2023-07-05, 16:35
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Öppet brev till Linda Rosing
"2004 var Linda Rosing en av de mest omskrivna kändisarna i Sverige. Hon hade året innan rönt stor uppmärksamhet i skandalsåpan Big Brother, och efter att ha kommit ut ur Big Brother-huset syntes hon överallt – på avklädda bilder i Slitz, på kvällstidningarnas löpsedlar och i musikvideos.
Linda Skugge valde därför att skriva ett öppet brev till Linda Rosing – som numera heter Thelenius i efternamn – där hon uppmanade henne att ta hand om sig själv, och sluta vara naiv.

”Vad fick du betalt för att ligga där i Aftonbladet naken med Fadde i badkaret? Jag hoppas att du fick gott om cash. Annars undrar jag varför du gjorde det. Du måste sluta med att ställa upp på alla losergrejer i tidningarna. Tänk på dina barn. Allvarligt talat, hur kul är det för en 10-årig tjej om hennes mamma ligger naken i ett badkar med sin nya kille?”, skrev Linda Skugge...
"
https://www.femina.se/i-rampljuset/f...riaren/7594674
Den härliga texten om hur Richard Hobert pressade äpplen mellan skinkorna tog sig inte in på topp 5-listan. Där blev jag lite besviken.
Citera
2023-07-05, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zy
sharing is caring

https://anonfiles.com/i5cdu30fz2/lindaskugge_7z

Hon kommer att få en brutal baksmälla när manin har avtagit 😞
Citera
2023-07-05, 16:44
Medlem
happyjoys avatar
Tydligen kan sexuellt beteende ändras/tillta vid demens.
Citera
2023-07-05, 16:47
Medlem
Var tvungen att aktivera mitt gamla DS konto för att kolla.

Åh jävlar.

Hon har ju spårat totalt. Den såg man inte komma från den fd profilerade feministen. Hennes senaste krönikor i Expressen har iofs varit märkligt sexfixerade.

Smal som en sticka också. Missbruk?
Citera
2023-07-05, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement

Åh jävlar.

Hon har ju spårat totalt. Den såg man inte komma från den fd profilerade feministen. Hennes senaste krönikor i Expressen har iofs varit märkligt sexfixerade.

Möjligt med droginducerat sexmissbruk, inte helt ovanligt. Tidigare har hon sagt att hon satt och var hög på sin Addisonmedicin och därför var fnissig i TV. Hon kanske gillar att vara hög och börjat mixtra med substanser.
Citera
2023-07-05, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Tydligen kan sexuellt beteende ändras/tillta vid demens.

Nu är hon ju inte 70 år gammal och ska ha rejäl otur om det är demens redan nu, men någon trassel i hjärnan är det ju, vilket även ses på hennes dagbokstexter.
Citera
2023-07-05, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Man får även ögonproblem av hennes dagbokstexter. Är det något litterärt knep, eller kan hon de facto inte använda versaler, interpunktion, kommatering och styckeindelning? Hon är ju ändå skribent? 🤔 Måste vara ett heltidsarbete att korrekturläsa hennes krönikor.

Alternativt är sättet hon skriver på en del av sjukdomsbilden.
Är det inte instruktioner/chattar med hennes master?
Citera
2023-07-05, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krokodemius
Är det inte instruktioner/chattar med hennes master?

Det kanske det är, men varför inte ta sånt i privata meddelanden? Hur som helst är det författat konstigt med diverse lösa associationer och skit.
Citera
2023-07-05, 17:51
Medlem
Citat:

Åh jävlar.

Vad man gillar i sängkammaren reflekterar ju nödvändigtvis inte hur man tycker samhället i stort ska fungera.

Men ja, udda att själv vara den som sprider sina nudes och sexklipp med sperma i ansiktet och sönderslagen kropp.
Citera
2023-07-05, 18:23
Jag tycker det är mycket konstigt här

Hon verkar plötsligt ha blivit extremt aktiv med mycket från en enda månad nu i juni.

Stilen på Insta tyder också på det.

Jag har inte använt anabola men hon verkar göra det. Taggade det i maj. Kan det ge extrem sexdrift för en del kvinnor med naturligt låga nivåer särskilt i början?

Men konstigt ändå, att skita allt som offentlig person med sina barn och köra med ansiktet och allt.

Hon döljer inte ens användaren på den där sidan. Använder samma namn på sin OF som hon länkar till från sin Insta?? hur har hon inte konsekvenstänk eller har nåt hänt så hon vet och bara skiter i allt
Citera
2023-07-05, 18:24
Medlem
malu45s avatar
Citat:

Åh jävlar.

Herregud. Skäms å hennes vägnar. Håll det där för dig själv Linda.
Citera
2023-07-05, 18:26
Medlem
happyjoys avatar
Kan det vara nån sorts fejk alltihopa som hon den där konststudenten för några år sedan? Med dagens photoshop och grejer kan man ju manipulera det mesta.

Om… OM bilderna är på riktigt så har hon ju i alla fall en väldigt välrakad fitta som är betydligt finare än resten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in