Citat:
Ursprungligen postat av
trippelsats
Nu är vi ett dussin här som är rätt less på dig e**a som yttrat dig så himla väl från ena sidan. Kanske dags att nämna den andra? För det finns ju alltid två sidor. Kanske är det dags för din bästa vän att få reda på att du en gång i tiden blivit starkt avvisad från J medan dom fortfarande var tillsammans?
Sedan har du som ”dagiskompis” stöttat och hållit igång din hattråd här på FB och känt dig en gnutta viktig! Dig, e*ma diskuterar vi och skrattar om ofta. Den som är såååå mån om sin vän, men som vill ligga med hennes kille. Bra tjej!!😍
Men P, jag förstår din frustration, att de som befinner sig i denna tråd inte är dina fina följare som "dyrkar dig". Du behöver inte hänga här om du inte tål att det finns två sidor av ett mynt, nu råkar jag veta vilken sida av myntet som är den rätta.
Det spelar ingen roll vem jag är för den jag bryr mig om är lilla T. Just därför har jag funnits med i denna tråd.
Jag vet att du i tidigare tråd smutskastade lilla T's mamma för att vara svartsjuk och galen, du har ju inget annat att gå på. Lilla T's mamma är fantastisk och det kan alla intyga, det kan nog absolut även J uttala sig om.
Andra som funnits i J's liv innan han träffade dig, har du absolut ingenting på. Såklart måste du slå på den stora trumman och hitta på något riktigt drastiskt för att själv försöka se bra ut. Det är ingen i Katrineholm som haft ett intresse för stackars J, förutom hans ex. Särskilt inte den du försöker anklaga, men jag klandrar dig inte, du försöker stå på dig även om det behöver innebära att du behöver dra till med lögner som vi sedan kan skratta åt. För vad har J att säga om de lögner du sprider här?
Börjar inse att J kanske inte mår så bra, men det är bara en fundering som uppkommit. Du verkar vara oerhört narcissistisk och det börjar skrämma mig vad du är kapabel till för att få din vilja igenom och för att se bra ut utåt.
Det finns hjälp att få, ta emot den.