2023-09-01, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Det hade ju varit så mkt enklare för familjens egen skull om de går ut med VARFÖR de utsluter hans barn. Tex att lilla T själv mår dåligt av att vara med pappas nya familj. Så hade de sluppit alla spekulationer och osanningar. Man behöver inte gå ut med detaljer. Har man valt offentligheten får man lite skylla sig själv när man säger a men inte b osv.

Tycker du inte att dom gjort det?
Dom har sagt att det inte funkar, för så många anledningar här och nu. Det innefattar inte att det är så föralltid? Följer ni P så vet ni att barnets bästa ALLTID går först. Ni kan säga vad ni vill om henne och vad ni tycker om henne som person. Men att hon är en bra mamma kan ni inte slita ifrån henne, och hon ser till alla barns bästa.

Vad ska mer outas för barnets integritet och för att inte säga för mycket? Dels att hon blivit förbjuden att om så dela en bild eller text om honom från dag ett ett i J och P:s relation. Det har väl ingen annan med att göra med än dom involverande.

Har ni hört lilla T:S mamma i denna tråd? Hoppas även att hon skäms över sin ”bästavän” idag. När dom försökt göra det bästa åt deras son. Det är inte J & P som fått haglingar av socmälningar riktade mot sig… det är mamman som är känd hos soc så gott jag vet. Att ni är som kåta höns och spekulerar får bara stå för er själva. Börja lev ert liv istället och släpp fokus på någon annans.
Citera
2023-09-01, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippelsats
Dom har sagt att det inte funkar, för så många anledningar här och nu. Det innefattar inte att det är så föralltid? Följer ni P så vet ni att barnets bästa ALLTID går först. Ni kan säga vad ni vill om henne och vad ni tycker om henne som person. Men att hon är en bra mamma kan ni inte slita ifrån henne, och hon ser till alla barns bästa.

Vad ska mer outas för barnets integritet och för att inte säga för mycket? Dels att hon blivit förbjuden att om så dela en bild eller text om honom från dag ett ett i J och P:s relation. Det har väl ingen annan med att göra med än dom involverande.

Har ni hört lilla T:S mamma i denna tråd? Hoppas även att hon skäms över sin ”bästavän” idag. När dom försökt göra det bästa åt deras son. Det är inte J & P som fått haglingar av socmälningar riktade mot sig… det är mamman som är känd hos soc så gott jag vet. Att ni är som kåta höns och spekulerar får bara stå för er själva. Börja lev ert liv istället och släpp fokus på någon annans.

Tkr både hon och J mest hållit käften när ngn frågat om lilla T. Det om ngt gör ju att folk spekulerar.

Och nej. P är ingen toppenmamma. 😂 har följt henne i många år och så som hon flummat runt för egen vinning hade ingen normalt funtad mamma gjort. Hennes behov har alltid kommit först.
Citera
2023-09-01, 22:26
Medlem
Citat:

Konstigt att lilla T:s mamma har ensam vårdnad om det haglar in anmälningar mot henne. Ekvationen går inte riktigt ihop där.
Citera
2023-09-01, 22:27
Medlem
Citat:
Konstigt att lilla T:s mamma har ensam vårdnad om det haglar in anmälningar mot henne. Ekvationen går inte riktigt ihop där.

Han valde ju att säga upp den själv👍🏼
Citera
2023-09-01, 22:31
Medlem
Citat:
Han valde ju att säga upp den själv👍🏼

Men hon har fortfarande vårdanden kvar? 😏
Citera
2023-09-01, 22:48
Medlem
Tackar för ett gött skratt en fredag kväll som denna 🙂

Jag förstår spekulationen om vem jag är och varför jag bryr mig om lilla T. Jag förstår spekulationen om lilla T's mamma också. Det blir oerhört logiskt för mig att det är P som är med i tråden och någon av hennes vänner, såklart. Helt okej när det inte finns så mycket mer att kasta ur sig än att någon skulle ha ett intresse av J? Precis som i förra tråden när det smutskastades på att lilla T's mamma skulle vara svartsjuk? Snälla P, det är ingen som bryr sig om J?
Senast redigerad av Vembryrsig- 2023-09-01 kl. 22:51.
Citera
2023-09-01, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweebie
Det ni inte vet är vilka uppoffringar en hel familj fått göra för att det ska funka. För glöm inte, det finns fler biologiska barn inblandade i bilden. Ingen av er vet, det som inte delas vilken ångest det ligger bakom, eller hur jobbiga känslor som finns. Så.

