag visste inte om du var gift när jag skrev det.
Senast redigerad av DindooNuffin 2023-10-13 kl. 22:22.
Citera
2023-10-13, 22:25
Medlem
many99s avatar
Allah förbjuder mig tro rätt?
Citera
2023-10-13, 22:30
Medlem
Citat:
Med den inställningen till kvinnor är du olämplig på så många sätt.

Ens lämplighet till kvinnor är proportionell till ens begär att föröka sig med henne eftersom man då är beredd att gå ända in i döden för att få lägra henne intill en mysig brasa och sedan avsluta med en fin godnattsaga som befäster normer som gör henne ännu mer kåt. Ett bra samhälle är att samhälle där man är kåt på varandra och har hett sex. Sådana människor är fulla av liv och är beredda att göra vad som krävs för att säkra dess fortlevnad.
Senast redigerad av VinnarenSkriver 2023-10-13 kl. 22:33.
Citera
2023-10-13, 22:45
Medlem
many99s avatar
Jag kan inte tro på rätt ligor när Allah eller någon vill NHL.
Citera
2023-10-13, 23:02
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Det är väl bara Paulus som förbjudit sex utanför äktenskapet? Jesus säger inget om det, men en del om äktenskapsbrott. Och i GT var det inte ovanligt med flera fruar. Den rättfärdige Abraham hade fick barn med sin hustrus slavinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in