2023-08-14, 19:54
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruna
Nästa vecka Görans Kycklingkebabskav väldigt prisvärt. Men är det bra?

Den är helt ok, finns det några alternativ förresten?
Citera
2023-08-14, 21:20
Medlem
vonblixens avatar
Jag gillar deras Bulgur-sallad, den är riktigt bra.
Men nu har den varit slut i över en vecka - och då har jag ändå kollat i tre olika Lidl!
Citera
2023-08-15, 04:11
Medlem
TextTvs avatar
En fråga till er som har flera Lidl-butiker att välja på i era städer: upplever ni någon skillnad i sortiment mellan stora och mindre butiker? Jag var inne i en stor och nyöppnad butik häromdagen men kunde inte märka någon skillnad över huvud taget, mer än att gångarna var mer luftiga och butiken fräschare över lag.
Citera
2023-08-15, 05:51
Avstängd
Kan tipsa om en jävligt god glass, märket var King någonting från Mariestad. köpte den med blåbär.

Edit, Kling hette den visst, full av grädde och inte jävla mjölkpulver kokosmjölk eller vad nu GB använder.
https://www.lidl.se/c/destination-lidl-kling-glass/s10020164
Senast redigerad av Nigarn 2023-08-15 kl. 05:53.
Citera
2023-08-15, 10:01
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TextTv
En fråga till er som har flera Lidl-butiker att välja på i era städer: upplever ni någon skillnad i sortiment mellan stora och mindre butiker? Jag var inne i en stor och nyöppnad butik häromdagen men kunde inte märka någon skillnad över huvud taget, mer än att gångarna var mer luftiga och butiken fräschare över lag.

Jag har fyra Lidl på promenadavstånd hemifrån. De är olika stora, men jag märker ingen annan skillnad mellan dem - allt annat är lika.
Citera
2023-08-15, 10:32
Medlem
nerdhs avatar
Kan tipsa om grensaxen med teleskophandtag som säljs för 199:- den här veckan.
Köpte 2 för flera år sedan för 98:- men den är fortfarande prisvärd.
Citera
2023-08-15, 14:08
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TextTv

Det är stor skillnad i sortimentet på kampanjprodukterna, vad gäller icke-matvaror. Har inte märkt någon jätteskillnad på matvarorna men det finns väl antagligen färre sorters inlagd gurka, inte lika stora toalettpappersbalar, osv på de mindre butikerna. Men som du säger är de mindre butikerna mycket trängre för att kompensera.
Citera
2023-08-15, 19:50
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkatt
Hittar inte denna schnitzel ā la elefant, kan du länka bild om du lyckas lägga vantarna på den?
Så vitt jag kan se, finns ingen schnitzel xxl på x-pris v33 inte v34 heller.
Det finns ett foto på senaste framsida reklamblad med xxl produkter (med schnitzel), men (tror jag) det är bara reklam för deras xxl-linje i allmänhet, typ.
Citera
2023-08-15, 19:56
Medlem
AgnetaPatrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Så vitt jag kan se, finns ingen schnitzel xxl på x-pris v33 inte v34 heller.
Det finns ett foto på senaste framsida reklamblad med xxl produkter (med schnitzel), men (tror jag) det är bara reklam för deras xxl-linje i allmänhet, typ.

Jag köpte idag Fläskchnitzel XXL 2-p, Culinea, 500g, på kampanj, 49,90:-
Citera
2023-08-15, 20:34
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgnetaPatrull
Jag köpte idag Fläskchnitzel XXL 2-p, Culinea, 500g, på kampanj, 49,90:-
Du har rätt, jag hittade nu på nätet.
Men är 50kr så billigt för den produkten (100kr/kg), har för mig den var billigare.
Citera
2023-08-15, 20:38
Medlem
AgnetaPatrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Du har rätt, jag hittade nu på nätet.
Men är 50kr så billigt för den produkten (100kr/kg), har för mig den var billigare.

Jag har också för mig att den varit billigare, men det är bara magkänslan. Har inte fört logg över prisförändring.
Citera
2023-08-17, 08:28
Medlem
Någon som vet ifall Lidl fortfarande säljer trapp mattor. Alltså typ halvmånar som man har i trappan? Sett i något gammal reklamblad att dom har haft det. Men är osäker om det är i det vanliga sortimentet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in