Citat:
Ursprungligen postat av
Karatematch
Men lilla hjärtat lugna ner dig nu. Vi är helt överens om att Trump redan har vunnit valet 2024. Georgia-domaren har redan kastat ut åtalet mot Trump och jag håller helt med dig att Obamas homosexualitetoch hans transfru, tillsammans med Hilary och Biden fuskade till så Biden blev president. Och jag håller med om att framför allt Hilary ska sitta i fängelse för spektaklet med ryssarna. Lugn det kommer så fort alla korrupta instanser är bortrensade efter valet 2024.
Trump kommer röra upp i träsket under sin nästa presidentperiod och sen så ordnar Vivek upp det sista efter han vunnit.
Du verkar inte må bra, för detta var helt tokigt inlägg av dig och helt oförståeligt att du har citerat mig med detta svarat och med tanke på en korrelation saknas med det jag skrev.
Om du ska prata om demokratiskt valfusk, så får du bege dig till Konspirationsforumsdelen.
Ska vi diskutera saker som existerar i verkligheten, ja, då kan vi diskutera donalds försök till valfusk och de falska elektorslistan man hade
Ja, vi vet vad "rensa träset" är för något, det är att anställa stolpskott som inget vet alls om vad posten innebär.
Vi sett det hundratals ggr redan.
Och ja, rättsväsenet håller på att adressera korruptionen och försöken till valfusken, eller har du missat åtalen???
Och åtalet mot donalds fortsätter i Georgia som inget har hänt ens

Det blir inte många rätt för dig inser jag.