Citat:
Ursprungligen postat av
Dubbel.ankeborgare
En väldigt bra poäng. Det finns folk i tråden som propagerar för BDSM som nån slags naturlig variant på sex. Men kolla på bilderna. Hon är helt sönderpiskad. Vad för slags personer finner njutning i att göra så mot en medmänniska? Och förnedra henne? En sån man är inte normal i någon bemärkelse, han är en jäkla avart. Jag skiter i om han har katt och är snäll mot barn och gamla tanter...det här är den riktiga personen, bakom masken.
Finns ju den där poplåten Sweet Dreams där hon sjunger "some of them want to abuse you, some of them want to be abused".... Jag tror man behöver skilja på vad som tänder en sexuellt, och hur man beter sig i övrigt. En man som gör vad en kvinna ber honom om, begår inte en lika omoralisk handling som en man som skadar andra mot deras vilja. Det är lagligt att tillfoga andra begränsad skada om det sker med samtycke. Finns ju många kvinnliga dominatrix eller vad de kallas, som piskar, pissar, och sparkar rika män på pungen, med männens samtycke.
Det sexuella aktiverar vissa särskilda primitiva delar av hjärnan, som inte är särskilt aktiva i andra situationer tex när man är fokuserad på jobbet eller hjälper en gammal man över gatan. Så jag tror man kan vara en i vardagen bra vänlig person, men i hemlighet tända sexuellt på mysko saker.
Jag tror bdsm är någon slags variant på sexualitet, typ som fetischer. Mona Sahlin är väl också inne i bdsm svängen? Och även hon har ju uppvisat stört beteende genom åren, om än i mindre grad än Linda....
Linda, piskad på skinkorna med ett leende och sperma i ansiktet 2023, sa 2020:
Citat:
– Jag tycker i och för sig att jag är mer radikal än någonsin, särskilt gällande män som grupp. De får fasen skärpa sig, sluta vara så svartsjuka och sluta slåss. Det är inte kvinnor som är våldsamma i nära relationer