2023-08-15, 23:17
Medlem
Hon kommer troligen inte klara sig så länge på detta.

När man håller på och visar sig naken och försöker tjäna pengar på det ,så försämras den mentala hälsan ,i många fall.
Citera
2023-08-15, 23:17
Medlem
klyktattares avatar
Detta är varför alla civilisationer i hela världshistorien har sett till att hålla fruntimmer på mattan. Mitt tonårsjag (som hon oförtjänt och dagligen attackerade i sina hjärndöda spalter) fick till slut vatten på sin kvarn.

Värdelösa människa.
Citera
2023-08-15, 23:26
Medlem
JPMorgandonators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Snälla,läs hennes svar i Expressen idag.
Noll empati. Du vet absolut ingenting om huruvida hon kan ta ett annat jobb.
Och hon får mycket bättre betalt av OF.
Jag vet ju inget om hennes ekonomi men i sitt svar så skriver hon om att hon inte skulle få bo kvar annars.

Hon är skild och lever ensam.

Jag bara häpnar över alla fina medelklassfittor i tråden som kommer in här med sin systerliga omsorg.

Det går väl inte att jämföra sig själv med andra rakt av och säga:det här borde hon klara.

Ett konto på OF kräver kanske mindre engagemang än ett heltidsjobb. Hon är fysiskt sjuk och begränsad. Kanske väljer hon sina tider mer.

Personer som lever i tvåsamhet har betydligt bättre ekonomi..Etc.

Hon är ensam med barn.
Hon kanske är skuldsatt.
Är det så svårt att se att man kanske inte alltid har oändligt med val? Att det som är rationellt för någon i given situation, kanske inte alls är det för någon annan.
Du kan omöjligt vara så korkad
Väl rutet

Heder åt denna kvinna som inte förfaller till självömkan utan visar entreprenörsanda i en svår livssituation. Svårt att behålla sin relevans i konkurrens med alla influensers.

Hon bevisar att nöden är uppfinningarnas moder och att slopade bidrag, sänkta skatter och osubventionerad sjukvård är rätt väg att gå.

(Någon som vet hur bussinesminded hon är? Dvs tror ni man kan byta till sig en av hennes thongs mot ett par gamla kallingar?)
Citat:
https://nyheter24.se/noje/1163776-li...ra-min-traning

jag säljer hellre fittan och thongs på OF
Citera
2023-08-15, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Men herrejävlar, hur kan någon betala pengar för att se detta?
Män som hatar kvinnor?

Det är som om någon brutit ner henne och gjort henne till ett offer genom att låta alla dina aggressioner mot "feministen" gå lös på hennes kropp.

Folk tänder på olika saker absolut och det får de väl göra men hon framstår mer som ett offer som normaliserat våldet mot henne och som tror att hon har kontroll när hon egentligen försöker fly från känslorna av olika kränkningar.

Det där var så himla hemskt att de. Kan inte fatta att män på fullt allvar tänder på att se en kvinna skadas och förnedras så där.

Psykiskt sjuk eller inte. Det är uppenbart "feministen" som de försöker krossa sönder och förnedra.

Hur någon kan betala för det? Det är våldtäktsmäns och kvinnohatares våta dröm.
Citera
2023-08-15, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyKazcinsky
Kollade på hennes DS, det... jag mår sämre nu.
Mission accomplished?
Citera
2023-08-15, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JPMorgandonator
Väl rutet

Heder åt denna kvinna som inte förfaller till självömkan utan visar entreprenörsanda i en svår livssituation. Svårt att behålla sin relevans i konkurrens med alla influensers.

Hon bevisar att nöden är uppfinningarnas moder och att slopade bidrag, sänkta skatter och osubventionerad sjukvård är rätt väg att gå.

(Någon som vet hur bussinesminded hon är? Dvs tror ni man kan byta till sig en av hennes thongs mot ett par gamla kallingar?)

Vad fick du in det där med slopade bidrag, sänkta skatter och osuventionerad sjukvård?
Hennes val är väl snarare ett exempel på hur man då ibland kan tvingas att ta "jobb" man tidigare tvekat på.

Hennes val att skapa konto på only fans innebär inte automatiskt promotade av nyliberal politik.
Vadå "rätt väg att gå".
Citera
2023-08-15, 23:40
Medlem
DoubleWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Här har du en del godbitar (NSFW):
https://postimg.cc/gallery/MGpBPRd

Vill du se allt är det bara att regga ett konto på Darkside.
Äsch, DS verkar ha stoppat nya konton, iaf tillfälligt, jag provade nyss.
Var detta allt? I mina ögon är det rätt vanlig sex, så jag har svårt att se vad som är problemet, men det det kanske finns annat?

I vilket fall är det kanske personlighetsförändringen, från rabiat och elak feminist till "porrdrottning" som folk reagerar på?
Oklart om hon har några diagnoser eller om hon bara upptäckt att det är kul med annat än vanlig vaniljsex..

Finns mera material, lägg gärna upp.
Citera
2023-08-15, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlubbligaIck
Män som hatar kvinnor?

Det är som om någon brutit ner henne och gjort henne till ett offer genom att låta alla dina aggressioner mot "feministen" gå lös på hennes kropp.

Folk tänder på olika saker absolut och det får de väl göra men hon framstår mer som ett offer som normaliserat våldet mot henne och som tror att hon har kontroll när hon egentligen försöker fly från känslorna av olika kränkningar.

Det där var så himla hemskt att de. Kan inte fatta att män på fullt allvar tänder på att se en kvinna skadas och förnedras så där.

Psykiskt sjuk eller inte. Det är uppenbart "feministen" som de försöker krossa sönder och förnedra.

Hur någon kan betala för det? Det är våldtäktsmäns och kvinnohatares våta dröm.

Tyvär menar nog den du besvarar inte särskilt väl utan mer, hur kan någon betala för en sån typ av kvinna och inte en med stora tuttar,läppar, klassisk porrlook och inte över. 25.
Tror du det är av ridderlighet och för att måna om henne?
Nu är du här med dina löjliga drömmar om prins charming på sin vore springare igen.
Citera
2023-08-15, 23:45
Medlem
https://postimg.cc/gallery/MGpBPRd

Fy fan🫣
Citera
2023-08-15, 23:46
Medlem
Grontarskonts avatar
Feminist jamenvisst!
Citera
2023-08-15, 23:48
Medlem
Läste hur hon motiverade sin nya inriktning med porr och Only fans med att få pengar till sin bostad, träning och smink till barnen (!). Innan har hon kritiserat andra kända personer för att ha exponerat sina barn på sociala medier. Enligt Skugge har dessa barn tagit skada av det. De här övervägandena verkar inte gälla henne själv i förhållande till vad hon nu utsätter sina barn för. Bisarraste på länge! Hon hade ju kunnat ta vilket annat jobb som helst för att finansiera sina kostnader för bostad, träning och smink.
Citera
2023-08-15, 23:52
Medlem
Van Nostrands avatar
Sorgligt. Hon befinner sig helt uppenbart i ett sluttande plan. Har inte Expressen något slags ansvar gentemot henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in