2023-08-10, 16:25
Bannlyst
Alltså jag vet inte hur jävla gånger som jag har sett det nu. Unga killar, cirka 28 (kanske 32 högst) som jagar äldre kvinnor på diverse appar och som knappt ens då har en chans. Idag såg jag en ung man, snygg kille med koll på sig själva dejta en uppenbart ful hagga. Kvinnan hörde jag var 47 och killen kan absolut inte ha varit över 30. Jag vet en annan som som bara letar äldre och som gör det helt för att unga kvinnor är så hopplösa att få kontakt med.
Uppenbarligen har dessa två ingen framtid ihop och vllle bara knulla men varför kan man inte knulla med nån i sin egen liga?

De flesta kärringar tycker att det är helt normalt att en ung snygg och fräsch kille ger bort sig billigt till en uppenbart katastrofal kärring. Hur fan ändrar vi den här trenden?

Det är så smutsigt att man vill slå ihjäl kärringar som ligger med unga killar och som vet om att deras värde är noll. Tror dessa idioter att dessa unga herrar vill ligga med en kärring?
De gör det FÖR ATT MARKNADEN FÖR MÄN ÄR ENORMT MYCKET SVÅRARE!!!

INGEN normal människa väljer en snygg 45 årig kärring framför en snygg, ung och fräsch 22 åring.
Citera
2023-08-10, 16:30
Medlem
Miffeds avatar
..åsså var det den här lilla detaljen med att vi alla är olika och gillar olika

Är det åldersskillnaden du stör dig på?
Eller känner du att de äldre kvinnorna utnyttjar de unga männens prekära situation, ungefär som äldre män i evigheter har gjort när det gäller yngre, fattiga kvinnor?
Skillnaden här är att de unga männen du pratar om inte är fattiga i pengar utan fattiga i sexuella relationer.

I övrigt: vad bryr det dig vilka de här unga männen väljer att ligga med. DU måste ju inte ligga med någon gammal hagga.
Citera
2023-08-10, 16:32
Medlem
CC75s avatar
Du behöver växa upp. Inse att folk har olika preferenser och befinner sig i olika stadier i livet som påverkar dessa.

Har du inte prövat någon mer äldre o mognare råder jag dig att göra det. Du kan bli rejält överarraskad.

// CC
Citera
2023-08-10, 16:34
Medlem
zombie-nations avatar
Dessa unga män har det för bra. De behöver aldrig tänka på sin egen överlevnad, de får allt gratis. Blir för mycket tid till att knulla då.
Citera
2023-08-10, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed
..åsså var det den här lilla detaljen med att vi alla är olika och gillar olika

Är det åldersskillnaden du stör dig på?
Eller känner du att de äldre kvinnorna utnyttjar de unga männens prekära situation, ungefär som äldre män i evigheter har gjort när det gäller yngre, fattiga kvinnor?
Skillnaden här är att de unga männen du pratar om inte är fattiga i pengar utan fattiga i sexuella relationer.

I övrigt: vad bryr det dig vilka de här unga männen väljer att ligga med. DU måste ju inte ligga med någon gammal hagga.
Nej män utnyttjar inte unga kvinnors situation. Unga kvinnors situation är för fan inte prekär din lögnare.

Unga mäns är däremot prekär sexuellt och det säger du ju själv. Så lägg ner de uppenbara lögnerna.

En genomsnittlig 47 årig kärring har inget marknadsvärde mot en genomsnittlig 28 årig kille. Det är så vidrigt av kärringarna att utnyttja mäns sexuella situation. De får ingen framtid och kissar sin bästa tid i livet av att ligga med snygga tjejer i sin egen ålder.
Citera
2023-08-10, 16:39
Och du vill att vi ska ta dig som är så "normal" seriös?

Du är komisk och verkar ganska mentalt ostabil. Ingen normal och sund människa skulle bry sig om vad andra gör med deras liv och vem dom välja att älska och vara ihop med.

