2023-08-15, 20:30
Medlem
Linda rännskitan skugge
Citera
2023-08-15, 20:34
Medlem
Men hallå alla puckon som ojar dig över hur jävla synd det är om henne, det är ni som behöver hennes lidande för att det hon gör ska bli begripligt för er. Om ni kan se ner på henne som "ej tillräknelig" så är det lättare att hantera.

En person som klär av sig och säljer sexvideos är liksom inte per definition LPT-klassad (LPT - Lagen om psykiatrisk tvångsvård). Då skulle alla kvinnor som gjort porr tas om hand enligt lagens om psykiatrisk tvångsvård. Man kan tycka att det är gränslöst eller jäkligt bisarrt, fel och avskyvärt. Men sluta påstå att hon absolut gör det här under inverkan av psykos. Skvallerkärringar.

Denna artikel är hjärtskärande. Hon har alltså ingenting att komma tillbaka till. Hennes skrivande drar inte tillräckligt mycket pengar. Hon är allvarligt fysiskt sjuk och inte psykiskt sjuk.
Hon försöker alltså försörja sig.
Jävla moraliserande svinfittor som påstår att hon är psykiskt sjuk och gottar er år hennes "psykbryt".
Ni är rakt av vidriga Inte hon

https://www.expressen.se/kultur/linda-skugge/onlyfans-raddade-bokstavligen-mitt-liv/
Senast redigerad av Ericcca 2023-08-15 kl. 20:43. Anledning: Skrivfel/tillägg
Citera
2023-08-15, 20:45
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Tiderna förändras med full fart, det är sant och visst, men tänk dig att du är 16 år och får se din mamma sönderpiskad av någon gubbe i grannskapet - det är inte vederkvickande, det lovar jag er.
Citera
2023-08-15, 20:48
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnsvaravsnA
Det är väl bättre att hon tjänar pengar på OF än att hon är en belastning på allmänna försäkringssystem. Det är tragiskt hur Sverige gått från sexuell frigjordhet till nymoralism via en massa jävla muslimer, kristdemokrater och sd-nazister. Om ingen kommer till skada ska det vara tillåtet och är det tillåtet ska folk agera rationellt och sköta sig själva och skita i vad andra gör med sina liv. Detta måste vara definitionen av en pseudo-skandal. ”Åh nej kvinna gör något jag aldrig skulle gjort och som ger mig obehagskänslor—hon måste vara psykiskt sjuk!”
Hehe. Jag tror jag skrev något här för ett par dagar sedan om den mångtusenåriga synen på kvinnlig sexualitet som något skrämmande, typ Augustinus Bekännelser, och om "den där gamla" om att kvinnor som lever ut sin sexualitet stämplas som sjuka. Allt det där är irrelevant i dag utanför en akademisk kontext. Det svenska samhället är sexualliberalt till säkert upp emot 90 procent — och det är kanske inte heller "nakenbilder på OF" som sticker i ögonen på folk.

Jag för egen del ser inte att hon mår bra, och det verkar hon ju själv medge. I alla fall indirekt (sjukdomen, ekonomiska bekymmer, etc.). Jag tycker att det är fel att låta gubbar betala för fittbilder i det här läget, men det som är mest beklämmande är ändå hur den här totala hårdsmältan uppstår på ingen tid alls.

Låt oss säga så här: Det är värre på DS än på OF. För att förtydliga: Hennes kinks är mer eller mindre "allt". Wet, analt, rape — you name it...

Det står naturligtvis Linda Skugge fritt att ägna sig åt BDSM på samma premisser som vilken annan människa som helst, men hon är någorlunda känd och gör öppet reklam för sitt nya intresse i sina texter under våren. Hade hon varit vilken annan människa som helst hade ingen brytt sig. Nu är nyhetsvärdet större. Klart att man höjer på ögonbrynen. Särskilt som hon verkar förvirrad, manisk och/eller vrickad.
Senast redigerad av Blot-Sven 2023-08-15 kl. 20:50.
Citera
2023-08-15, 20:49
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sullen
Blir lite komiskt när hon bl.a. skyller på att ingen vill betala för hennes texter - vilket hon alltså skriver som fast krönikör i Sveriges näst största dagstidning. För min del får hon sälja sig hur mycket hon vill, men alla dessa "förklaringar" känns som rätt spretiga efterhandskonstruktioner.

Hon är väl en entreprenör av rang också. Driver bokförlag, poddar, events, skriver och översätter barn- och vuxenlitteratur. Jag sätter en peng på mani.
Citera
2023-08-15, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Men hallå alla puckon som ojar dig över hur jävla synd det är om henne, det är ni som behöver hennes lidande för att det hon gör ska bli begripligt för er. Om ni kan se ner på henne som "ej tillräknelig" så är det lättare att hantera.

