2023-08-20, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Mycket tjöt, ingen verkstad som det brukar vara på trollen som kommer in här var fjärde månad.

Bevisbördan är helt upp till dig. Bevisen talar emot dig.

Nej tvärtom. Bevisar talar helt emot er. Finns massvis av ögonvittnesskildringar som sett och hört det själva. Allt ni tomtar här är "årets förvillare" och anonyma nättroll som inte ens bemödade sig med att presentera bevis på att dom varit på KB. Jag har erbjudit folk att åka till Storvreta och hämta VHS-bandet som min pappa har, men hittills har ingen nappat Ingen som vågar ge ut sitt telefonnummer, knappt någon som verkar våga berätta vart dom bor ens. Nättroll bara
Citera
2023-08-20, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnord1984
Nej tvärtom. Bevisar talar helt emot er. Finns massvis av ögonvittnesskildringar som sett och hört det själva. Allt ni tomtar här är "årets förvillare" och anonyma nättroll som inte ens bemödade sig med att presentera bevis på att dom varit på KB. Jag har erbjudit folk att åka till Storvreta och hämta VHS-bandet som min pappa har, men hittills har ingen nappat Ingen som vågar ge ut sitt telefonnummer, knappt någon som verkar våga berätta vart dom bor ens. Nättroll bara

Ja, hela Flashback och hela världen är nättroll men du som knappt kan skriva en mening utan någon fånig smilie är tillförlitlig...

Bla bla bla...

Du är en av de sämre trollen vi har haft under de här åren faktiskt.
Citera
2023-08-20, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Som sagt så kan man inte bara ”visa upp” bildmaterial därifrån.

Hur lätt som helst att filma sekvensen vid 3 - 2 målet med mobilkamera, och nej, oroa dig inte Farbror Blå eller Säpo skulle inte komma och knacka på dörren för att du filmade någon minut ifrån KB, du tittar på för mycket dåliga polisfilmer om du tror det. Glorkas och Careless har inte ens presenterat bevis för att dom var på KB överhuvudtaget.
Citera
2023-08-20, 08:46
Medlem
Citat:

Topic är just att de har fel. Därför faller argumentet "jag minns det" platt.

Dessutom minns de flesta att det var 1994
Citera
2023-08-20, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Ja, hela Flashback och hela världen är nättroll men du som knappt kan skriva en mening utan någon fånig smilie är tillförlitlig...

Bla bla bla...

Du är en av de sämre trollen vi har haft under de här åren faktiskt.

Jag är så ledsen att jag så tydligt nedgjort din intelligens
Citera
2023-08-20, 08:47
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Hur lätt som helst att filma sekvensen vid 3 - 2 målet med mobilkamera, och nej, oroa dig inte Farbror Blå eller Säpo skulle inte komma och knacka på dörren för att du filmade någon minut ifrån KB, du tittar på för mycket dåliga polisfilmer om du tror det. Glorkas och Careless har inte ens presenterat bevis för att dom var på KB överhuvudtaget.

Jo, deras berättelser är trovärdiga.

Gå dit och filma själv då?
Citera
2023-08-20, 08:48
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Som sagt så kan man inte bara ”visa upp” bildmaterial därifrån.

Detta kringgår man ju lätt i rättegångar genom att ha rättegångstecknare som ritar av den misstänkte.

Även om Glorkas inte är professionell tecknare borde han ha kunnat rita av det som visas på skärmen för att öka trovärdigheten.
Citera
2023-08-20, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Detta kringgår man ju lätt i rättegångar genom att ha rättegångstecknare som ritar av den misstänkte.

Även om Glorkas inte är professionell tecknare borde han ha kunnat rita av det som visas på skärmen för att öka trovärdigheten.

Tråden har snart funnits i 10 år. 10 ÅR! Trots det har fortfarande ingen som påstått att det sagt besökt KB. Man kan ju undra varför.

Deras undermedvetna vet att de har fel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Topic är just att de har fel. Därför faller argumentet "jag minns det" platt.

Dessutom minns de flesta att det var 1994

Det var VM 1990 inte 1994. Sverige mötte dock Kamerun VM 1994 så det är nog därför en del såhär väldigt många år senare blandar ihop det. Men jag såg VHS-inspelningen år 2018 så ja, det är litet färskare det. Har också erbjudit tvivlarna att åka och hämta bandet, men ingen som nappat, vet inte vad som är så rädda för det är väldigt komiskt i alla fall. Vet ännu mindre varför dom som bor i Stockholm är så kufiska och socialt missanpassade att dom inte vågar gå in på KB själva.
Citera
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Ett bisarrt krav. Deras anteckningar funkar som bevis, och deras anteckningar är bra.
Citera
Medlem
Citat:

Får man då avbilda dem mörka eller ska vi låtsas att pk-sverige inte tål det?
Citera
2023-08-20, 08:51
Medlem
Citat:
Det var VM 1990 inte 1994. Sverige mötte dock Kamerun VM 1994 så det är nog därför en del såhär väldigt många år senare blandar ihop det. Men jag såg VHS-inspelningen år 2018 så ja, det är litet färskare det. Har också erbjudit tvivlarna att åka och hämta bandet, men ingen som nappat, vet inte vad som är så rädda för det är väldigt komiskt i alla fall. Vet ännu mindre varför dom som bor i Stockholm är så kufiska och socialt missanpassade att dom inte vågar gå in på KB själva.

Varför vill du ha telefonnummer till folk på nätet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in