2023-08-16, 11:58
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
En kvalificerad gissning är att hon tjänar bra mycket mer än 10k i månaden på OF, framför allt efter alla skriverier nu i veckan. Hur många kan ha sett artiklarna? 1-2 miljoner människor? Det räcker att 0.001% av dessa människor sökt sig till hennes OF för att hon ska tjäna tusentals kronor.

Det är så stor efterfrågan på hennes videos att hon har kunnat ökat priset dem med ca 100kr sedan i morse:
Due to current storm and the many of u (my god u really love this milf!) i have to take 35 dollars for the vids.
Thong goodie with lollipop: 40 dollars
Thong goodie with lollipop and buttplug: 50 dollars
But goodie as art, hang it on your wall!😎
Dickrating txt: 20 dollars
Dickrating vid, me in thongs: 40 dollars
Customs from 50 dollars
Notera att stycken ovan alltså är priser PER VIDEO för enskilda privatpersoner, detta är alltså utöver kostnaden för prenumerationen (där hon får en passiv inkomst på 15$/mån per person). Det räcker alltså med att ungefär 40 personer köper denna typ av video för att hon ska få en gedigen månadslön.
Är det före eller efter skatt?
Citera
2023-08-16, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Hon är vuxen och kan göra vad hon vill dock lite pinsamt för hennes barn.
Men bara lite.
Citera
2023-08-16, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Vi projicerar alla.
Vad löjlig du är, tror inte att jag är "vän" med Skugge., Vad är det för trams?
Jag tänker inte att hon är provokatör pga Onlyfans, utan hur hon agerat bakåt i tiden.
Hon är synnerligen otrevlig. Men Paulina Sokolows text fick mig faktiskt att se henne i ett annat ljus, vi är så vana vid att man ska vara trevlig och snäll och se snygg ut och jag tror den där tvångssnällismen är destruktiv i för stora mått..Föredrar äkthet. Gillar också Pernilla W men hon är ju en helt annan typ.

Många tjejer har läst LS böcker och haft henne som idol. Jag har aldrig tillhört dem. Fått korn på henne nu. Och måste säga att jag faktiskt också, parallellt med allt kan tycka att hon också är lite uppfriskande som går sin väg, vågar något.
Inte gör att jag skulle ha gjort samma sak eller för att det är allmänt uppbyggligt eller så.
Men hon gör det vi andra aldrig skulle våga. Hon är dessutom smärtsamt ärlig om sitt lidande och misslyckande. Det är det få som är. Hon är antihjäjtinma.

Jag tycker ju en sådan person är mer komplex och spännande att fundera kring än tex Pernilla Wahlgren..Som är kul på sitt sätt. Det kan du j fundera över.

Vad exakt är uppfiskande med att som kvinna sälja sex? Tror du att det är något nytt och rebelliskt? Du anklagar andra för att vara ”medelklassfittor” men det är du som låter helt världsfrånvänd. Läs på vad OF är för en sida och vem som profiterar på det.

Det är också så billigt att kalla andra för moralister för att de inte tycker LS beteende är normalt.
Citera
2023-08-16, 12:23
Medlem
Citat:
Fixade lite mer - tema: smisk; https://postimg.cc/gallery/XC68GfP

Om du tycker att bild #13 är vanligt sex så vet jag inte vad - sperma med BLOD i.
Man frågar sig vem äcklet med tatueringen är. Dying is an art like everything else?

https://postimg.cc/BPDv51WY
Citera
2023-08-16, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Vad exakt är uppfiskande med att som kvinna sälja sex? Tror du att det är något nytt och rebellsekt? Du anklagar andra för att vara ”medelklassfittor” men det är du som låter helt världsfrånvänd. Läs på vad OF är för en sida och vem som profiterar på det.

Det är också så billigt att kalla andra för moralister för att de inte tycker LS beteende är normalt.
Oj är det sälja sex jag ska ta ställning till?
Nej det i sig är inte "uppfriskande'.
Jag skulle inte tyckt att det var uppfriskande att se henne sälja sex på en flat ratebordell I Tyskland.
Jag tänker dock att det är något naivt och gränslöst i hennes beteende. Hon tror verkligen att detta skulle kunna passera som lite edgy och Lindas nya grej.
Kan tycka att det är något empowering i att, om än barnsligt,i att tycka att här är jag,jag har sex, det är kul och jag är skitsnygg! Och jag drar in massvis med pengar.
Sen vet vi ju att branschen inte ser ut så.
Att kvinnor behandlas som skit däri. Att det på etkar män att dela in kvinnor i horan/Madonnan de ärbara kyska som kan få "respekt" genom sin kyskhet.
Hon var ju tidigare helt emot detta,vad har hänt nu? Förutom nödtvång att dra in mycket kulor, på en gång, hon beskriver det som lustfyllt på ett plan. Vad är det hon finner lustfyllt? Vad menar hon? För det kan vara det, om man själv styr, och inte drabbas illa (sen att det inte är solidariskt är en sak).
Hon är inte yr average woman..
Jag har inte kallat andra för moralister för att de är emot sexsäljande,utan för att de tar sig enorma friheter att döma en kvinna när de inte har alla fakta i målet.Inte fan är det vårt fördömande en kvinna som valt att sälja sex ska ha..Ett usch, så får du inte göra, handlar nog mer om oss.
Senast redigerad av Ericcca 2023-08-16 kl. 12:38.
Citera
2023-08-16, 12:27
Medlem
EastAreaPapists avatar
Citat:
En kvalificerad gissning är att hon tjänar bra mycket mer än 10k i månaden på OF, framför allt efter alla skriverier nu i veckan. Hur många kan ha sett artiklarna? 1-2 miljoner människor? Det räcker att 0.001% av dessa människor sökt sig till hennes OF för att hon ska tjäna tusentals kronor.

