2023-08-18, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Nej det är av mognadsskäl. Jag trodde att detta var något biologiskt som både kvinnor och män hade i sig, men jag har fått lära mig av andra tjejer att det kanske inte är det ändå. Många föredrar jämnåriga tydligen.

Idag vill kvinnor ha yngre killar verkar det som, vilket förvånar mig lite. Men de tar själva kontakt och verkar ha en grej för det så ni som anklagar kvinnor för att åldras och bli rynkiga kan sluta med det. De här killarna vill ju uppenbarligen ändå. Ingen har frågat om någon annans åsikter.

Läste någonstans att mäns fertilitet också sjunker mycket mer med åldern än vad man tidigare har trott. Dessutom män som kaxigt tycker de kan bli pappor vid 40+ kan jag berätta vilken stor besvikelse detta är för barnet. Min farsa var över 40 när han fick mig. Jag upplevde honom alltid som trött (och därmed på dåligt humor), oengagerad och bara uppvuxen i en tid som var så olik min egen. Inte kul att ha en rynkig gammal farsa heller. Någon som känner igen sig?

Det finns fan inget mer patetiskt än unga killar som dejtar äldre kvinnor. Det slutar aldrig bra heller.
Citera
2023-08-18, 10:10
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Män mognar fortfarande inte som vin.
Och sexlusten och förmågan att prestera är generellt något som försämras med åren hos män.
Men det passar ju bra för unga tjejer som bara låtsas vara sugna på sex för att det förväntas av dom.
Så kan vi andra ta 20-åriga killar som är redo för omgång två nästan direkt efter att dom har kommit.

Ont i rumpan mycket?

När ni damer passerat 25 år börjar allt gå utför. Varför är det inte så för män.

Fertiliteten kan vi ju diskutera tex. Vid 35 börjar äggen dö, vid 40 är möjligheten att få barn nere på någon procent bara.

Så är det inte för män.

Sexuella marknadsvärdet för män når toppen vid 40-45 år medans den är topp för kvinnor vid ca 23-24 år.

Vad ska en man med en gammal utgången surtant till när han kan åka ungt!?
Vi kan få till barn upp över 80 år.

Vart utseende mässigt står du själv mellan 1-10 utan smink precis nyvaken ur sängen?
Att du försöker förvränga verkligheten med falsk marknadsföring likt smink, gör du av en anledning eller hur.
Citera
2023-08-18, 10:11
Medlem
Fel är det väl inte, vuxna människor gör som de vill. Dock ointressant för min del iaf.

Palla hålla på o tycka så jävla mkt om andras relationer.
Citera
2023-08-18, 10:13
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballalaila
Det finns fan inget mer patetiskt än unga killar som dejtar äldre kvinnor. Det slutar aldrig bra heller.

Dom gör det för att det går att komma i dem utan risk att det blir några barn.

Man kan diskutera det där för äldre surtanter är helt värdelöst. De luktar fisk också.
Citera
2023-08-18, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Dom gör det för att det går att komma i dem utan risk att det blir några barn.

Man kan diskutera det där för äldre surtanter är helt värdelöst. De luktar fisk också.

Fan vad folk håller på, använd «Finska Rycket» för helvete.
Citera
2023-08-18, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Det känns inte rätt på något sätt att kvinnor på 20 plus blir ihop med män på 40 och 50 plus. Känns som man förstör dessa unga kvinnors liv, som borde satsa på unga män i sin egen ålder. Jag menar, vad fan får dessa unga kvinnor ut av att ta en äldre man? Vad tänker deras föräldrar att deras unga vuxna dotter är ihop med en äldre snubbe? Känns bara jävligt fel. Vad fan ser dessa unga tjejer i äldre snubbar mer än pengar?
Jo det är klart att det är fel, när hon sedan är 45 så går han i pension och orkar ingenting. Det är synd om de tjejer som går på det.
Citera
2023-08-18, 11:35
Medlem
Inte det minsta fel.
Jag tycker snarare att det är lite synd att jag inte själv passade på att testa lite äldre män när jag var runt 20, det hade säkert kunnat vara givande. Problemet var väl en kombination av att jag inte var så intresserad då och att möjligheten aldrig dök upp.
Nu 20 år senare har jag fundering på om man borde testa någon i 60-års åldern. Hade möjlighet uppstått hade jag nog inte tackat nej faktisk. Men detta är enbart sex, förhållande funkar nog bäst med jämnårig för min del, men var och en till sitt.
Jag utesluter inte att lockelsen för en kvinna i att ha en äldre man ligger mycket i att man får vara ”ung och snygg”. Istället för känslan av att konkurrera med jämnåriga bör det kännas som att man konkurrerar med hans jämnåriga, en illusion såklart men sånna funkar.
Man kanske borde passa på innan det är för sent, 40/60 känns betydligt rimligare än 60/80 eller 50/70. 😂
Citera
2023-08-18, 12:28
Medlem
lakritcs avatar
Mer än 30 år är fel. 15 och i vissa fall 20 kan fungera.
Citera
2023-08-18, 12:33
Avstängd
Detta är det mest naturliga biologiskt att mannen är äldre än kvinnan. Bara senaste decennierna som detta blivit "dåligt" ovsett vad de båda parterna själv tycker.

Feminister anser sig veta bättre än vad folk vet om sig själv. Sen har de spridit sin åsikter via Media där 80% är vänsterextrema feminister.

Så tror du på Feministernas propaganda är det fel, annars rätt att alla får bestämma själv hur de vill leva.
Citera
2023-08-18, 13:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Ont i rumpan mycket?

När ni damer passerat 25 år börjar allt gå utför. Varför är det inte så för män.

Fertiliteten kan vi ju diskutera tex. Vid 35 börjar äggen dö, vid 40 är möjligheten att få barn nere på någon procent bara.

Så är det inte för män.

Sexuella marknadsvärdet för män når toppen vid 40-45 år medans den är topp för kvinnor vid ca 23-24 år.

Vad ska en man med en gammal utgången surtant till när han kan åka ungt!?
Vi kan få till barn upp över 80 år.

Vart utseende mässigt står du själv mellan 1-10 utan smink precis nyvaken ur sängen?
Att du försöker förvränga verkligheten med falsk marknadsföring likt smink, gör du av en anledning eller hur.

Lägre testosteron och lust är verkligen att gå utför. Varför skulle en kåt kvinna som mig välja en 40-åring när jag kan få en 20-åring som presterar?
En man passar bra med yngre då deras låga sexlust matchar, men det kräver ju att han har låga krav på sexet. Att få en okåt tjej är inte att ha högt värde.
Det spelar ingen roll om ni kan få barn, det är ändå inte sexigt när ni febrilt runkar er halvslaka i hopp om att kunna leverera.
Citera
2023-08-18, 13:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UtvisaFler
Dagens kommentar.
Kolla bara arga magda. Lmao

Om män åldras som vin, varför ökar inte sexlusten med åren?
Citera
2023-08-18, 14:12
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Lägre testosteron och lust är verkligen att gå utför. Varför skulle en kåt kvinna som mig välja en 40-åring när jag kan få en 20-åring som presterar?
En man passar bra med yngre då deras låga sexlust matchar, men det kräver ju att han har låga krav på sexet. Att få en okåt tjej är inte att ha högt värde.
Det spelar ingen roll om ni kan få barn, det är ändå inte sexigt när ni febrilt runkar er halvslaka i hopp om att kunna leverera.

Du får desperata unga män därför att de med pondus åker ungt och fräscht.

Du kan försöka trolla mig i detta men tyvärr det är sanningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in