2023-08-25, 01:07
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Du tror alltså att det är 250 miljoner som ska rösta på Trump då? Hur tänker du?
Ja, det är jag helt säker på att de inbillar sig, för vi hört det så många ggr innan.

Och sen är ju detta så extremt uppenbart köpta clicks.
Och hur vet vi det, jo, för det lyfts som en grej och som en mycket viktigt också.
Det är där vi alla förstår det är bara manipulerat, hoppas dom tog betalt före, för annars betalar inte donalds som vi vet.

Ska vi sätta en peng på donalds manipulerade clicks kommer tas upp att pga detta så kan ingen annan vinna President valet 2024 just pga hen får mest clicks
(Det sjuka vi sett det mer än en gång också, och de tror vi inte fattar, sjukligt komiskt...)
Citera
2023-08-25, 05:55
Medlem
Madagascars avatar
Trump är tillbaka på twitter. Självklart med mig shot från Fulton County.
Citera
2023-08-25, 10:05
Medlem
Overminds avatar
Fy fan vilken rolig mugshot. Spottade ut kaffet imorse när jag såg den.

Hur stor är risken att Trumpeten åker i finkan??
Citera
2023-08-25, 10:22
Medlem
Enterprises avatar
Lite kul att Trump angav en uppenbar glädjevikt till häktet. Han är ju en lång och även i övrigt fysiskt stor man. Inte en chans att han väger 97 pannor. Lägg snarare på 50%. Jag bryr mig inte om vad han väger men detta är ju hans personlighet i ett nötskal att han uppger att han väger mycket mindre än vad som uppenbart är fallet.
Senast redigerad av Enterprise 2023-08-25 kl. 10:24.
Citera
2023-08-25, 10:38
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Fy fan vilken rolig mugshot. Spottade ut kaffet imorse när jag såg den.

Hur stor är risken att Trumpeten åker i finkan??
Bra fråga. Fyra åtal pågår. Så vitt jag har förstått är det åtalet í Georgia som har störst chans att leda till fängelsestraff.

Det är även intressant att åtalet i Georgia gäller brott mot delstatens lagar. Dv,s ifall trump skulle bli president igen så kan han inte benåda sig själv för dessa brott om han blir fälld.
Citera
2023-08-25, 11:00
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Bra fråga. Fyra åtal pågår. Så vitt jag har förstått är det åtalet í Georgia som har störst chans att leda till fängelsestraff.

Det är även intressant att åtalet i Georgia gäller brott mot delstatens lagar. Dv,s ifall trump skulle bli president igen så kan han inte benåda sig själv för dessa brott om han blir fälld.

Vad hände i Georgia, kommer inte ihåg det spektaklet. Var det där Trump ville de skulle lägga till 10 000 röster till hans fördel? Något med valsedelsmaskinerna?

Hur länge fängelsestraff kan det bli? 1 år? 5 år?
Citera
2023-08-25, 11:06
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Vad hände i Georgia, kommer inte ihåg det spektaklet. Var det där Trump ville de skulle lägga till 10 000 röster till hans fördel? Något med valsedelsmaskinerna?

Hur länge fängelsestraff kan det bli? 1 år? 5 år?
Ja, Trump själv ringde upp valansvariga i Georgia och ville det. Fascist.

Men det är nog mycket mer än så. Totalt 19 personer är åtalade i Georgia.
Citera
2023-08-25, 16:09
Medlem
Vid gripandet av Donald Trump angav han sin vikt och längd till
105kg och 190cm vilket är en lögn då han är 181 cm och ser ut att väga 140kg på bilder utan kavajen på.

Vidare anger han sin naturliga hårfärg till "strawberry blonde" vilket får mig att skratta.

Jordgubben är inte fåfäng. Han är mentalt instabil.
Citera
2023-08-25, 16:13
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sapdevguru
105kg och 190cm vilket är en lögn då han är 181 cm och ser ut att väga 140kg på bilder utan kavajen på.

Vidare anger han sin naturliga hårfärg till "strawberry blonde" vilket får mig att skratta.

Han är nog närmare 190 cm än 181 cm, i och för sig. Han är lång alltså.
Skulle tippa på 187-188 cm. Givetvis har han kryddat lite grann. Hur skulle han kunna motstå?
Senast redigerad av Enterprise 2023-08-25 kl. 16:16.
Citera
2023-08-25, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Han är nog närmare 190 cm än 181 cm, i och för sig. Han är lång alltså.
Skulle tippa på 187-188 cm. Givetvis har han kryddat lite grann. Hur skulle han kunna motstå?
185 absolut. Men 191 det köper jag inte
Citera
2023-08-25, 17:39
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24
Det är inte Trump själv som angett vikt eller längd, det fattar du väl?
Jo, det är just så det har rapporteras. Dom ville väl bespara honom förnedringen med att någon vägde och mätte honom, antar jag. Du tror väl inte själv att han väger under 100 kg?
Senast redigerad av Enterprise 2023-08-25 kl. 17:41.
Citera
2023-08-25, 18:11
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sapdevguru

Hahaha. Ljuger om vikt och längd. Vilket skräp till människa.

Jordgubbsblond, vad betyder det??

Det är obegripligt för mig att folk röstar på den där löjliga pajas-narcissisten i ett presidentval.
Senast redigerad av Madagascar 2023-08-25 kl. 18:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in