2023-08-11, 22:29
Medlem
papegojagojagojas avatar
1,8 kg kycklingfiléer för 89,90 kr från 14’e tom 20’e (krävs Lidl+ kupong).
Citera
2023-08-11, 22:41
Medlem
TheDudeIsHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Enl hemsidan så kan ni logga in på samma konto med flera enheter.

Stämmer. Jag har två telefoner med samma konto. Jobb och privat.
Citera
2023-08-12, 00:51
Medlem
buskBrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong
Jag handlar inte lika mycket på Lidl längre nu när priserna har gått upp och det blir oftare på Willys eftersom det är ungefär samma priser och bättre utbud. Det som räddar Lidl är det bra annorlunda sortimentet.
Mjaa, förr så handlade alla på lidl för at det faktiskt var billigare. Du säger att de har ett udda utbud, ja de kanske de har. Men vem bryr sig egentligen idag med dagens priser. De flesta är ute efter mest bang for buck när man handlar mat - och det fick man förr på lidl, men idag vetefan. Visst de har vissa saker som är billiga nu också men det har coop och ica också.

Är besviken på lodl. Trodde de skulle ha lite mer ballz att stå emot. Men uppenbarligen inte. Jag kommer fortfarande handla på lidl, men absolut inte lika mycket som jag gjorde förut. Nu blir det att gå in och tok-scanna och enbart handla det som är billigt. Samt när de har vissa varor på reapris.
Citera
2023-08-12, 06:58
Bannlyst
Nästa vecka Görans Kycklingkebabskav väldigt prisvärt. Men är det bra?
Citera
2023-08-12, 07:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av papegojagojagoja
1,8 kg kycklingfiléer för 89,90 kr från 14’e tom 20’e (krävs Lidl+ kupong).

Lockvara som finns endast på hälften av lidl butiker tyvärr
Citera
2023-08-12, 07:29
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buskBrand
Mjaa, förr så handlade alla på lidl för at det faktiskt var billigare. Du säger att de har ett udda utbud, ja de kanske de har. Men vem bryr sig egentligen idag med dagens priser. De flesta är ute efter mest bang for buck när man handlar mat - och det fick man förr på lidl, men idag vetefan. Visst de har vissa saker som är billiga nu också men det har coop och ica också.

Är besviken på lodl. Trodde de skulle ha lite mer ballz att stå emot. Men uppenbarligen inte. Jag kommer fortfarande handla på lidl, men absolut inte lika mycket som jag gjorde förut. Nu blir det att gå in och tok-scanna och enbart handla det som är billigt. Samt när de har vissa varor på reapris.

Helt rätt, så gör jag också.
Konsumenterna måste tvinga fram konkurrens/prissänkningar.
Citera
2023-08-12, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buskBrand

Ja, vem minns inte Lidls låga priser en gång i tiden. Nu börjar de hinna ikapp alla andra butiker så nu dras inköpen ner för min del också. De har dessutom en tendens att ta bort sånt som varit standardprodukter t. ex. stor burk med skivad smörgåsgurka är puts väck. Nu får man nöja sig med småburkar som räcker till inte mer än två sittningar.
Citera
2023-08-13, 02:03
Medlem
buskBrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Helt rätt, så gör jag också.
Konsumenterna måste tvinga fram konkurrens/prissänkningar.
Exakt så.

Finns inget som retar mig mer än livsmedelsaffärer som försöker köra upp sina kunder. De skrattar hela vägen till banken.
Citera
2023-08-13, 17:24
Medlem
CoZeCos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruna

Tycker eldorados vanliga kebab för ca 107kr/kg är bättre, smakar väldigt bra för att vara fryskebab men det är enligt mig.
Citera
2023-08-13, 17:34
Medlem
papegojagojagojas avatar
Citat:
Lockvara som finns endast på hälften av lidl butiker tyvärr
Hade ingen aning, finns hos min iaf.
Citera
2023-08-13, 17:46
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Nej den är inte bra.
Citera
2023-08-14, 15:42
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longfingret
Ser att XXL Veckan kommer igen V33, Underbart som jag väntat
Vad brukar ni inhandla på dessa XXL Dagar
Själv är jag såld på deras
wienerschnitzel 2st stora som elefantöron kostade tidigare 30 nu 40 men ändå helt ok,
Pyttipanna olika varianter 1.3 kilos för 40kr har jag för mig?
Pizza i 4 pack istället för 3 för 50 lappen inte dom bästa men för en snabb måltid

Hittar inte denna schnitzel à la elefant, kan du länka bild om du lyckas lägga vantarna på den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in