2023-08-18, 08:59
Medlem
Preputiets avatar
Dagen har precis börjat och LS har redan 5 custom och 7 dickrating inbokade och det finns utrymme för mer. Enligt hennes prislista skulle hon i runda slängar tjäna 5000kr idag, jag antar att hon jobbar även helger så en inkomst från OF inbringar omkring 150tkr/mån och jag antar att det inte betalas någon skatt. Hoppas att LS tänker på att intäkterna inte är pensionsgrundande. Hon bör redan nu tänka på pensionssparandet så hon kan dra sig tillbaks vid pensionsåldern, annars finns risken att vi får dras med hennes sexuella eskapader på OF och DS när hon är 80+ och då blir det mest freakshow, det vore högst ovärdigt en person som är vår tids Strindberg.
Citera
2023-08-18, 09:09
Medlem
Deadwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Säker på det? Vi pratar nämligen om materialet som finns på Onlyfans. Onlyfans =/= Darkside.

Ja. Jag har själv öppnat en fil här med ca 40 bilder. Explicita. Mkt explicita.
Citera
2023-08-18, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Preputiet
Dagen har precis börjat och LS har redan 5 custom och 7 dickrating inbokade och det finns utrymme för mer. Enligt hennes prislista skulle hon i runda slängar tjäna 5000kr idag, jag antar att hon jobbar även helger så en inkomst från OF inbringar omkring 150tkr/mån och jag antar att det inte betalas någon skatt. Hoppas att LS tänker på att intäkterna inte är pensionsgrundande. Hon bör redan nu tänka på pensionssparandet så hon kan dra sig tillbaks vid pensionsåldern, annars finns risken att vi får dras med hennes sexuella eskapader på OF och DS när hon är 80+ och då blir det mest freakshow, det vore högst ovärdigt en person som är vår tids Strindberg.
Att jämföra LS med Strindberg var lågt..
Citera
2023-08-18, 09:30
Medlem
Preputiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dallasmygel
Att jämföra LS med Strindberg var lågt..
Håller med, det är ett hån mot Strindberg. Visserligen är/var båda kvinnohatare och bindgalna men Strindberg kunde i alla fall skriva.
https://www.flamman.se/linda-skugge-ar-var-tids-strindberg/
Senast redigerad av Preputiet 2023-08-18 kl. 09:38.
Citera
2023-08-18, 09:53
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jenny Persson, krönikör:

Citat:
Men det lustiga är ändå att den enda förebilden jag har och någonsin haft är just Linda Skugge

Citat:
Nu är hon vad männen i kommentarsfälten kallar för "en 50-årig kärring" och tjänar pengar på att andra män lik förbannat är villiga att betala för att få se hennes 50-åriga kropp. Hon skriver krönikor i damtidningar om hur hon ligger med främlingar på olika toaletter och kroppen, som hon livet igenom kämpat med, hyllar hon dagligen och verkar äntligen tillfreds med, tack vare stenhård, daglig träning. Hon är en 50-årig kvinna som gör precis vad fan hon vill och berättar om det. Klart hon kommer kölhalas för det, likt kvinnor före henne. Men aldrig av mig.
https://helagotland.se/kronika/artikel/hon-skriver-om-hur-hon-ligger-med-framlingar-pa-olika-toaletter/r560peql (betal-)

Tänk att ligga med främlingar på allmänna toaletter blivit det nya normala...
Citera
2023-08-18, 09:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jenny Persson, krönikör:

https://helagotland.se/kronika/artikel/hon-skriver-om-hur-hon-ligger-med-framlingar-pa-olika-toaletter/r560peql (betal-)

Tänk att ligga med främlingar på allmänna toaletter blivit det nya normala...
Det har det varit länge. 500 tusen viftade nyligen med flaggor och applåderade just denna livsstil.
Citera
2023-08-18, 10:11
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadwood
Ja. Jag har själv öppnat en fil här med ca 40 bilder. Explicita. Mkt explicita.
Snark. Du vet inte vad du pratar om... Om det nu är 40 bilder från OF så får du väl gärna länka till inlägget, för så vitt jag vet så är alla bilder i tråden från Darkside.
Citera
2023-08-18, 10:48
Bannlyst
Man undrar vad det är för män som betalar för att se hennes bilder?
Det diskuterades i tv4 igår ”efter fem” och där deltog annan 50+ tant (Mirka Norrström) som har onlyfans, hon sa att hon tjänade en bra månadslön på lättklädda bilder.
Vem fan betalar för att se dom när det finns mycket bättre och snyggare helt gratis 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Citera
2023-08-18, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Vad jag har förstått så räddade OF henne när hon hade det knapert. Att detta sen ska kallas frivilligt och självvalt känns som en efterhandskonstruktion.

Har hon en uppsjö diagnoser och krämpor så borde hennes försäkringsbolag kunna hjälpa till, samt andra typer av stödförsöjning som soc och försäkringskassan för nån som inte är arbetsför. Borde hon inte vara förtidspensionär om hon har sådana smärtor?

Jag hoppas någon anhörig rycker in här och hjälper henne upp.

Hon har ju satt sig en dålig sits om hon vill bli betraktad som "icke arbetsför", eftersom hon officiellt beter sig som en kåt Duracellkanin.Jag rekommenderar att arbeta inom äldrevården istället, där får man lätt springa benen av dig, men det är klart att det duger väl inte, för då får hon ingen "killerbody" med biceps och magrutor etc.
Citera
2023-08-18, 10:58
Medlem
bulletproofsouls avatar
Det är underhållande debatt om Linda Skugge hur som helst. En gravt personlighetsstörd individ blir kritiserade i positiva och negativa tongångar av tillika personlighetsstörda individer.

Det Skugge fattat men inte resten av feministgänget är att sex, droger, våld är bland de mest lönsamma att syssla med eftersom de talar till djupa mänskliga behov och drifter.

Är hon själv ok med det hon gör så är det helt upp till henne. Vi behöver inte moralisera. Det är ingen som är tvingad att köpa skiten heller utan vad jag förstår så betalar de på frivillig basis.
Citera
2023-08-18, 10:59
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetaas
Man undrar vad det är för män som betalar för att se hennes bilder?
Det diskuterades i tv4 igår ”efter fem” och där deltog annan 50+ tant (Mirka Norrström) som har onlyfans, hon sa att hon tjänade en bra månadslön på lättklädda bilder.
Vem fan betalar för att se dom när det finns mycket bättre och snyggare helt gratis 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Många är sjukligt nyfikna och skulle helst av allt vilja spana in i grannens sängkammare helt oberoende av hur individerna ser ut.

Människan är som varelse bottenlöst vämjelig. Inget annat djur skulle i någon form betala för att se andra djur knulla.
Citera
2023-08-18, 11:01
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Preputiet

Hon tjänar definitivt mer nu än när hon skrev skitnödiga artiklar fulla med PK floskler.

Dessa människor är vandrande feakshows live så att säga, det är så de vill leva. Har man ett antal diagnoser med bokstavsförkortningar så blir inte resultatet bättre än så här.

Blanda inte in Strindberg i det här. Han var en mycket vettig människa i jämförelse med dessa naturkatastrofer
Senast redigerad av bulletproofsoul 2023-08-18 kl. 11:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in