2023-12-14, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Tack för bra inlägg!
Ja hon är absolut sjuk.

Vad gör framgångsrika kvinnor med en sån här människa?

De kastar henne under bussen.

Lika säkert som amen i kyrkan.

Tänker att det är mer plausibelt att hon kastar hela livsstilen under bussen när det hon gör nu inte längre skapar rubriker. En får minnas är att det LS helst vill vara är kontroversiell skribent. Just nu kan hon vara det genom sin medverkan på OF och DS, men när det inte skapar medieutrymme längre är jag rätt säker på att pendeln slår åt andra hållet
Citera
2023-12-14, 19:22
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OLX81
Kul tråd. Jag har lyckats knulla henne ifjol innan de här drog på, hon hängde på Tinder.
Ja, eller hur
Citera
2023-12-14, 19:27
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tänker att det är mer plausibelt att hon kastar hela livsstilen under bussen när det hon gör nu inte längre skapar rubriker. En får minnas är att det LS helst vill vara är kontroversiell skribent. Just nu kan hon vara det genom sin medverkan på OF och DS, men när det inte skapar medieutrymme längre är jag rätt säker på att pendeln slår åt andra hållet
Jag är ingen psykolog men, inte fan gör hon det här enbart för att vara kontroversiell och för att få mediautrymme skärp er för fan.
Citera
2023-12-14, 19:29
Medlem
Dirtydwarfs avatar
Egentligen tycker jag synd om att skriva saker om psykiskt sjuka människor.
MEN efter att ha sett henne i ett program med Malou så måste jag faktiskt säga att jag har aldrig sett en vidrigare människa i hela mitt liv (ja faktiskt till och med vidrigare än både Annie Lööf och Mona Sahlin).

Dessutom satt denna fruktansvärda styggelse till kvinna och skröt om hur hon gjort revansch och hur illa hon tyckte om män???
Vad är det egentligen för man som vill ens titta på henne? Vad är det för sorts män som finner henne vacker eller sexuell?

Som sagt synd att håna sjuka människor men denna varelse bad ju liksom om det själv på bästa sändningstid med den präktige Malou.

Vi kan tacka psykiatrireformen 95 för att dessa släpptes ut från "idiotanstalterna" och numera finns på nätet istället.
Vi har verkligen gjort framsteg i mitt gamla Sverige.
Citera
2023-12-14, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Jag är ingen psykolog men, inte fan gör hon det här enbart för att vara kontroversiell och för att få mediautrymme skärp er för fan.
Hon har väl själv sagt att hon gör det för att kunna sätta mat på bordet och betala räkningar. Och det är ju inte bara OF som sätter mat på bordet utan även medieutrymmet. Vad tror du själv händer när detta blir gamla nyheter hos media?
Citera
2023-12-14, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtydwarf

Dessutom satt denna fruktansvärda styggelse till kvinna och skröt om hur hon gjort revansch och hur illa hon tyckte om män???
Vad är det egentligen för man som vill ens titta på henne? Vad är det för sorts män som finner henne vacker eller sexuell?.

Varför vill man ligga med nån som hatar en är väl frågan. Skugge hatar män det var tydligt i intervjun. Ja det är fullständigt obegripligt att nån tycker hon är sexig. Skugge är ju kvinnornas svar på Andrew Tate i praktiken. Hon verkar avsky män ganska kolossalt även de hon sexar med och som betalar hennes uppehälle.
Citera
2023-12-14, 20:46
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Håller inte med dig. Det är ju inte männen som sitter och gör reklam för detta utan Skugge (de gömmer sig, dyker inte upp på dejterna). Hon satt och fnittrade i tv och berättade om hur hon gör sina små goodiebags med cellofan som om det vore en supermysig liten gåva (använda sexleksaker och underkläder...) Ca 24 timmar om dygnet jobbar hon med att få synas så mycket möjligt och berätta om hur normalt detta är och hur mycket positiv respons hon får. Nu har hon startat podd om detta också.

De här männen som köper stinkande leksaker, de ses nog av de flesta redan som allmänt trash.

Jag håller med. Att det finns tvåhundra svårt störda män som köper hennes OnlyFans har nog de flesta bara accepterat. Det är mer förståeligt än att hon säljer det.

Inte för att det är "bättre" eller så men alla visste redan att det fanns minst så många redan innan detta. Och dom är minst lika störda både före eller efter Skugge.

Kanske skulle hon identifiera sin nisch mer om hon fattade vilka missfoster det är som tittar. Hon är ju bara någon millimeter ifrån att börja bajsa publikt och det skulle säkert dubbla hennes publik. Kanske tiodubbla om hon marknadsförde sig mot sydtyskland .
Citera
2023-12-14, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Jag håller med. Att det finns tvåhundra svårt störda män som köper hennes OnlyFans har nog de flesta bara accepterat. Det är mer förståeligt än att hon säljer det.

Inte för att det är "bättre" eller så men alla visste redan att det fanns minst så många redan innan detta. Och dom är minst lika störda både före eller efter Skugge.

Kanske skulle hon identifiera sin nisch mer om hon fattade vilka missfoster det är som tittar. Hon är ju bara någon millimeter ifrån att börja bajsa publikt och det skulle säkert dubbla hennes publik. Kanske tiodubbla om hon marknadsförde sig mot sydtyskland .
Kan man se hur många köpare en modell har på OF.
Citera
2023-12-14, 21:38
Medlem
Citat:

Precis. Man kan inte bara skylla på männen, alla människor har ett eget ansvar. Det där med ekonomin som någon skrev köper jag inte heller, hon har ju själv sagt att hon älskar detta och skulle hålla på även utan den ekonomiska vinningen. Varför ska vi tro att hon ljuger?

Som förälder har hon även ett ansvar gentemot sina barn, att detta inte ska påverka dem negativt på något sätt. Jag hoppas hon tagit det och gjort allt för att minimera "skadan", tillåt mig tvivla.. Hon slår mig som en enormt egoistisk människa (efter läst hennes krönikor och sett hennes intervjuer), fattar inte heller varför detta gullas med i media, provocerande.. Sexsälj som en kul grej.
Citera
2023-12-14, 21:48
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Kan man se hur många köpare en modell har på OF.

Ingen aning men någon sa i tråden knappa tvåhundra.
Citera
2023-12-14, 21:50
Medlem
Citat:
Ingen aning men någon sa i tråden knappa tvåhundra.
Ok.
Citera
2023-12-15, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus

Måste hålla med dig där. Människan är ju fan 50 år, då kan man ju inte bara köra på kontroversiellitet. Klart hon trivs med det hon gör.
Tråkigt dock att hon duckar allt på frågor om vad familjen tycker. Hade varit intressant att få en bild där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in