2023-08-17, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Mm eller hur...

Men minns när Linda Rosing från Big Brother gjorde slut med Fadde och konstaterade till AB-journalisten
"Nu vill jag göra porr".

Då var det helt okej att gapskratta åt henne och fortsätta köra henne i grunden.

https://www.expressen.se/kronikorer/linda-skugge-oppet-brev-till-linda-rosing/
Citera
2023-08-17, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Har läst och jag tycker att LS först och främst gav Linda Rosing bra råd om att ta betalt av media. LS har erkänt att hon är dubbelmoralist vad gäller Pernilla Wahlgren och det gäller förstås även alla andra som hon har läxat upp vad gäller snusk.
Citera
2023-08-17, 18:04
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Nån som inte lever som hon lär.

Undrar vad den yngre Linda Skugge skulle säga till den äldre nutida Linda Skugge som fläker ut sig kungligt med extra majonäs.
Citera
2023-08-17, 18:07
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Just det! Det plingade en klocka nånstans att hon fd skribenten Linda N/S skrivit negativt om Linda R. Nåja, nu är Skugge 77 resor värre.
Citera
2023-08-17, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Hennes ena dotter fyllde 17 igår, och har alltså några år kvar i skolan förutsatt att hon inte struntat i gymnasiet.

Vill eg inte blanda in barnen alls i detta elände, men jag undrar verkligen på vilket sätt man kläcker en sån här grej hemma... Diskret, vilket hon ju inte varit, eller ej så måste man ju ta snacket.
Och med allt som skrivits, bilder och videos som går över alla gränser när man har omyndiga. Jag kan inte tänka mig ett enda barn som skulle ta detta som no biggie..

Hon verkar så otroligt nonchalant.
Skriver att hon mått så dåligt, men barnens mående då?
Jag hoppas att det här inte är "mamman", verkligen.
Citera
2023-08-17, 18:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Bingo verkar även skrivit ett hyllninginlägg till henne.
Hårdporr och sälja sin kropp har aldrig varit så poppis tror jag

Bingo styr ut sina minderåriga barn i lack och läder, för att de ska posera som horor, han älskar förstås Skugge. Sjuka människor.
Citera
2023-08-17, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Har läst och jag tycker att LS först och främst gav Linda Rosing bra råd om att ta betalt av media. LS har erkänt att hon är dubbelmoralist vad gäller Pernilla Wahlgren och det gäller förstås även alla andra som hon har läxat upp vad gäller snusk.
Fast nu är det Linda som skulle ge Skugge råd.

Tiderna förändras och många av oss har verkligen kämpat för att kunna prata om saker såsom att våldtas utan att totalt massakrerad i varenda skolkorridor etc och väldigt många modiga kvinnor har berättat om övergrepp, våldtäkter. Sexarbete eller sådant som typ en annan, när man försöker tvinga in någon som allt annat än vill klä av sig naken inför kameran. Vi lever i en annan tid där det inte är konstigt att med någon kanske någon gång skicka iväg något somliga av oss mer oskyldigt andra mer direkt sexuellt. Men den sistnämnda gruppen och särskilt när de är unga utsätts illa. Ändå våga de när deras privata bilder/filmer läckt prata offentligt om det.

Vad Linda kommer få gå igenom är ett rent jävla helvete och hennes dotter lär också utsättas. Hon kommer att förstå hur kvinnor som våldtogs förr, togs emot vart än de gick. Om hon inte var psykiskt sjuk kommer hon att bli det. Pressen kommer bli lika stor och utmanande att hon säkerligen skulle kunna få PTSD och då varken som ett våldsoffer eller våldsförövare.

Det kommer bli ett jävla helvete för Linda och vi får hoppas att många omkring henne kommer vara schyssta nog att säga ifrån vart än hon går, för det är nu hon kommer känna lukten av sitt brända kvinnokött och få feta det där med feminismen på riktigt. Hur kvinnor alltid brunnit. Vi får hoppas att hon har en förstående vård och bra läkarkontakt. Människor som ser längre än allt sjukligt gränsöverskridande hon gjort till sin yrkeskonst. Människor som visar henne sympati på riktigt. För det lär bli jobbigt. Minst sagt.
Citera
2023-08-17, 18:26
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Skugge tycks ha upptäckt sin sexualitet, en ökad frihet och acceptans och stolthet över sin kropp och det är något jag tror många kan avunda.

LS barns klasskompisar måste känna en oerhörd avundsjuka att dom inte har en mamma som har blod och sperma utsmetat på skinkorna till almänbeskådan.
Citera
2023-08-17, 18:59
Medlem
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
LS barns klasskompisar måste känna en oerhörd avundsjuka att dom inte har en mamma som har blod och sperma utsmetat på skinkorna till almänbeskådan.

Du verkar tro att hon har barn i förskoleåldern, vad har du fått det ifrån? Hon är ju närmare 50 år själv.
Citera
2023-08-17, 19:07
Avslutad
Citat:

Haha, är det såna bilder Skugge lägger ut? Vilken jävla kärring
Citera
2023-08-17, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE

Exakt hur har hon erkänt det? Har inte sett någon direkt ursäkt..?
Citera
2023-08-17, 19:10
Medlem
Citat:

Ja för fan, så avundsjuka de ska bli för att deras morsor inte syns blodiga, piskade och med sperma i ansiktet 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in