2023-08-10, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Preach motherfucker, preach!!!

Anna har sannolikt bett någon kunnig person städa, själv skulle hon inte klara av det, det räcker inte med IQ skostorlek för att klara av det.

JAG UPPMANAR ALLA ATT PÅ NÅGOT SÄTT GE OSS GLÄDJEN ATT ÅTERSE FILMEN MED ANNA BOOK I VÄNTRUMMET PÅ ETT SINNESSJUKHUS!
Jaaaaa!! Vilken lycka
Citera
2023-08-10, 13:45
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Anna har sannolikt bett någon kunnig person städa, själv skulle hon inte klara av det, det räcker inte med IQ skostorlek för att klara av det.

JAG UPPMANAR ALLA ATT PÅ NÅGOT SÄTT GE OSS GLÄDJEN ATT ÅTERSE FILMEN MED ANNA BOOK I VÄNTRUMMET PÅ ETT SINNESSJUKHUS!

Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Jaaaaa!! Vilken lycka

ALLA VILL SE

Nu jobbar vi hårt allihopa, det måste finnas någon som har sparat denna episka, Annas alldeles egna produktion.

Annas nya religiösa vänner vill se, alla nytillkomna läsare i tråden vill se och vi gamla läsare vi vill verkligen njuta igen av denna episka produktion.
Citera
2023-08-10, 14:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:

Kan någon få fram denna underbara film?
Även delar av filmen går bra.
Jag hittar inte det på nätet.
Synd att inte DU sparade den...

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Vill minnas att nån skrev ut hela Annas rant i den där gröna korridoren men hittar inte det inlägget just nu. Letar vidare.

Hittade den i textform. Alltid nåt.
Senast redigerad av TPL 2023-08-10 kl. 14:33. Anledning: Tillägg.
Citera
2023-08-10, 15:14
Medlem
flugornass avatar
Det här är allt som går att hitta med Preach, motherfucker preach

https://www.bildtagg.se/bild/pgend1zuugh132covt4az58n

men med texten i den här länken förklarar det lite

Citera
2023-08-10, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Synd att inte DU sparade den...

Vill minnas att nån skrev ut hela Annas rant i den där gröna korridoren men hittar inte det inlägget just nu. Letar vidare.

Hittade den i textform. Alltid nåt.

Alltså jag läser det där och hör det uppe i huvet med Annas röst…
Citera
2023-08-13, 14:48
Medlem
Gud kommer snart tröttna han också.
Fångarna på fortet, Podden och Flisan gjorde väl att hon beslöt sig för att gräva ner sig totalt, men ändå hålla sig kvar; to preach så att säga 😄
Hon var alldeles säkert drogpåverkad vid inspelningen och av säkerhetsskäl blev hemskickad.
I sina predikningar säger hon att man ska äga sina misstag och be om förlåtelse.
Att man inte ska se bakåt utan framåt o.s.v.
Hon tar aldrig ansvar för sitt beteende, hon ber aldrig om förlåtelse och hon sitter alltid och ältar vad som kunnat bli.
En jävla kass predikant faktiskt!
Alla vet vem hon är, vad hon har sagt och gjort.
Även om man är med i en kristen församling kan man inte räkna med att INGEN nånsin hört om denna människa 😂
Man är människa fast man är kristen.
Man läser skvallertidningar, man är på Flashback och YT.
Man sitter inte och läser bibeln 24/7.
Man upptäcker att allt inte är vad det verkar med denna falska människa och vänder henne ryggen tillslut!
Ja..som alla hennes vänner gjort.
Vi är dom enda som orkar med henne, och det är väl för att vi känner Anna bäst 😂
Om inte vi fortsätter att bekräfta hennes existens skulle hon försvinna för gott.
Ingen press vill längre publicera hennes gråtande iklädd offerkofta.

BAM BAM BAM
Citera
2023-08-13, 19:53
Medlem
SamuraiBennys avatar
vill så gärna veta vad som hände med Fångarna på fortet, har dom dvärgarna kvar? Isådanafall kanske man kan undersöka om någon av dom avlidigt i ungefär samma tidpunkt, hon kanske misstog någon för fotpall och BAM BAM en dvärg mindre.

Hon har förresten inte tänkt på att skaffa Onlyfans? Hemska tanke jag vet men jag är chaotic evil.
Citera
2023-08-14, 12:09
Medlem
Nu tycker hon synd om sig själv på Stories. Igen.
Alla är dumma och ja det vanliga bara!
Citera
2023-08-14, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Nu tycker hon synd om sig själv på Stories. Igen.
Alla är dumma och ja det vanliga bara!
Jag ser inga nya stories? Bara 2 från igår.
Citera
2023-08-14, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bailey
Jag ser inga nya stories? Bara 2 från igår.

Ja dom är säkert från igår 🤓
Citera
2023-08-14, 16:19
Medlem
Ett av hennes många ständiga dilemman:

Hon är duktig och håller sig borta från instagram eftersom hon har så mycket annat viktigare i sitt liv. Men hur ska hon kunna skryta om att hon håller sig borta, utan att förstöra sin avhållsamhet?

Lyckligtvis finns det amerikanska citat som kan förmedla det utan att hon själv säger det.

Vad fan Anna, du gillar uppmärksamhet. Det är du inte ensam om och behöver knappast skämmas vid det här laget.
Citera
2023-08-14, 17:04
Medlem
Bästa stället att varva ner under sitt väldigt hektiska och innehållsrika liv med massor av möten och grejer är kyrkan …

Att hon inte förstår att hon överdriver så kopiöst med sitt snack om kyrkan och Gud och bön och allt sånt att inte ens hyfsat välvilligt inställda människor går på det. Från att knappt ha berört ämnet alls till att ta med det i nästan varenda sammanhang var eviga dag … istället för att liksom smyga in det lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in