2023-08-21, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Linda Skugge är omgiven av människor som absolut inte vill henne väl, men gärna vill utnyttja henne och förnedra henne sexuellt. Eller ”utöva BDSM” om du föredrar det uttrycket. Linda kommer att känna sig redo för sophögen inom kort. Så är ofta fallet med kvinnor som dras in i den här svängen. Det är en sjuk, sjuk värld, vilket alla sansade människor begriper. Instinktivt. Sen kommer lirare som du, som hävdar att fel är rätt och rätt är fel.

Du kan ta ditt BDSM och köra upp i tarmen. Ge dig själv en jävla lavett på arslet med en ridpiska. Kräk.
Så sant som det är skrivet. Hn vill dock säkert inte själv bli piskad och förnedrad utan förväntar sig att andra ska ställa upp och sedan låtsas som att det är normalt. Det är det värsta... unga kanske får för sig att det är normalt men det är det verkligen inte.
Citera
2023-08-21, 08:06
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Specktakel
Alltså lägg ner pekpinnarna, ni är patetiska. Ni sitter själva och glor på porr varenda dag.

Men nu till frågan. Hur ser hennes of content ut? Hon är ju varken ung eller speciellt vacker. Jag fattar inte vad hennes content kan ge tittarna?
Efter att (tyvärr) tittat på bilderna som länkats i tråden kan jag konstatera att det är ganska hård sex hon visar upp. Fotona är dåligt tagna vilket förstärker smutsigheten.
Hon ser ut att måla upp en falsk fasad men det ligger något mörkt och tragiskt över det hela.

Faktiskt har det fått mig att inte vilja titta på porr alls och faktiskt omvärdera hela den branschen.
Citera
2023-08-21, 08:36
Medlem
Pederhosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Intressant att läsa med tanke på att så väldigt många män tänder på att smiska kvinnor på stjärten under sex. Jag skulle bli otroligt arg och avtänd om nån smällde till mig på häcken under sex, jag jämställer det med att ge en örfil i vardagen, och vem godtar det? Jag kan inte förstå vad som är tändande med att slå till nån under sex, för det är vad smisk är oavsett om många tycker att det är "bara en liten smäll".

I egenskap av trådens tillskrivne kristdemokrat kan jag iaf säga att jag kan se skillnaden på dominanta inslag i hårdare tag som kan falla under normalsexualitet, till skillnad från BDSM där smärta och förnedring ligger i fokus. Dominanta inslag kräver dock fingertoppskänsla att först läsa av om sådant går hem, vilket det gör hos vissa normala kvinnor, men om "dominansen" inbegriper redskap, blod och blåmärken är det verkligen något helt annat.
Citera
2023-08-21, 08:38
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Efter att (tyvärr) tittat på bilderna som länkats i tråden kan jag konstatera att det är ganska hård sex hon visar upp. Fotona är dåligt tagna vilket förstärker smutsigheten.
Hon ser ut att måla upp en falsk fasad men det ligger något mörkt och tragiskt över det hela.

Faktiskt har det fått mig att inte vilja titta på porr alls och faktiskt omvärdera hela den branschen.
Jag har aldrig fattat grejen med porr, finns inget upphetsande alls med gynekologbilder hur kan man ens slänga ut sina pengar på skiten? Sensuella bilder förstår jag men det här? Så länge folk betalar kommer den här smutsiga industrin rulla på. Sorgligt.
Citera
2023-08-21, 08:48
Medlem
Silverglitters avatar
Förresten vet någon varför hennes ex har en dotter boende hos sig som inte är Lindas dotter? Hon är 18, så samma ålder som deras gemensamma barn. Har han two-tajmat henne månntro?
Citera
2023-08-21, 08:54
Medlem
Dubbel.ankeborgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
En fråga man bör ställa sig är vilka männen som agerar i filmerna är? Om piskrappen och såren inte är gjorda i Photoshop så infinner sig snabbt frågan vilka som skulle kunna tänka sig att göra en kvinna så illa? Även om hon så bönade och bad om det. Jag skulle aldrig kunna förmå mig till det.

En väldigt bra poäng. Det finns folk i tråden som propagerar för BDSM som nån slags naturlig variant på sex. Men kolla på bilderna. Hon är helt sönderpiskad. Vad för slags personer finner njutning i att göra så mot en medmänniska? Och förnedra henne? En sån man är inte normal i någon bemärkelse, han är en jäkla avart. Jag skiter i om han har katt och är snäll mot barn och gamla tanter...det här är den riktiga personen, bakom masken.
Citera
2023-08-21, 08:59
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo651
Hon har ju Addissons sjukdom. Det var en sjukdom som även John F Kennedy hade och sågs som förklaring varför han hade typ 18 älskarinnor. För behandlingen består i att varje dag hela livet käka hydrokortison tabletter. Det speedar den sexuella aptiten som fan. Så en del av förklaringen finns där.

