Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-16, 00:00
Medlem
bomhulls avatar
Hon är vuxen och kan göra vad hon vill dock lite pinsamt för hennes barn.
Citera
2023-08-16, 00:00
Medlem
Yayois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Men herrejävlar, hur kan någon betala pengar för att se detta?

Ja, det kan man ju verkligen fråga sig.

Men jag tror nog faktiskt att det är typ Expressen & Amelia som betalar det mesta av kalaset och att de lyckats få det att, i mångas ögon, se ut som att det sitter massor av genuint upphetsade gubbar & gummor hemma i stugorna och betalar för Linda Skugges Onlyfans. Då kan de göra en medial hajp av det, de får massor med klick till sina nyhetssajter, till Lindas eget material, till artiklar andra skriver om Linda osv.

För i kölvattnet har det ju dessutom skapats en pseudodebatt som också tränger sig på mediekonsumenterna vare sig de vill det eller inte. Flödena fylls av all möjlig slags information och debatt om Linda Skugges verksamhet. Professionella debattörer på kultursidor tar ställning för eller emot vad Linda sysslar med. Det ger i sin tur ännu mer klick och trafik.

Nä, sånt här är inte riktigt på riktigt. De har skapat en jävla pseudonyhet som frontas av Expressens Linda Skugge. Det är massor av olika slags content som ger klick. Ingen kommer undan utom de som är riktigt skickliga på skapa filter runt sig själva för att slippa.
Senast redigerad av Yayoi 2023-08-16 kl. 00:16.
Citera
2023-08-16, 00:04
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoubleWood
Finns mera material, lägg gärna upp.
Fixade lite mer - tema: smisk; https://postimg.cc/gallery/XC68GfP

Om du tycker att bild #13 är vanligt sex så vet jag inte vad - sperma med BLOD i.
Citera
2023-08-16, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Tyvär menar nog den du besvarar inte särskilt väl utan mer, hur kan någon betala för en sån typ av kvinna och inte en med stora tuttar,läppar, klassisk porrlook och inte över. 25.
Tror du det är av ridderlighet och för att måna om henne?
Nu är du här med dina löjliga drömmar om prins charming på sin vore springare igen.
Du kanske har en poäng med att han inte menade annat än looken men du bör se över vad för avskrap du dejtar om du tror att mina sunda krav är någon sagofantasi. Det säger mer om vilken botten du slammar.
Citera
2023-08-16, 00:12
Medlem
Tjoflos avatar
I slutändan var hon trots allt bara en hora som vill att män skall betala för hennes kropp.
Citera
2023-08-16, 00:12
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Sorgligt. Hon befinner sig helt uppenbart i ett sluttande plan. Har inte Expressen något slags ansvar gentemot henne?

Fan, har hon inga kollegor eller vänner som kan hjälpa henne?
Citera
2023-08-16, 00:19
Medlem
Storlek 47 i fötter , gräsligt .
Citera
2023-08-16, 00:20
Medlem
Det här jävla våpet fick ju huvudet att nästan sprängas med sina jävla spalter en gång i tiden! Hon var ju dummare än tåget redan på den tiden och jag grunnade en hel del på hur en riktig människa kunde vara så överjävligt korkad.

Det jag förvånas mest över är hur djupt rotat mitt starka ogillande sitter angående denna lilla häxa. Fick syn på namnet, det motbjudande ansiktet och OF-artikeln idag och avskyn bara välde upp i mig nästan lika starkt som då det begav sig. Hon halshögg och försökte förstöra en hel generation unga svenska gossar med sina dagliga bisarra uppslag.

Fast kanske är det så att hennes liv mest går ut på att skada sina närmaste så mycket som möjligt och svenska folket bara är brickor i hennes sjuka spel med familjen? Föräldrarna måste ju ha lidit något oerhört av att ha en sån dotter och blivit behandlade som paria av vänner och grannar sen dagen dottern började göra sig hörd. Och nu ger hon sig på döttrarna så att även dom ska få lida i många år framöver. Eller förväntas dom bli stolta över mammas pluggade rövhål, drypande fitta, piskade rygg och spermadränkta näsa? För säkerhets skull berättar hon om det i massmedia så man kan vara säker på att alla klasskamrater får nys om det. Hahaha! ”Tack mamma” eller?

