2023-08-18, 11:05
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Det har det varit länge. 500 tusen viftade nyligen med flaggor och applåderade just denna livsstil.

Ha ha exakt. De knullar sedan efter flaggviftningen satan i parker och på offentliga toaletter odyl. Inget nytt under solen där inte
Citera
2023-08-18, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
LS barns klasskompisar måste känna en oerhörd avundsjuka att dom inte har en mamma som har blod och sperma utsmetat på skinkorna till almänbeskådan.

Man får ju hoppas att 17-åringen inte heter Skugge i efternamn, i så fall kanske hon klarar sig undan det elaka snacket som kan gå mellan tonårstjejer.
Citera
2023-08-18, 11:13
Medlem
Jag tror LS kommer att lugna ner sig i vinter när det blir för kyligt för att visa upp sig naken och ha sex utomhus. Hon kan väl inte vara så sjuk att hon bjuder hem okända män till lägenheten och har hård sex där även dottern bor? Eller blir det bara toaletter som gäller?
Citera
2023-08-18, 11:14
Medlem
Finns ingen möjlighet att någon kan ladda upp och dela med sig av bilderna från Darkside som det refereras till?
Citera
2023-08-18, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Preputiet
Dagen har precis börjat och LS har redan 5 custom och 7 dickrating inbokade och det finns utrymme för mer. Enligt hennes prislista skulle hon i runda slängar tjäna 5000kr idag, jag antar att hon jobbar även helger så en inkomst från OF inbringar omkring 150tkr/mån och jag antar att det inte betalas någon skatt. Hoppas att LS tänker på att intäkterna inte är pensionsgrundande. Hon bör redan nu tänka på pensionssparandet så hon kan dra sig tillbaks vid pensionsåldern, annars finns risken att vi får dras med hennes sexuella eskapader på OF och DS när hon är 80+ och då blir det mest freakshow, det vore högst ovärdigt en person som är vår tids Strindberg.
Om hon nu har 150tkr/mån från OF så tror jag nog att skatteverket kan ha vissa synpunkter på detta. Det enklaste för henne är väl att hon tar in inkomsten i hennes bolag där hon får betala skatt på vinsten. Vill hon ta ur pengar ur bolaget får hon ta ut lön och betala sociala avgifter på det eller ta ut aktieutdelning.

I annat fall blir hon skönstaxerad.
Citera
2023-08-18, 11:50
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Hon tjänar definitivt mer nu än när hon skrev skitnödiga artiklar fulla med PK floskler.

Dessa människor är vandrande feakshows live så att säga, det är så de vill leva. Har man ett antal diagnoser med bokstavsförkortningar så blir inte resultatet bättre än så här.

Blanda inte in Strindberg i det här. Han var en mycket vettig människa i jämförelse med dessa naturkatastrofer

Vad var det för vettigt med Strindberg? Helt jäddra bindgalen. En stor författare - ja. Vettig är däremot det sista man kan kalla honom.
Citera
2023-08-18, 11:51
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Man får ju hoppas att 17-åringen inte heter Skugge i efternamn, i så fall kanske hon klarar sig undan det elaka snacket som kan gå mellan tonårstjejer.

De heter Skugge alla tre. En friidrottar på hyfsat hög nivå. En extraknäcker som hundvakt. En har flyttat hemifrån.

Den maniska psykosen fortsätter i dagens Expressen, bakom betalvägg.

”Du kommer aldrig träffa någon som mig.” Sa jag – märk väl, inte det minsta kaxigt, för han KOMMER aldrig träffa någon som mig, med min brain OCH kropp OCH humor – till min ironman”
Senast redigerad av flesh-flute 2023-08-18 kl. 11:58.
Citera
2023-08-18, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Hon ligger väl inte mot betalning? Hon tar betalt för att visa bilder av när hon ligger, det är inte samma sak.

Lite otydligt skrivet av mig, tack! Hon säljer sina tjänster på OnlyFans mot betalning. Sen att hon ligger med flera olika har hon själv skrivit om.
Citera
2023-08-18, 12:23
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetaas
Man undrar vad det är för män som betalar för att se hennes bilder?
Det diskuterades i tv4 igår ”efter fem” och där deltog annan 50+ tant (Mirka Norrström) som har onlyfans, hon sa att hon tjänade en bra månadslön på lättklädda bilder.
Vem fan betalar för att se dom när det finns mycket bättre och snyggare helt gratis 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
LS har köpare just pga att hon är känd i ett helt annat sammanhang. Visst skulle Silvias Onlyfanskonto sälja bättre än random kvinna i samma ålder just pga att hon tillhör kungafamiljen och inte pga fysiskt utseende.
Du skulle troligtvis också vara mer nyfiken om en kvinna du gick i skolan med vek ut sig än en okänd person gjorde samma sak.
Citera
2023-08-18, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Hon tjänar definitivt mer nu än när hon skrev skitnödiga artiklar fulla med PK floskler.

Dessa människor är vandrande feakshows live så att säga, det är så de vill leva. Har man ett antal diagnoser med bokstavsförkortningar så blir inte resultatet bättre än så här.

Blanda inte in Strindberg i det här. Han var en mycket vettig människa i jämförelse med dessa naturkatastrofer

Hon har hamnat i mittpunkt igen, hennes artiklar är bakom betalvägg igen. På den tiden hon skrev "PK" så lyckades hon även då.

Fascinerande hur hon lyckats med detta ännu en gång.

Hon söker verkligen uppmärksamhet och centrumpositionen till varje pris.
Citera
2023-08-18, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistfuckandehyena
Finns ingen möjlighet att någon kan ladda upp och dela med sig av bilderna från Darkside som det refereras till?

https://postimg.cc/gallery/MGpBPRd
Citera
2023-08-18, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synagogan
https://postimg.cc/gallery/MGpBPRd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto