Citat:
Ursprungligen postat av
poseidon2
Konspiration, där kom den ja. Vad var det en användare skrev några sidor bak...
Problemet med dig är att du fattar inte hur knepigt många män har det. Sen kommer orden man up, ryck upp dig, incel, konspiration och locket på. Problemet löst för kvinnan. Tror du på allvar att det är en konspiration som jag hittar på så har du noll koll. Det finns flera miljoner män i världen (på riktigt miljontals) som pratar om det, några tusen youtubekanaler om det, radiokanaler och då och då tidningsartiklar som lyfter upp män och skriver om problemen med feminister. Som användaren nean skriver så är det här inget problem för er så därför ser ni inget problem.
Okej jag hittar inte muslimska sedvänjor enbart i muslimska länder. Varför nämner du ens det? Skrev jag nånstans att jag vill sten kvinnor? Varför skriver du ens det då pucko.
Svarar såhär: fattar inte citatfunktionen här och det blir rörigt när du klipper in andra svar.
Men hoppas grundsvaret framgår.
Jag svarar alltså dels på ditt citat i en citatruta och sen i ett eget inlägg i samma inlägg.
"QUOTE=poseidon2|85386163]
Problemet med dig är att du fattar inte hur knepigt många män har det. Sen kommer orden man up, ryck upp dig, incel, konspiration och
Mitt däsvar: nu har skrivit flera gånger i tråden att jag visst bryr mig om hur män har det,har tagit upp mansöverskottet privat, du vet inte vad jag gör, hur jag lever. Det här är problemet med dig, du läser vad du vill läsa in och skiter i allt det som motsäger dina teser
Poseidon2: Okej jag hittar inte muslimska sedvänjor enbart i muslimska länder. Varför nämner du ens det? Skrev jag nånstans att jag vill sten kvinnor? Varför skriver du ens det då pucko.[/quote]
Mitt svar: Ja det är såhär det är att diskutera med dig..Det var du som påstod att jag påstod att du var muslim, när jag frågade dig om du ville tillbaka till urpatriarkatet och exemplifierar det med diverse patriarkala sedvänjor. Du förde då in "muslim" i diskussionen (påstod att jag sagt att du är muslim) fast jag inte specifikt tog upp just islam/muslimer utan patriarkala sedvänjor generellt och sen anklagar du mig för att påstå att du tror att alla patriarkala sedvänjor hänförs muslimer (se ovan).
Jag börjar förstå varför du får nej från kvinnor. Det här omöjliggör helt en bra dialog. Det är snurrigt och energikrävande och till slut ger man upp.
Du skulle faktiskt behöva titta på hur du ständigt vantolkar allting, vänder på saker och anklagar andra för det du själv påstått när man tar upp tråden du droppar.
Du tycks endast vara intresserad av munhuggeri och vill inte komma fram till något.