Citat:
Ursprungligen postat av
VinnarenSkriver
Säg vad du/ni vill ha då min drottning. Jag arbetar dag och natt, som en spartansk soldat från 300.
Du behöver inte vara spydig när jag redan talat om att jag inte söker ojämlika förhållanden.
Men ni är väldigt duktiga på att visa intresse när vi inte vill ha det och att använda det som härskarteknik när ni tror att vi är intresserade, att ta bort sådant.
Män lyssnar aldrig på vad en kvinna vill eftersom han endast är intresserad av vad han själv vill.
Jag skulle träffa någon idag som håller på och kärleksbombar när jag tydligt sagt att jag inte är intresserad av det. Jag var väldigt trött idag och la mig för att vila. I kombination med
oönskat kärleksbombni g ville jag ställa in men då blev det ledsen gubbe och jag sa ok, jag kommer men senare. Då frågar han om jag ätit. Jag säger att jag äter innan jag går. Då vill han bjuda var på jag säger neg och ändå propsar han på. Jag ställde in där.
Mem så är ni allihop. Ni
kräver att
alltid få gå emot oss. Nästan alla jag träffat via dejtingsajter har medvetet gjort tvärtom vad jag uttrycker. Kommit klädda på vis jag ogillar. En gick till frisören innan och skaffade frisyren jag avskyr (rakade sidor pga att min låtsas farsa hade så och även min första pojkvän). När jag sa emot honom när han lovade mig en present, köpte han ändå en och kom med. Eftersom jag varit med våldtäktsmän och kvinnomisshandlare så vill jag påpeka att de också gör saker som tvingar en att ta emot presenter man inte vill ha och även kan ta ut en och tvinga en att äta mat efter ett hemskt dygn och man inte kan få ner en matbit pga stress.
Den här killen har nu upprepade gånger fortsatt tjata efter att jag sagt nej till något t.ex att åka på kryssning med honom. Till slut sa jag kort och gott
Jag vill inte! Ska jag behöva gå omkring och skrika nej till var och varannan man? Nej är nej, vid sex. Vid middag. Vid dejt. Kyss. Men inte för män eftersom män ser det som
valuta . De ger inte ett skit för att de
värderar mig som person utan
män ger allt från middag, presenter till komplimanger för att
tvinga fram tacksamhet. Om någon inte vill ha något och du ändå tvingar personen att ta emot vad fan ger du för? Gör att du är "en snäll kille"? Väldigt konstigt att män är snälla när kvinnor inte vill. Precis som de våldtar i väldigt många fall genom att fortsätta fast man säger nej genom att de "inte hör" för de är ju snälla killar som aldrig skulle våldta någon utan de fortsätter bara ta, klä av osv genom icke våldet där motstånd inte är tillåtet eftersom de inte låtsas om att det är
en aggressiv handling att kvinnor inte ska ha en egen vilja. Att det inte finns plats för att ens tacka nej till mat eller någon jävla present som inte på något vis återspeglar en som person eftersom det var något skit du ansåg passade syftet med att tvinga fram tacksamhet.
Det är vad de "snälla killarna" gör. Skiter i att lyssna på nej eftersom det inte skriks
JAG VILL INTE I deras öron regelbundet.
Sedan kommer de andra som "håller inne" valutan. Som den här nästan ansiktslösa snubben som borde vara oskuld och incel men som fått ligga med särskilt osäkra tjejer genom sina kassa beteenden av att
straffa ut tjejer för att de generellt aldrig velat ha honom och han har främst fått till det genom att försöka göra tjejerna rädda, oroliga för att inte duga eftersom han endast ger något positivt fram tills att han tror att han har kontroll och makt. Han använder det motsatta mot "snälla killar" eftersom han inbillar sig att han är en bad guy som kan playa. Som om inte varenda kvinna han skrivit med haft en massa annan uppmärksamhet i deras liv. Sådan kan han ju ge... Men han måste få lite sexuellt innehåll då för att bli
trevligare. Man kan ju straffa när man inte får ligga osv. Det har ju funkat förr. Fast.... Vem straffar vem? För om du uppträder illa och ditt gensvar försvinner har du måhända straffat ut dig själv istället. Men sådant är svårt att notera ön värld där nästa kick är ett klick bort för att fylla upp det gigantiska tomrum som äter en innifrån.