Citat:
Ursprungligen postat av
RayOfLight
Instämmer helt! Gillar hennes stil som fan och även om jag är trött på att hon måste dra in sin sjukdom i var och varannan text så är det ju så att den så klart också har påverkat henne.
Fattar inte hur folk kan klaga på detta, men det är väl för att alla mediakvinnor numera förväntas se ut som Kajsa Ekis Ekman eller Amanda Schulman.
Gillar hennes personliga stil, inte lika mycket hennes artiklar. Hon skulle nog vinna på att inte skriva så ofta. Den här senaste recensionen var ett bottennapp. Men det är ju ganska mycket hyckleri i tråden när vissa säger att hon inte borde gå till personangrepp och så gör de själva ner hennes utseende.
Varför nästan alla mediakvinnor över 40 ser ut som weird looking thirtyeightyearsold kan man ju fråga sig men kvinnor blir ju bedömda efter utseendet mer än vad män blir. Jag förväntar mig inte att alla kvinnor i offentligheten ska vara sexiga, varför skulle de vara det? Skugge har helt klart ett intressant utseende och en helt ok stil, här verkar vissa tro att man inte kan kritisera grejer någon har skrivit utan att angripa utseendet.