Det är så stor efterfrågan på hennes videos att hon har kunnat ökat priset dem med ca 100kr sedan i morse:
Due to current storm and the many of u (my god u really love this milf!) i have to take 35 dollars for the vids.
Thong goodie with lollipop: 40 dollars
Thong goodie with lollipop and buttplug: 50 dollars
But goodie as art, hang it on your wall!😎
Dickrating txt: 20 dollars
Dickrating vid, me in thongs: 40 dollars
Customs from 50 dollars
Notera att stycken ovan alltså är priser PER VIDEO för enskilda privatpersoner, detta är alltså utöver kostnaden för prenumerationen (där hon får en passiv inkomst på 15$/mån per person). Det räcker alltså med att ungefär 40 personer köper denna typ av video för att hon ska få en gedigen månadslön.
Vf är ett dickrating txt? Ett sms där det står "din kuk är tre stjärnor av fyra"? Fan dyrt med $20.
Citera
2023-08-16, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8-D
Hade du läst henne så länge som han gjort hade du förstått. Hon har inte varit speciellt snäll mot de hon sågat genom åren.
Författaren Björn Ranelid lär garva läppen av sig när han ser vad LS nu ägnar sig åt.
Citera
2023-08-16, 12:39
Medlem
bomhulls avatar
Hade det inte varit bättre om hon hade"sålt sin kropp" istället för alla dessa bilder/filmer som kommer att finnas på nätet för all framtid?
Citera
2023-08-16, 12:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Inte alls. Jag tror de flesta som är team Linda dragit ur tråden. Det är inte så att hon är så hatad som snubbar på Flashback vill.

Det är dock omöjligt att göra sin röst hörd här när fyra-fem snubbar postar om samma frågor och dryper av hat med anklagelsen om att LS är den hatiska och använder anmälningsfunktionen flitigt.
Önskar fler joinade och försvarade henne, men de orkar väl inte.

De flesta ser att livet tärt på henne.
Det borde räcka, men för hyenorna här inne gör det inte det.
Hon ska äta flugsvamp och dö,, typ.
Jag berörs illa av det hatet.
Helt otroligt att du inte kan se med minsta empati på henne.

Hycklare i maktposition som mobbat andra varken får eller förtjänar empati.
Citera
2023-08-16, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Är hennes senaste Expressen-artikel om OF citerad i tråden?

Tvivlar på att en person som LS egentligen drar in så mycket på OF. Man kan förstå om någon ung semi-porrstjärna tjänar bra där, men något större sug på en person med Skugges utseende kan det knappast finnas, inte så att det skulle kunna rädda hennes dåliga ekonomi. Då måste vi i alla fall prata om inkomster på OF på över 10k i månaden, annat är ju småsummor. Tvek på den.
Tror LS kan dra in rätt mycket initialt på OF, som en freakshow snarare än sexuellt upphetsande. Sen blir det nog skralt, hon mäter sig med vackra 20-åringar. Men många i i landet är nog nyfikna till en början.
Citera
2023-08-16, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Ett av de bästa inläggen här. Någon idiot här i tråden påstår att hennes lägenhet är värd 5 millar, och att hon därmed är rik. Hon kan ju för f-n ha lån på 4 millar, räntekostnader på 180000 kr / år nu.
Skulle hon sälja den skulle hon kanske få 4,5 mille i dagens knepiga marknad. Kvar återstår 500000 kr.
De pengarna räcker ingenstans i stockholms sjuka bostadsmarknad.

Vem skulle anställa henne på ett 8-5 jobb, när hon måste vila på dagarna pga av smärtor. Ingen. Skriva kåserier i tidningar ger troligen idag inga pengar att prata om. Hon gör det hon kan göra för att få in stålar och inte hamna på bar backe. Bli av med lägenheten skulle vara en katastof, så jag förstår henne. Lever man med en "pistol mot tinningen" är de flesta bereda att göra nästan vad som helst för att överleva.
Varför måste hon bo i Stockholm? Hon kan flytta ut på landet som alla andra som har blivit utkörda för att ge plats åt andra.
Citera
2023-08-16, 12:46
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Vet inte om det har tagits upp i tråden redan men DNs Lisa Magnusson har försvarat henne också: https://www.dn.se/ledare/lisa-magnusson-kvinnohatet-ar-tillbaka-och-nu-drabbar-det-linda-skugge-och-hennes-nakenbilder/

Någon som nog inte hade försvarat henne är Linda Skugge för 20 år sedan däremot. Jag tycker Pernilla Wahlgren borde se det här som upprättelse men strunta i att attackera henne, även om jag kan förstå hämndbegäret.

Pernilla Wahlgren har väl aldrig haft brist på pengar och varit tvingad att klä av sig för den skull?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in