O dom tänkte inte på alla kids o att det skulle funka innan dom tyckte det va jätte bra att skaffa en gemensam?? O fler efter de.. Snacka om ego !! dt enda jag ser blivit uppoffrat är lilla T..
Citera
2023-09-01, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohana23
O dom tänkte inte på alla kids o att det skulle funka innan dom tyckte det va jätte bra att skaffa en gemensam?? O fler efter de.. Snacka om ego !! dt enda jag ser blivit uppoffrat är lilla T..

Precis!
Och givetvis tycker man synd om lilla T som kunnat ha en pappa som engagerat sig mycket mer.. Det är inget som säger att lilla T ska bo där.. Lilla T vill ha sin pappa, det är inte konstigare än så?
Citera
2023-09-01, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Tackar för ett gött skratt en fredag kväll som denna 🙂

Jag förstår spekulationen om vem jag är och varför jag bryr mig om lilla T. Jag förstår spekulationen om lilla T's mamma också. Det blir oerhört logiskt för mig att det är P som är med i tråden och någon av hennes vänner, såklart. Helt okej när det inte finns så mycket mer att kasta ur sig än att någon skulle ha ett intresse av J? Precis som i förra tråden när det smutskastades på att lilla T's mamma skulle vara svartsjuk? Snälla P, det är ingen som bryr sig om J?

Ja att du inte KASTADE dej över J när du hade chansen alltså! Förstår inte???😂
Citera
2023-09-01, 23:32
Medlem
Citat:
Nu är vi ett dussin här som är rätt less på dig e**a som yttrat dig så himla väl från ena sidan. Kanske dags att nämna den andra? För det finns ju alltid två sidor. Kanske är det dags för din bästa vän att få reda på att du en gång i tiden blivit starkt avvisad från J medan dom fortfarande var tillsammans?

Sedan har du som ”dagiskompis” stöttat och hållit igång din hattråd här på FB och känt dig en gnutta viktig! Dig, e*ma diskuterar vi och skrattar om ofta. Den som är såååå mån om sin vän, men som vill ligga med hennes kille. Bra tjej!!😍

Men P, jag förstår din frustration, att de som befinner sig i denna tråd inte är dina fina följare som "dyrkar dig". Du behöver inte hänga här om du inte tål att det finns två sidor av ett mynt, nu råkar jag veta vilken sida av myntet som är den rätta.

Det spelar ingen roll vem jag är för den jag bryr mig om är lilla T. Just därför har jag funnits med i denna tråd.

Jag vet att du i tidigare tråd smutskastade lilla T's mamma för att vara svartsjuk och galen, du har ju inget annat att gå på. Lilla T's mamma är fantastisk och det kan alla intyga, det kan nog absolut även J uttala sig om.

Andra som funnits i J's liv innan han träffade dig, har du absolut ingenting på. Såklart måste du slå på den stora trumman och hitta på något riktigt drastiskt för att själv försöka se bra ut. Det är ingen i Katrineholm som haft ett intresse för stackars J, förutom hans ex. Särskilt inte den du försöker anklaga, men jag klandrar dig inte, du försöker stå på dig även om det behöver innebära att du behöver dra till med lögner som vi sedan kan skratta åt. För vad har J att säga om de lögner du sprider här?

Börjar inse att J kanske inte mår så bra, men det är bara en fundering som uppkommit. Du verkar vara oerhört narcissistisk och det börjar skrämma mig vad du är kapabel till för att få din vilja igenom och för att se bra ut utåt.

Det finns hjälp att få, ta emot den.
Citera
2023-09-01, 23:34
Medlem
Citat:
Ja att du inte KASTADE dej över J när du hade chansen alltså! Förstår inte???😂

Att inte hela katrineholm kastade sig över honom, han är ju ett riktigt kap 🤫😂
Citera
2023-09-01, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Att inte hela katrineholm kastade sig över honom, han är ju ett riktigt kap 🤫😂

Tror vi är överens om att vi alla skiter i vad alla andra tror om dig, vem du är osv, och dina bortförklaringar. Det viktigaste är att S ser igenom vilken falsk vän du är. Och ingen annan vet vad som hänt, än dom som är inblandade. Så gott jag vet, har du aldrig varit på den andra sidan.

Det kommer alltid finnas två sidor.
Alla vet att man inte bara lämnar ett barn åt sidan.
Hur enkelt det än må vara att skylla ifrån sig och skylla på någon annan i sina val, så står man där ändå i slutet och tar ansvar över sina egna beslut.
Kan också lova dig, att alla beslut som tagit finns det grunder på. Som inte ens du kan veta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in