Citat:
Ursprungligen postat av
Jofandu
Hade jag fått det intresse du som tjej fått då hade jag varit tvungen att ta tjänstledigt från mitt jobb för att hinna med att ligga med alla 😁
Nu senast fick jag kanske 13 svar på min annons men då var det många som va män som utger sig för att vara tjej. Hittade tre par och en singeltjej, men hon fegade ur. Träffade två av dessa tre par och det ena paret har jag träffat ett dussin gånger och knullat frun medan maken tittar på.
Har haft ungefär liknande utfall på tidigare försök..
Ja, jag förstår verkligen det att det blir som ett jobb.
Fast jag var ute efter kvalité och inte kvantitet. Och ville verkligen känna attraktion till den jag valde.
SÅ jag kan säga att jag träffade 7 killar totalt för drink/fika, men bara 3 attraherade mig direkt. Och Som jag verkligen ville ha i sängen. Och kanske var det också hur de skrev i början, kommunicerade och förde sig. Fast jag kan säga också att de två sista hade båda ansiktsfoto på sin profilsida, och det tyckte jag var kaxigt. Och plus att de var rätt snygga också. Och passade exakt det jag var ute efter, inte för grova i sitt språk eller mesiga.
Den första skickade bild rätt snabbt på sig själv, ansiktet, kuken hade jag redan sett....
Så kanske till hösten går jag in där igen, vi får se. Fast jag tror ju inte på att ge saker en andra chans, jag fick ut det jag verkligen ville. Nu kan det nog inte bli bättre än så. Och som jag läst så har BC dåligt rykte, är så där supporterad, säker och seriös. Men men, jag gillade den. Synd att man inte förbättrar den och ser till att den bli säker, supporterad och seriös.
Har via annan tjejkompis fått nys om Feeld eller vad det hette. Men jag får se. Kanske är det för avancerat för mig.