Citat:
Ursprungligen postat av
LittleBabyNothing
Vad exakt är uppfiskande med att som kvinna sälja sex? Tror du att det är något nytt och rebellsekt? Du anklagar andra för att vara ”medelklassfittor” men det är du som låter helt världsfrånvänd. Läs på vad OF är för en sida och vem som profiterar på det.
Det är också så billigt att kalla andra för moralister för att de inte tycker LS beteende är normalt.
Oj är det sälja sex jag ska ta ställning till?
Nej det i sig är inte "uppfriskande'.
Jag skulle inte tyckt att det var uppfriskande att se henne sälja sex på en flat ratebordell I Tyskland.
Jag tänker dock att det är något naivt och gränslöst i hennes beteende. Hon tror verkligen att detta skulle kunna passera som lite edgy och Lindas nya grej.
Kan tycka att det är något empowering i att, om än barnsligt,i att tycka att här är jag,jag har sex, det är kul och jag är skitsnygg! Och jag drar in massvis med pengar.
Sen vet vi ju att branschen inte ser ut så.
Att kvinnor behandlas som skit däri. Att det på etkar män att dela in kvinnor i horan/Madonnan de ärbara kyska som kan få "respekt" genom sin kyskhet.
Hon var ju tidigare helt emot detta,vad har hänt nu? Förutom nödtvång att dra in mycket kulor, på en gång, hon beskriver det som lustfyllt på ett plan. Vad är det hon finner lustfyllt? Vad menar hon? För det kan vara det, om man själv styr, och inte drabbas illa (sen att det inte är solidariskt är en sak).
Hon är inte yr average woman..
Jag har inte kallat andra för moralister för att de är emot sexsäljande,utan för att de tar sig enorma friheter att döma en kvinna när de inte har alla fakta i målet.Inte fan är det vårt fördömande en kvinna som valt att sälja sex ska ha..Ett usch, så får du inte göra, handlar nog mer om oss.