Citat:
Ursprungligen postat av
Mike-F
Jag har lika stor rätt att bo här som DU.
De flesta dömer folk efter hudfärg tyvärr. Så är det i rasist-Sverige. Ariska vita män är genomgående onda.
Nej det har DU inte. Du kan flytta hem till Finland, Norge eller var fan du nu kommer i från. DU är här för att vi tillåter det. Det kanske är du som är rasisten här. Som är besatt av ras och hudfärg. Du avslöjar dig ganska bra här vad du är för person.
Rassitsverige säger du, så ditt älskade Finland eller Norge är mindre rasistiskt då eller? Sanningen är den att Sverige är det minst rasistiska landet på jorden. Svenskar är jävligt öppna, nyfikna, positiva snälla människor. Vi har tagit emot mest människor i förhållande till vår befolkningstorlek i världen.
Varför är vita män onda? Vad gör du då här? Varför flyttar du inte till Afrika då. Sverige om du inte visste det ligger beläget i norra Europa och borde därav bestå helt naturligt av just vita. Om jag inte gillar muslimer, ja då flyttar jag inte till ett muslimskt land. Gillar jag inte svarta ja då flyttar jag inte till ett land i Afrika söder om Sahara. Vad är det som är så svårt att förstå? Är du dum ihuvudet på riktigt.
Och varför bor du inte i något av våra nordiska grannländer varav ett som dessutom är ditt riktiga hemland? Anar jag en form av missanpassning i ditt eget land? En tendens till rättshaverists beteende kanske? Det brukar ofta vara fallet med folk liknande dig som flyttat hit från ett grannland. Att svenskar bor i Norge ett tag för att tjäna pengar är ju en sak och helt naturligt. Vad har du för ursäkt för att komma till världens mest generösa välfärdsland? Borde inte du flytta hem och låta någon stackare från tredje världen ta din bostad och ditt jobb? Faktiskt jävligt osolidariskt av dig.
Det är dessutom så jävla äckligt med självgoda egotrippade människor som dig som dessutom till på köpet är identitetsorinterade mot ras. Vilken otroligt hyckleri och falskhet. Det är inte du som behöver se ditt land gå ner sig i kriminalitet, som ser fattigdomen breda ut sig, som ser hemlösa och tiggare ta över gatorna. Det är inte dina barn eller dina gamla släktningar som förnedrings rånas. Det är inte du som tvingas ta konsekvensen av årtionden av galen migrations- och integrationspolitik. Du kan sitta på din piedestal och peka finger åt svensken och häckla hur dum och ond och rasistiskt den är men själv kan du åka hem till ditt eget land när det passar. Ett land som inte tillnärmelsevis har gjort lika mycket för humaniteten som Sverige och svenskarna.