Eftersom jag inte är helt säker på om jag drömmer eller om tokkärringen gått banans på riktigt lär jag väl få kolla upp det hela lite närmare imorgon. Men om allt visar sig stämma och piskrappen är äkta så har hon kanske kommit till insikt och bett om att få vad hon länge förtjänat. Men att lägga upp det på OF. Osmakligt!

Btw. Nån borde nog skriva in henne!
Citera
2023-08-16, 00:23
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Det här jävla våpet fick ju huvudet att nästan sprängas med sina jävla spalter en gång i tiden! Hon var ju dummare än tåget redan på den tiden och jag grunnade en hel del på hur en riktig människa kunde vara så överjävligt korkad.

Det jag förvånas mest över är hur djupt rotat mitt starka ogillande sitter angående denna lilla häxa. Fick syn på namnet, det motbjudande ansiktet och OF-artikeln idag och avskyn bara välde upp i mig nästan lika starkt som då det begav sig. Hon halshögg och försökte förstöra en hel generation unga svenska gossar med sina dagliga bisarra uppslag.

Fast kanske är det så att hennes liv mest går ut på att skada sina närmaste så mycket som möjligt och svenska folket bara är brickor i hennes sjuka spel med familjen? Föräldrarna måste ju ha lidit något oerhört av att ha en sån dotter och blivit behandlade som paria av vänner och grannar sen dagen dottern började göra sig hörd. Och nu ger hon sig på döttrarna så att även dom ska få lida i många år framöver. Eller förväntas dom bli stolta över mammas pluggade rövhål, drypande fitta, piskade rygg och spermadränkta näsa? För säkerhets skull berättar hon om det i massmedia så man kan vara säker på att alla klasskamrater får nys om det. Hahaha! ”Tack mamma” eller?

Eftersom jag inte är helt säker på om jag drömmer eller om tokkärringen gått banans på riktigt lär jag väl få kolla upp det hela lite närmare imorgon. Men om allt visar sig stämma och piskrappen är äkta så har hon kanske kommit till insikt och bett om att få vad hon länge förtjänat. Men att lägga upp det på OF. Osmakligt!

Vilken plottwist ändå, efter alla hennes elakheter i årtionen så är det sig själv hon hatade allra mest.

Lärde mig aldrig att sluta se rubrikerna på hennes texter men klickade slutade jag nog med på 00-talet.
Citera
2023-08-16, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer

Detta var det vidrigaste jag läst på länge.
Är du säker på att det inte är ditt självhat du manifesterar?
Att hata en KÄNDIS så passionerat. Känns ju friskt.
Senast redigerad av Ericcca 2023-08-16 kl. 00:29.
Citera
2023-08-16, 00:30
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Detta var det vidrigaste jag läst på länge.
Är du säker på att det inte är ditt självhat du manifesterar?
Att hata en KÄNDIS så passionerat. Känns ju friskt.

Hade du läst henne så länge som han gjort hade du förstått. Hon har inte varit speciellt snäll mot de hon sågat genom åren.
Citera
2023-08-16, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8-D
Vilken plottwist ändå, efter alla hennes elakheter i årtionen så är det sig själv hon hatade allra mest.

Lärde mig aldrig att sluta se rubrikerna på hennes texter men klickade slutade jag nog med på 00-talet.

Nej dom där jäkla rubrikerna alltså, Haha! Den här personen är på riktigt den enda ”kända” personen som jag genuint avskytt. Det fanns ju nån Belinda eller nått sånt också. Och lille Anders L idag på Aftonbladet som jobbar på att stiga på shit-listan men dom lär ju inte komma upp i nivå med den här galningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in