Citat:
Ursprungligen postat av
korken69
Tack! Jag missade att personen inte kan svälja kapslar, skulle detta kunna vara något?
https://www.bulk.com/se/gront-teextraktpulver.html
Ej i lager just nu dock och recensionerna tyder på att det smakar rävgift hehe, men det är nog svårt att komma ifrån.
Tack, det verkar på rescensionerna ha samma missfärgning som mina kapslar och smaka extremt mycket koffein, det är märkligt att Bulk te ska smaka annorlunda än vad det gör med tepåsar eller hur? för det där är ju inte extrakt med bestämda doser
Vilket är vad jag är ute efter för det ska ingå i en cocktail av ingredienser som ska behandla en obotlig sjukdom ser du

, inte viktnedgång för jag vet redan att inga kostillskott vi prövat leder till viktnedgång som positivt bi-effekt på denna person, bla röd paprika ska bränna fett, och Colleus, nej nej nej inte ännu iaf
Citat:
Ursprungligen postat av
korken69
Det blev mycket tydligare vad du menade nu när du förklarade vad du faktiskt ville ha hjälp med.
Jag tror jag upprepade mig bara
Uppdraget är slutförd för jag hittade i sista stund vad jag tror är rätt märke för att undvika koffein rödbruna överaskningar
NOW EGCg Grönt te-extrakt 400 mg 90 vegkapslar: 1 st
Det är de-koffeinerat utöver en liten mängd, viss skillnad mot 20 mg
Grönt te-extrakt (camellia sinensis) (blad) (standardiserat extrakt) [min. 80% totala katekiner och 50% EGCg (epigallokatekingallat) (200 mg)]
(upp till 4 mg naturligt förekommande koffein), koffeinfritt grönt te (camellia sinensis) (blad), hypromellos (cellulosakapsel), kiseldioxid och magnesiumstearat (vegetabilisk källa).