2023-08-15, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyKazcinsky
Nån som har bilderna så man kan må dåligt?
Det låg en hel drös utlagda igår kväll/ morse.
Jag tryckte på en länk och blev minst sagt förvånad.
Dom kanske inte går att öppna längre, jag tänker inte försöka.
Citera
2023-08-15, 19:21
Medlem
Verkar logiskt att hon gör det för stålarna. Alternativet är att sälja lägenheten och flytta till en etta i Rågsved och söka socialbidrag.

I stort sett alla tjejer som har OF gör det väl för att det är ett enkelt sätt att tjäna pengar. Det ger mat på bordet och hyran betald. En del kanske gör det för att de är exhibitionister också.
Citera
2023-08-15, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Jag hör vad du säger. Om vi leker med tanken att Skugge är manisk (hon behöver ju inte vara bipolär, det kan ju vara det där..vad hon nu sa att hon led av, som orsakar manin). Ett maniskt skov kan ju vara en 3-6 månader om den är obehandlat. Och om man anser att man lider av ”giftstruma” kanske man inte är så pigg på att behandlas med psykofarmaka. Man kanske tillochmed självmedicinerar, vilket blir som bensin på elden. Hur är en manisk person? Hon blir personlighetsförändrad, gränsöverskridande, promiskuös. Hon får en grandios självbild och en väldig massa nya och kreativa
- och vansinniga - idéer. Sånt som hon rodnar över när hon dimper ned igen. Jag håller det inte för helt otroligt att det är nåt i den stilen vi bevittnar.

Skugge avslutar sin krönika

” Hur förklarar man för folk att den där otroligt festliga personen de lärde känna – eller blev kär i – under sjukdomen inte existerar?

Eller att hon som var så där pigg och galen på ett roligt sätt inte längre finns eftersom man är frisk igen? Men det vågar jag inte säga.

Istället går jag och lägger mig tidigt och hoppas att jag träffar någon som kan tycka om mig för den jag är. En som uppskattar ett lite långsammare, nyktert liv med böcker, levande ljus och P2:s ljuvliga klassiska konserter i högtalarna”

Det är ju liksom raka motsatsen till fisting- anal- och tatuerings- och gym-Linda..
Ja du har rätt. Hon är kanske i ett skov och behöver betraktas något mildare. Däremot borde någon köra upp henne till psykakuten isåfall.

Är det verkligen egentligen fastställt vad hon lider av för sjukdom? Saken är att psykiskt sjuka människor i mycket hög utsträckning drabbas av fysiska sjukdomar. Inflammationer etc påverkar hjärnan och det är även bevisat att t.ex. trauman gör att människor får fysiska besvär och sjukdomar också.

Det hänger ihop, trots allt är hjärnan en del av kroppen.
Citera
2023-08-15, 19:22
Medlem
Overminds avatar
Följer inte Linda Skugge alls men bara måste skriva av mig! Fy fan vad hon ser ut! Såg en artikel på Aftonskiten och en bild på henne. Jag trodde hon var 65+ för fan! Men hon är 49 år!!! Hon har åldrats som fan!

Måste vara dåliga gener eller själen är förvriden av all jävla PK och dåliga åsikter hon haft genom åren.
Citera
2023-08-15, 19:26
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlubbligaIck
Ja du har rätt. Hon är kanske i ett skov och behöver betraktas något mildare. Däremot borde någon köra upp henne till psykakuten isåfall.

Är det verkligen egentligen fastställt vad hon lider av för sjukdom? Saken är att psykiskt sjuka människor i mycket hög utsträckning drabbas av fysiska sjukdomar. Inflammationer etc påverkar hjärnan och det är även bevisat att t.ex. trauman gör att människor får fysiska besvär och sjukdomar också.

Det hänger ihop, trots allt är hjärnan en del av kroppen.

Tänkte detsamma. Men hon verkar omge sig med en massa gymnsnubbar. Och om hon pratar vitt och brett om att hon är polyamorös och hennes stora dröm är att göra internetporr..Go figure.
Citera
2023-08-15, 19:33
Medlem
Kollade på hennes DS, det... jag mår sämre nu.
Citera
2023-08-15, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Verkar logiskt att hon gör det för stålarna. Alternativet är att sälja lägenheten och flytta till en etta i Rågsved och söka socialbidrag.

I stort sett alla tjejer som har OF gör det väl för att det är ett enkelt sätt att tjäna pengar. Det ger mat på bordet och hyran betald. En del kanske gör det för att de är exhibitionister också.

Vissa gör det bara för uppmärksamheten för de tror att det är där det enda värdet ligger som kvinna. Kanske har de sexuella trauman. De har inga ekonomiska problem. Medelklass och överklasstjejer.
Citera
2023-08-15, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Tänkte detsamma. Men hon verkar omge sig med en massa gymnsnubbar. Och om hon pratar vitt och brett om att hon är polyamorös och hennes stora dröm är att göra internetporr..Go figure.
Jag vet inte. Jag såg bara en bild här i tråden och kollade hennes instagram snabbt.