En person som klär av sig och säljer sexvideos är liksom inte per definition LPT-klassad (LPT - Lagen om psykiatrisk tvångsvård). Då skulle alla kvinnor som gjort porr tas om hand enligt lagens om psykiatrisk tvångsvård. Man kan tycka att det är gränslöst eller jäkligt bisarrt, fel och avskyvärt. Men sluta påstå att hon absolut gör det här under inverkan av psykos. Skvallerkärringar.

Denna artikel är hjärtskärande. Hon har alltså ingenting att komma tillbaka till. Hennes skrivande drar inte tillräckligt mycket pengar. Hon är allvarligt fysiskt sjuk och inte psykiskt sjuk.
Jävla moraliserande svinfittor som påstår att hon är psykiskt sjuk och gottar er år hennes "psykbryt".

https://www.expressen.se/kultur/linda-skugge/onlyfans-raddade-bokstavligen-mitt-liv/

Ditt inlägg visar tydligt att det är DU som ser ned på psykiskt sjuka människor & ingen frisk människa skulle ”gotta” sig i något sådant. Skvallerkärringar? Svinfittor? Vidriga? Hur mår du som skriver allt detta? Har du läst hennes snurriga inlägg på DS o sett bilderna? En offentlig person som blir totalt personlighetsförändrad. Väldigt mkt talar för psykisk sjukdom o det skulle vi alla kunna drabbas av, även du! Vi känner en omtanke om henne.
Citera
2023-08-15, 20:50
Moderator
Citat:

Hon har sin bostad för 5 miljoner att komma tillbaka till och kan både skriva och jobba inom hemtjänsten, äldreboende, i kassan på Ica, som servitris, som telefonförsäljare, på hotell, café, som sopgubbe eller precis vad som helst. Men, hon gråter ut och säljer f*tta...
Citera
2023-08-15, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Fd fru Skugge är inte psykotisk! Så här länge pågår inte en psykos. Det handlar om pengar. Ren prostitution. Hon skriver ju själv om hur hon horat runt för billiga pengar på olika mediehus. Nu horar hon åt sig själv via OF och tjänar, äntligen, pengar på sin fitta. Att knulla med Andres Lokko ger/gav nog inte många korvören till försörjningen. Förstår inte varför detta ska ältas och dissikeras? Hon är väl inte bättre än Paow t.ex (som förövrigt tjänar väldigt mycket pengar på OF! ) Kan knappt tänka mig att någon mor/mamma/kvinna med hemmavarande barn och några tusenlappar in på kontot varje månad INTE lekt med tanken att prova på världens äldsta yrke. Hur många som skulle erkänna det öppet vet jag däremot inte men själv är jag kvinna och när barnen var små, dom är unga vuxna nu, skilsmässan ett faktum och tjänsten på 70% inte räckte till så fanns det många tankar i mörka stunder.
Huruvida LS är psykotisk eller inte låter jag vara osagt. Men jag vill komma med en invändning när du menar att en psykos inte pågår så här länge. En psykos är i typfallet inte självläkande utan pågår tills den aktivt hävs, antingen genom psykofarmaka eller någon åtgärd riktad mot en bakomliggande åkomma.
Citera
2023-08-15, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hon har sin bostad för 5 miljoner att komma tillbaka till och kan både skriva och jobba inom hemtjänsten, äldreboende, i kassan på Ica, som servitris, som telefonförsäljare, på hotell, café, som sopgubbe eller precis vad som helst. Men, hon gråter ut och säljer f*tta...

Vad fan vet du om det? Hon kanske är skuldsatt din moraliserande jävla as..
Du vet ingenting om vad hon kan jobba med och inte. Hon tjänar väl uppenbarligen mer via OF.

Det är hennes val
Citera
2023-08-15, 20:54
Medlem
Citat:

Hon drog in sina barn, där går gränsen. Hennes "val", försök inte få det till att de behövde smink
Citera
2023-08-15, 20:55
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:

Du vet att man inte är en sämre människa om beter sig irrationellt på grund av psykisk sjukdom? Du vet att det inte går en knivskarp linje mellan att vara ”fysiskt sjuk” och ”psykiskt sjuk”? En som uttryckt egna erfarenheter av det är Linda Skugge. Du hittar länken till krönikan i den här tråden.

Den som moraliserar och kastar invektiv omkring sig är du.
Citera
2023-08-15, 20:56
Moderator
Citat:
Vad fan vet du om det? Hon kanske är skuldsatt din moraliserande jävla as..
Du vet ingenting om vad hon kan jobba med och inte. Hon tjänar väl uppenbarligen mer via OF.

Det är hennes val
Ja? Det är hennes val och vårt val att diskutera detta publika val. Hon har valt offentligheten och skuldsattheten. Inte jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in