Citat:
Ursprungligen postat av poseidon2
Alltså jag vet inte hur jävla gånger som jag har sett det nu. Unga killar, cirka 28 (kanske 32 högst) som jagar äldre kvinnor på diverse appar och som knappt ens då har en chans. Idag såg jag en ung man, snygg kille med koll på sig själva dejta en uppenbart ful hagga. Kvinnan hörde jag var 47 och killen kan absolut inte ha varit över 30. Jag vet en annan som som bara letar äldre och som gör det helt för att unga kvinnor är så hopplösa att få kontakt med.
Uppenbarligen har dessa två ingen framtid ihop och vllle bara knulla men varför kan man inte knulla med nån i sin egen liga?

De flesta kärringar tycker att det är helt normalt att en ung snygg och fräsch kille ger bort sig billigt till en uppenbart katastrofal kärring. Hur fan ändrar vi den här trenden?

Det är så smutsigt att man vill slå ihjäl kärringar som ligger med unga killar och som vet om att deras värde är noll. Tror dessa idioter att dessa unga herrar vill ligga med en kärring?

INGEN normal människa väljer en snygg 45 årig kärring framför en snygg, ung och fräsch 22 åring.
Citera
2023-08-10, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
Och du vill att vi ska ta dig som är så "normal" seriös?

Du är komisk och verkar ganska mentalt ostabil. Ingen normal och sund människa skulle bry sig om vad andra gör med deras liv och vem dom välja att älska och vara ihop med.
Men det är inte vad tråden handlar om riktigt. Man får ligga med vem man vill men mäns värde är hela tiden fallande och värdelös pga desperat parning på relationsmarknaden.

En fet och ful tjockis kräver nån som är en tia. Killen kan fortfarande ligga med flodhästen men det gör bara att marknaden förskevas ännu mer i stället för att ställa krav på kärringen. Det är så sjukt och vidrigt för kvinnor nedvärderar oss mer och mer.
Citera
2023-08-10, 16:44
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:

Att bara vara snygg och fräsch är ingen garanti för att få dejta / ligga.
Det är viktigt med personlighet, humor, intelligens mm.

De jag känner som dejtar har inte varit med någon äldre dam.

Det är ju frivilligt att vara med vem du vill.
Citera
2023-08-10, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Att bara vara snygg och fräsch är ingen garanti för att få dejta / ligga.
Det är viktigt med personlighet, humor, intelligens mm.

De jag känner som dejtar har inte varit med någon äldre dam.

Det är ju frivilligt att vara med vem du vill.
Det är frivilligt ja, men behoven försvinner inte för det och de flesta unga män tar det som de FÅR. Det är knappast en tiggares marknad och dessa snygga, fräscha män, förmodligen med bra personlighet har blivit likställda med TIGGARE. Förstår du hur nedvärderade män är? Och vad är ditt förslag, att de bara ska undvika att ta kärringar så löser det sig? Nej. Det löser sig inte.
Senast redigerad av poseidon2 2023-08-10 kl. 16:58.
Citera
2023-08-10, 16:51
Medlem
Citat:
Ja men då så. Du konstaterar att de inte är normala. Du borde tycka att det är bra för då får du mindre konkurrens.

Snygga, unga och fräscha 22-åringar är få och vet sitt värde och vill inte knulla med folk som de inte känner för att knulla. Hur svårt ska det vara att haja?!
Citera
2023-08-10, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Ja men då så. Du konstaterar att de inte är normala. Du borde tycka att det är bra för då får du mindre konkurrens.

Snygga, unga och fräscha 22-åringar är få och vet sitt värde och vill inte knulla med folk som de inte känner för att knulla. Hur svårt ska det vara att haja?!
Sluta vara tröttsam. Gå tillbaka och läs tråden och mina inlägg.
Citera
2023-08-10, 17:22
Medlem
löjligt inlägg. Låt folk vara lyckliga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här