2023-09-03, 11:55
Medlem
Klart Linda börjar få kalla fötter, både pga att temperaturen utomhus sjunker och det faktumet att kreti och pleti ej längre kan se hennes DS tyder ju indirekt på att hon inser att grejen hon körde igång där är oproblematiskt.
Senast redigerad av Florman 2023-09-03 kl. 11:58.
Citera
2023-09-03, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Förmodligen några hundratusen under augusti då intresset för henne var som störst. Det hon drar in mest pengar på är att privatpersoner köper filmer och s.k. goodiebags med använda buttplugs, trosor m.m.

Skulle gissa på att intresset och antalet prenumeranter kommer sjunka rejält f.r.o.m. denna månaden.

Säljer hon alltså "korkar" hon haft i rövhålet till personer som sen sniffar på dem och runkar om de luktar avföring antar jag?

Pervon är fan inte kloka.
Citera
2023-09-03, 11:59
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dallasmygel
Och plötsligt var träningen och boendet finansierat och jag kunde fortsätta med min dagliga smärtlindring på gymmet och i löpspåret och sedan växte allt rekordartat och någons blick när hen fick shoppa fritt på mitt kort kommer jag aldrig glömma, det är nog mitt livs lyckligaste ögonblick.

Bilden av lycka. Mamma blir piskad och knullad i stjärten så att jag kan få en Hermès-väska ❤️
Citera
2023-09-03, 12:06
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Säljer hon alltså "korkar" hon haft i rövhålet till personer som sen sniffar på dem och runkar om de luktar avföring antar jag?

Pervon är fan inte kloka.
Yes, för ynka 40$ får du en använd buttplug, en lollipop (antar att den varit i fittan), och ett par använda candy thongs. Slå till innan de tar slut på lagret!
Citera
2023-09-03, 12:07
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Bilden av lycka. Mamma blir piskad och knullad i stjärten så att jag kan få en Hermès-väska ❤️
Inga rena pengar där inte😆
Citera
2023-09-03, 12:14
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Yes, för ynka 40$ får du en använd buttplug, en lollipop (antar att den varit i fittan), och ett par använda candy thongs. Slå till innan de tar slut på lagret!

Hur luktar denna godispåse? Jag föreställer mig övermogen camembert. Och lite ansjovisspad.
Citera
2023-09-03, 12:19
Medlem
Citat:

Men självklart är det inte så om de vet vart pengarna kom ifrån då.
Nu vet de iaf, det har LS sett till.

Folk som tror att pengar är det som gör barn lyckliga i första hand, nej..
Citera
2023-09-03, 12:49
Medlem
Mogadons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dallasmygel
Och plötsligt var träningen och boendet finansierat och jag kunde fortsätta med min dagliga smärtlindring på gymmet och i löpspåret och sedan växte allt rekordartat och någons blick när hen fick shoppa fritt på mitt kort kommer jag aldrig glömma, det är nog mitt livs lyckligaste ögonblick.

Fats det är ju bara vad L skriver. Det betyder ju inte att det varken är sant eller så som hennes döttrar känner och uppfattar det. Kan lika gärna sitta i huvet på henne och användas som en offentlig förevändning att göra det hon gör. Kan lika gärna vara ren hittepå (vilket det förmodligen är).
Citera
2023-09-03, 13:16
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Hur luktar denna godispåse? Jag föreställer mig övermogen camembert. Och lite ansjovisspad.

Syrligt.
Om man ska tro hennes egna ord gällande ”situationen” downstairs ..

Citat:
”Varje gång jag kissar ryggar jag till. Det kan inte bara vara jag som känner odören.”

https://bloggar.aftonbladet.se/samtidigtmedlindaskugge/2019/09/en-doft-av-ett-surt-gammalt-trosskydd/

Citera
2023-09-03, 22:05
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Nu syftade jag på inte på det hon håller på med på DS och OF utan att hon gick från konservativ mamma och blyg viol som inte ville synas och helst satt och läste på biblioteket - till att träna extremt mycket för att få en "killerbody" och börja tatuera sig och visa upp sig i minimalt med kläder. Det var det jag menade med medelålderskris.

Så du skrev ett inlägg utan att ha någon information yngre en två år?

Känns inte som man ska vara så tvärsäker då.
Citera
2023-09-03, 22:19
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogadon
Fats det är ju bara vad L skriver. Det betyder ju inte att det varken är sant eller så som hennes döttrar känner och uppfattar det. Kan lika gärna sitta i huvet på henne och användas som en offentlig förevändning att göra det hon gör. Kan lika gärna vara ren hittepå (vilket det förmodligen är).

Att hon rationaliserar är ju självklart. Det gör alla i någon mån. Få klarar av att vara brutalt ärliga med sig själva.

Men den objektiva sanningen kryper förr eller senare på oss alla.

Vem skulle inte vilja vara en fluga på väggen när Skugge tar ett snack med sin yngsta dotter...

-Ja du det är så att du får ett kreditkort nu när mamma fått loss lite pengar

-Nej man vad trevligt, tack mamma

-Men du ska bara veta att jag måste fläka upp mitt arsle för hela Sverige för pengarna. Men det är väl ok?

-OK mamma det är inga problem, bara jag kan köpa en snygg handväska. Mina vänner i skolan är förstående dom gillade bilderna när du visade piskmärkena. Kan du inte göra några fler där du har sperma över hela ansiktet? Jag behöver en vinterjacka också.

Så reagerar väl tonåringar idag? ;-)
Citera
2023-09-04, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Att hon rationaliserar är ju självklart. Det gör alla i någon mån. Få klarar av att vara brutalt ärliga med sig själva.

Men den objektiva sanningen kryper förr eller senare på oss alla.

Vem skulle inte vilja vara en fluga på väggen när Skugge tar ett snack med sin yngsta dotter...

-Ja du det är så att du får ett kreditkort nu när mamma fått loss lite pengar

-Nej man vad trevligt, tack mamma

-Men du ska bara veta att jag måste fläka upp mitt arsle för hela Sverige för pengarna. Men det är väl ok?

-OK mamma det är inga problem, bara jag kan köpa en snygg handväska. Mina vänner i skolan är förstående dom gillade bilderna när du visade piskmärkena. Kan du inte göra några fler där du har sperma över hela ansiktet? Jag behöver en vinterjacka också.

Så reagerar väl tonåringar idag? ;-)

Nu har jag ingen dålig ekonomi, men barn i Lindas ålder som är rejält curlade och kan bränna tusentals kronor på en helg 😱 Både jag och Linda bör träna på att sätta ned foten och hjälpa de nu vuxna kidsen med ett CV till mcDonalds, en plats där många börjar sina karriärer.

Kanske man ska börja hota med att bete sig som Linda, ifall ungarna inte skärper till sig!? "Nej, du får inte pengar av mig, för då skaffar jag OF och säljer prylar som luktar bajs, kiss och sura flytningar. Jag lägger även upp bilder på min sönderpiskade kropp, börjar ränna runt utomhus och knulla främlngar, så jag får content utöver spekulum i fittan".
Senast redigerad av Florman 2023-09-04 kl. 07:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in