2023-08-18, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shallfin
Är det så i din värld Herregud vilka floskler du försöker framställa som sanningar.
Faktum kvarstår en ung kvinna har flera fördelar när hon träffar äldre män tex
Ekonomi
Kontakter
Mer erfaren i sängen
Bör vara vuxen även mentalt
Tacksam för att ha en vacker kvinna.
Fördelarna för en äldre kvinna att ha en yngre man det enda jag kan komma på är att yngre män är lättare att styra och ställa med, sex säger du säkert, men jag tror jag är långt mycket bättre idag än för,,, 😈ett antal är sedan

Ja givetvis har en ung kvinna nytta av en äldre man, som jag skrivit en del gånger här i tråden.

Sex är inte svårt för en kille. Det viktigaste är en hög sexlust och att man gillar ungefär samma saker. Därför passar kåta kvinnor bättre med yngre killar.
Citera
2023-08-18, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Du kan inte välja en äldre man därför att du är utgången mjölk. En äldre man likt en exklusiv flarra vin ser dig förmodligen också som en eller flera redflags.

Damer vill ha äldre män, du kör yngre därför att du inte kan annat. Det är inte mitt fel att du vägrar förstå. Det är sanningen.

Du hade din primetime, nu är den tiden förbi. Du rynkade på näsan åt män då, nu gör männen det åt dig. Det suger och det gör dig irriterad, att du faktiskt vet att du håller på att vissna, eller rättare sagt har gjort det.

Jag frågade varför jag skulle välja en 40-årig man framför en 20-åring. Men du kan ju inte komma på ett enda argument, så du fantiserar vidare.
Citera
2023-08-18, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag frågade varför jag skulle välja en 40-årig man framför en 20-åring. Men du kan ju inte komma på ett enda argument, så du fantiserar vidare.

Det ska du inte göra med tanke på att din mentala ålder ligger på en tonårings nivå.
Citera
2023-08-18, 23:18
Medlem
15 är kan omöjligt vara något problem men visst, gäller att skaffa barn snabbt innan gubben blir för gammal att ta hand om dem.
Några andra begränsningar ser jag inte . Och jag har flera barn med yngre kvinna.

Jo, det finns säkert några kärringar här som inte gillar gubbar men om ni har problem med att andra gör det så ta det med tjejerna. Gubbarna kan inte hjälpa det.
Citera
2023-08-18, 23:32
Bannlyst
Egentligen nej. Samma åt andra hållet. Ser du det utifrån ett bibliskt perspektiv så säger bibeln ingenting om det. Så det är okej.
Citera
2023-08-18, 23:36
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:

Jag har träffat många damer som tror de är nåt de inte är.
Du är en. Damer vill ha äldre män för de tillför smv och status. Det gör inte dina småpojkar. Ingen statusman kommer vilja ha dig heller om du umgås med mångkulturen. Tyvärr. En till orsak i mängden för dig som drar ner dig under ytan.

Jag är helt övertygad om att pojkarna dina vill hellre köra jämnåriga men det är svårare än att få äldre tanter. Du är liksom nåt att åka på i väntan på nåt bättre.

Så, om åldern gjort ditt hår grått och synen sämre finns det ju färgmedel och läsglasögon. Jag menar så du kan läsa vad jag skriver.
Citera
2023-08-18, 23:36
Avslutad
Citat:
Jag har träffat många damer som tror de är nåt de inte är.
Du är en. Damer vill ha äldre män för de tillför smv och status. Det gör inte dina småpojkar. Ingen statusman kommer vilja ha dig heller om du umgås med mångkulturen. Tyvärr. En till orsak i mängden för dig som drar ner dig under ytan.

Jag är helt övertygad om att pojkarna dina vill hellre köra jämnåriga men det är svårare än att få äldre tanter. Du är liksom nåt att åka på i väntan på nåt bättre.

Så, om åldern gjort ditt hår grått och synen sämre finns det ju färgmedel och läsglasögon. Jag menar så du kan läsa vad jag skriver.

Och fortfarande inga argument för varför jag skulle välja en äldre.
Citera
2023-08-18, 23:42
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Och fortfarande inga argument för varför jag skulle välja en äldre.

Damer vill ha äldre män, men alla kan inte få dem. Du är en.
Citera
2023-08-18, 23:43
Avslutad
Citat:
Damer vill ha äldre män, men alla kan inte få dem. Du är en.

Du har fortfarande inte kommit med något argument varför jag skulle vilja ha en 40-åring istället för en 20-åring.
Citera
2023-08-18, 23:45
Medlem
Konstnarren5s avatar
Män borde tvångsbeskattas kollektivt för att försörja kvinnor. Då kan den ohyggliga traffickingen av oskyldiga kvinnor upphöra och de kan fokusera på jämnåriga invandrare begåvade med kraftfulla doningar.
Citera
2023-08-18, 23:49
Medlem
Citat:
Du har fortfarande inte kommit med något argument varför jag skulle vilja ha en 40-åring istället för en 20-åring.

Den här tråden handlar inte om dig så kan du vara snäll och göra en egen tråd om din trånga fitta och vad du vill ha i den.
Citera
2023-08-18, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
Den här tråden handlar inte om dig så kan du vara snäll och göra en egen tråd om din trånga fitta och vad du vill ha i den.

Be dom bittra männen hålla käften med sina fantasier då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in