Citat:
Ursprungligen postat av
AnsvaravsnA
Det är väl bättre att hon tjänar pengar på OF än att hon är en belastning på allmänna försäkringssystem. Det är tragiskt hur Sverige gått från sexuell frigjordhet till nymoralism via en massa jävla muslimer, kristdemokrater och sd-nazister. Om ingen kommer till skada ska det vara tillåtet och är det tillåtet ska folk agera rationellt och sköta sig själva och skita i vad andra gör med sina liv. Detta måste vara definitionen av en pseudo-skandal. ”Åh nej kvinna gör något jag aldrig skulle gjort och som ger mig obehagskänslor—hon måste vara psykiskt sjuk!”
Hehe. Jag tror jag skrev något här för ett par dagar sedan om den mångtusenåriga synen på kvinnlig sexualitet som något skrämmande, typ Augustinus
Bekännelser, och om "den där gamla" om att kvinnor som lever ut sin sexualitet stämplas som sjuka. Allt det där är irrelevant i dag utanför en akademisk kontext. Det svenska samhället är sexualliberalt till säkert upp emot 90 procent — och det är kanske inte heller "nakenbilder på OF" som sticker i ögonen på folk.
Jag för egen del ser inte att hon mår bra, och det verkar hon ju själv medge. I alla fall indirekt (sjukdomen, ekonomiska bekymmer, etc.). Jag tycker att det är fel att låta gubbar betala för fittbilder i det här läget, men det som är mest beklämmande är ändå hur den här totala hårdsmältan uppstår på ingen tid alls.
Låt oss säga så här: Det är värre på DS än på OF. För att förtydliga: Hennes kinks är mer eller mindre "allt". Wet, analt, rape — you name it...
Det står naturligtvis Linda Skugge fritt att ägna sig åt BDSM på samma premisser som vilken annan människa som helst, men hon är någorlunda känd och gör öppet reklam för sitt nya intresse i sina texter under våren. Hade hon varit vilken annan människa som helst hade ingen brytt sig. Nu är nyhetsvärdet större. Klart att man höjer på ögonbrynen. Särskilt som hon verkar förvirrad, manisk och/eller vrickad.