Citat:
Ursprungligen postat av
Coffeeman
Jag håller med. Att det finns tvåhundra svårt störda män som köper hennes OnlyFans har nog de flesta bara accepterat. Det är mer förståeligt än att hon säljer det.
Inte för att det är "bättre" eller så men alla visste redan att det fanns minst så många redan innan detta. Och dom är minst lika störda både före eller efter Skugge.
Kanske skulle hon identifiera sin nisch mer om hon fattade vilka missfoster det är som tittar. Hon är ju bara någon millimeter ifrån att börja bajsa publikt och det skulle säkert dubbla hennes publik. Kanske tiodubbla om hon marknadsförde sig mot sydtyskland

.
Precis. Man kan inte bara skylla på männen, alla människor har ett eget ansvar. Det där med ekonomin som någon skrev köper jag inte heller, hon har ju själv sagt att hon älskar detta och skulle hålla på även utan den ekonomiska vinningen. Varför ska vi tro att hon ljuger?
Som förälder har hon även ett ansvar gentemot sina barn, att detta inte ska påverka dem negativt på något sätt. Jag hoppas hon tagit det och gjort allt för att minimera "skadan", tillåt mig tvivla.. Hon slår mig som en enormt egoistisk människa (efter läst hennes krönikor och sett hennes intervjuer), fattar inte heller varför detta gullas med i media, provocerande.. Sexsälj som en kul grej.