Enligt länken nedan påverkas enbart kvinnor sexuellt, inte män. Så JFK knullade och var otrogen pga han var normalt kåt men hade mer än normalt antal vackra kvinnor som ville knulla med honom.

Citat:
Dehydroepiandrosteron (DHEA) produceras också i binjurebarken. Det kan påverka välbefinnande hos kvinnor och män och influera sexuell lust hos kvinnor. DHEA kan omvandlas till andra aktiva hormoner som exempelvis androstendion, testosteron och östrogen. Nivån av DHEA i blodet minskar kraftigt med åren. Det pågår studier där man ger DHEA (tabletter Prasteron®) till Addisonpatienter men resultaten från studierna är inte entydiga och långtidseffekterna ännu okända.

https://www.addisongruppen.se/om-addisons/

Citera
2023-08-21, 09:09
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbel.ankeborgare
En väldigt bra poäng. Det finns folk i tråden som propagerar för BDSM som nån slags naturlig variant på sex. Men kolla på bilderna. Hon är helt sönderpiskad. Vad för slags personer finner njutning i att göra så mot en medmänniska? Och förnedra henne? En sån man är inte normal i någon bemärkelse, han är en jäkla avart. Jag skiter i om han har katt och är snäll mot barn och gamla tanter...det här är den riktiga personen, bakom masken.

Finns ju den där poplåten Sweet Dreams där hon sjunger "some of them want to abuse you, some of them want to be abused".... Jag tror man behöver skilja på vad som tänder en sexuellt, och hur man beter sig i övrigt. En man som gör vad en kvinna ber honom om, begår inte en lika omoralisk handling som en man som skadar andra mot deras vilja. Det är lagligt att tillfoga andra begränsad skada om det sker med samtycke. Finns ju många kvinnliga dominatrix eller vad de kallas, som piskar, pissar, och sparkar rika män på pungen, med männens samtycke.

Det sexuella aktiverar vissa särskilda primitiva delar av hjärnan, som inte är särskilt aktiva i andra situationer tex när man är fokuserad på jobbet eller hjälper en gammal man över gatan. Så jag tror man kan vara en i vardagen bra vänlig person, men i hemlighet tända sexuellt på mysko saker.

Jag tror bdsm är någon slags variant på sexualitet, typ som fetischer. Mona Sahlin är väl också inne i bdsm svängen? Och även hon har ju uppvisat stört beteende genom åren, om än i mindre grad än Linda....

Linda, piskad på skinkorna med ett leende och sperma i ansiktet 2023, sa 2020:

Citat:

– Jag tycker i och för sig att jag är mer radikal än någonsin, särskilt gällande män som grupp. De får fasen skärpa sig, sluta vara så svartsjuka och sluta slåss. Det är inte kvinnor som är våldsamma i nära relationer

Senast redigerad av SexgalenZombie 2023-08-21 kl. 09:25.
Citera
2023-08-21, 09:13
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Förresten vet någon varför hennes ex har en dotter boende hos sig som inte är Lindas dotter? Hon är 18, så samma ålder som deras gemensamma barn. Har han two-tajmat henne månntro?

Det är oklart om den personen du syftar på verkligen är hennes ex. Jag trodde det, men kan ha haft fel.

Tills vi med säkerhet vet vem som är hennes ex, har vi bara spekulationer.

Men jag har svårt att förstå hur hon haft råd med en bostadsrätt på egen hand pga hennes låga inkomster hela hennes liv. Utan hon kan ha fått sin bostad vid en skilsmässa från en man med tillgångar i mångmiljonbelopp. Eller så kan hon ha fått hjälp av henne föräldrar kanske.
Citera
2023-08-21, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter

Men det är inte hennes ex, hennes ex bor i Karlstad.
Citera
2023-08-21, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Intressant att läsa med tanke på att så väldigt många män tänder på att smiska kvinnor på stjärten under sex. Jag skulle bli otroligt arg och avtänd om nån smällde till mig på häcken under sex, jag jämställer det med att ge en örfil i vardagen, och vem godtar det? Jag kan inte förstå vad som är tändande med att slå till nån under sex, för det är vad smisk är oavsett om många tycker att det är "bara en liten smäll".

Min kvinna (och jag) tycker om när jag smiskar henne, även när jag tar ett fast grepp om nacken när jag är bakom henne. Hon å andra sidan kan greppa tag i mig rejält hårt också. Vi tänder på en viss dominans helt enkelt. Men vi lämnar inte märken på varandras kroppar, det vore djävligt osexigt.
Citera
2023-08-21, 09:16
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaMaria
Men det är inte hennes ex, hennes ex bor i Karlstad.

Hur vet du det? Att det verkligen är hennes ex? Var han uppväxt i Värmland, för annars skulle väl ingen flytta dit senare. Bor deras barn hos honom eftersom hon är psykiskt sjuk och åtminstone ett av barnen bör bo hemma då det är under 18....
Senast redigerad av SexgalenZombie 2023-08-21 kl. 09:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in