2023-08-10, 21:30
Medlem
Helt sjukt tappat, att fläka ut sig såhär och hora runt till allmän beskådan. Man undrar om hon fått en hjärntumör som gör henne personlighetsförändrad och helt väck, eller om det är en knark/psykos. Har följt henne i många år och det verkar som det slagit över fullständigt.
Citera
2023-08-10, 21:50
Medlem
Dofternas avatar
Intressant läge nu när alla papper är på bordet iom Aftonbladets snack med PW. Vad händer nu?
Citera
2023-08-10, 21:52
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
LS är 49 år, det tror jag inte många hade gissat, utan snarare kring 60. Hon är sliten och har knappast åldrats väl.

Jag är fri att tycka vad jag vill - du är en hysterisk kvinna.

Håller med.
Hon påstod i nån osammanhängande smörja i tidningen att karlar står och dreglar över henne på gymmet, vilket förstås är 100% lögn. Kärringen ser ut som en gubbe i 60-årsåldern som börjat transa. Men skulle tro att hon är mytoman också...

Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Ändå en slow clap till Linda..Hon tog det längre än vad Lennart Bladh någonsin vågade eller hann med.

Hon skulle ha nappat på den där porrfilmen Lennart avsåg producera i början av sin psykos-karriär
Senast redigerad av MrMario 2023-08-10 kl. 22:24.
Citera
2023-08-10, 21:54
Bannlyst
Detta kan ju inte vara sant! LS som varit kvinnosakskvinna och ultra-feminist i 20+ år, för att nu helt plötsligt annonsera och sälja fittbilder och onanivideos?

Om det verkligen är hon så måste hon ha fått en total hjärnblödning och akut psykos! Helt ofattbart.

Tycker verkligen synd om hennes barn. Vem vill ha en äcklig ful porrmorsa som är prostituerad och visar upp fittan för alla som betalar?

Pernilla W är åtminstone snygg. LS ser ju ut som en skabbig fågelskrämma!
Citera
2023-08-10, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Intressant läge nu när alla papper är på bordet iom Aftonbladets snack med PW. Vad händer nu?
Har LS ens kommenterat?
Citera
2023-08-10, 22:04
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Kom att tänka på LS barn. Det kan inte bli roligt på skolgården när klasskompisarna har fått vittring om vad mamma-Skugge sysslar med på internetsidor. Barn kan vara ganska så elaka. Men, som man bäddar får man ligga - och LS är ju nu en fullfjädrad promiskuös hynda med sitt polyamorösa leverne och verkar mest bry sig om sig själv och inte vad andra i hennes familj kommer få lida.

Det absurda är att media publicerar och promotar LS, de borde förstå att det har slagit slint för henne. Men det ger ju klick ..
Citera
2023-08-10, 22:14
Medlem
Dofternas avatar
Blir av med alla skrivaruppdrag inom en vecka. Sen tvångsvård efter att släkten griper in.
Citera
2023-08-10, 22:15
Medlem
Citat:
Dick/pussy rating
Wet
Anal
Chatting/webcam
Request videos
If you treat me buying stuff on my wishlist I treat you back😘
Har hon fått förstorad klitoris av alla anabola? Vilken pussy rating skulle ni som sett allt ge henne?
Hon länkar till sin önskelista på Amazon…
Hon säljer använda kondomer och buttplugs:
Citat:
Premium: used thong, used buttplug, lollipop with pussytaste, used condom with cum, card with lipstick mark
(25 dollars plus shipping)
Kommer ”fyllningen” i kondomen från hennes termos?
Senast redigerad av mindstream 2023-08-10 kl. 22:22.
Citera
2023-08-10, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Blir av med alla skrivaruppdrag inom en vecka. Sen tvångsvård efter att släkten griper in.

Förhoppningsvis.
Citera
2023-08-10, 22:17
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hippielina
Helt sjukt tappat, att fläka ut sig såhär och hora runt till allmän beskådan. Man undrar om hon fått en hjärntumör som gör henne personlighetsförändrad och helt väck, eller om det är en knark/psykos. Har följt henne i många år och det verkar som det slagit över fullständigt.
Någonting är det ju helt klart.

Tror aldrig jag varit med om någon som gör så tvära kast som LS.
Citera
2023-08-10, 22:20
Medlem
Sqrbankens avatar
Utifrån detaljerna som levererats i tråden så borde tråden kanske flyttas till gore. Jag törs då inte titta. Jävlar i min lilla låda va urspårat
Citera
2023-08-10, 22:24
Medlem
Hussefars avatar
Kan det inte vara något hon bara gör för att ha "kött på benen" i en kommande artikel? Eller är det en livskris.

Fast å andra sidan. Vilka är vi att döma? Människan är en fri individ att göra vad hon vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in