Det känns inte rätt på något sätt att kvinnor på 20 plus blir ihop med män på 40 och 50 plus. Känns som man förstör dessa unga kvinnors liv, som borde satsa på unga män i sin egen ålder. Jag menar, vad fan får dessa unga kvinnor ut av att ta en äldre man? Vad tänker deras föräldrar att deras unga vuxna dotter är ihop med en äldre snubbe? Känns bara jävligt fel. Vad fan ser dessa unga tjejer i äldre snubbar mer än pengar?
Många high value men väljer betydligt yngre kvinnor för att slippa huvudvärk, yngre kvinnor har fått mindre kuk i sig och i vissa fall ingen kuk alls. Sen har de mindre bagage med sig från trauman med tidigare killar, det är win win liksom. Nu kommer horor och feminister komma med attacker men jag skiter i vilket, detta är bara faktum.
I sverige är de oakktat vad som händer mannens fel
Hon är för ung, hon är för gammal, han är för rik, hon är för rik spelar ingen roll de är mannens fel.
Detta är en biologisk instinkt. Kvinnor gillar män som är äldre för att de kan skydda och försörja, är vanligtvis klokare, mer stabila och mogna. Män gillar ungdom, oskuld och fertilitet.
Denna åldersskillnad skambeläggs kraftigt i vårt samhälle (främst av [äldre] kvinnor). Men detta är männens natur, sedan urminnes tider. Har du någonsin läst 1800-talsromaner? Det var normalt då. Se åldersskillnaden mellan våra morföräldrar. Det har alltid var acceptabelt och extremt vanligt för bara 50 år sedan.
Senast redigerad av Nickees 2023-08-17 kl. 21:55.
20 år? Ja då har kanske något gott snett, förhoppningsvis hos båda. Ena partnern över 50, undantag även bekräftar regeln om att något inte riktigt lirar.
Nej men innan moderniteten gick på overload så var inte det här ovanligt i socknen. Två generationer upp så kollade man mer på om relationen var sund.
Det känns inte rätt på något sätt att kvinnor på 20 plus blir ihop med män på 40 och 50 plus. Känns som man förstör dessa unga kvinnors liv, som borde satsa på unga män i sin egen ålder. Jag menar, vad fan får dessa unga kvinnor ut av att ta en äldre man? Vad tänker deras föräldrar att deras unga vuxna dotter är ihop med en äldre snubbe? Känns bara jävligt fel. Vad fan ser dessa unga tjejer i äldre snubbar mer än pengar?
Nej, är du en äldre och bitter kvinna eller? Det är nämligen de som brukar sura över detta.