Hon kanske har dragits med i någon lavin av "gymsnubbar".
Citera
2023-08-15, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Nåja, Konrad kan hjälpa er med några citat:

"Vill ni se på riktig jävla porr?

Sådan som gör så ont att behöva bevittna att ni måste titta bort.

Den enda gången jag inte har ont precis överallt i hela kroppen är när jag gymmar och joggar så därför tränar jag två gånger om dan.

Därför behövde jag ett sätt att finansiera min träning.

Varje dag får jag så ont i buken att jag först måste rännskita vatten och sedan lägga mig ner och kippa efter små små andetag.

Jag känner till Stockholms alla offentliga toaletter (av fler skäl än ”sex med främling” som jag kickar på utan att någon har med det att göra och utan att det är att vara hora).
.
.
Snarare handlade det om att vara så sjuk att man inte orkar stå upp en hel dag och inte få någon sjukskrivning för min sjukdom (Addisons sjukdom) och inte ha någon SGI så det vore ändå skitsamma om jag fick någon och att ligga vaken natt efter natt och VETA att man inte har råd att bo kvar (stackars hennes barn!) och när man till sist tog beslutet att starta Onlyfans (eftersom sex på en ganska hög nivå ändå är något jag pysslat med i många år och kroppen duger) så upptäckte man att man redan hade skapat ett konto någon monetär ångestnatt,
.
.
Alla medier vill att jag pratar ut men jag säljer hellre fittan och thongs på OF än ger mig gratis till radio, tv och tidningar.

https://www.expressen.se/kultur/linda-skugge/onlyfans-raddade-bokstavligen-mitt-liv/?utm_medium=Social&utm_campaign=EchoboxExpressen&u tm_source=Facebook&fbclid=IwAR0hwawTldizVkLcr1CKVf p3wMwVPbf8nDjzK109wfCvHUtuqLoLUyPoplk

Jag blir inte klok på det hon skriver, jag är troligtvis för gammeldags, men det verkar vara pengar helt enkelt.

Blir lite komiskt när hon bl.a. skyller på att ingen vill betala för hennes texter - vilket hon alltså skriver som fast krönikör i Sveriges näst största dagstidning. För min del får hon sälja sig hur mycket hon vill, men alla dessa "förklaringar" känns som rätt spretiga efterhandskonstruktioner.
Citera
2023-08-15, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Någon måste ju larma vården för att en akutbil ska skickas och en psykiatrisk bedömning komma till stånd. Om sjukvården inte kontaktas så kan ju en människa som inte är vid sina sinnens fulla bruk gå under radarn länge.

Precis. Hon förefaller kunna bete sig "normalt" rent socialt sett. Annars hade man sytt in henne. Hennes bilder och filmer räcker ju inte som bevis för psykotisk.
Citera
2023-08-15, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Fd fru Skugge är inte psykotisk! Så här länge pågår inte en psykos. Det handlar om pengar. Ren prostitution. Hon skriver ju själv om hur hon horat runt för billiga pengar på olika mediehus. Nu horar hon åt sig själv via OF och tjänar, äntligen, pengar på sin fitta. Att knulla med Andres Lokko ger/gav nog inte många korvören till försörjningen. Förstår inte varför detta ska ältas och dissikeras? Hon är väl inte bättre än Paow t.ex (som förövrigt tjänar väldigt mycket pengar på OF! ) Kan knappt tänka mig att någon mor/mamma/kvinna med hemmavarande barn och några tusenlappar in på kontot varje månad INTE lekt med tanken att prova på världens äldsta yrke. Hur många som skulle erkänna det öppet vet jag däremot inte men själv är jag kvinna och när barnen var små, dom är unga vuxna nu, skilsmässan ett faktum och tjänsten på 70% inte räckte till så fanns det många tankar i mörka stunder.

Det låter som jobbiga tankar och en mindre trevlig situation. Många kvinnor väljer kanske att skaffa en partner som kan försörja en helt eller delvis. Detta är mer vanligt i kulturer där kvinnor är rejält underordnade mannen men det syns här också. Vad är kärlek och vad är prostitution. Var går gränsen kan man undra ibland. Nu blev det lite off-topic.
Citera
2023-08-15, 20:00
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosterland
Jag erkänner. Jag var tvungen skaffa en OF för att se själv. Pallar fan inte med läsa Flashbackstrådar på över 100 sidor för någon länkad bild.

Men OF, vilken jävla pissida. Vad heter hon där? Har provat LadyLazarus (men det verkar vara en annan) samt LadyLazarus2 med olika gemener och versaler samt hennes namn. Har hon tagit bort den? Eller har någon användarnamnet?
Gå in på gumman Skugges instagram så ser du diverse länkar i profilen.
Jag bjuder på länk till onlyfans: https://onlyfans.com/u158643991
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in