2023-07-30, 23:54
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Varken Havertz eller Rice kan något om positionellt spel. Det är två dyra och tunga värvningar och Arteta får välja klagande fans och hån från andra lags fans om det inte går bra eller att han tvingas bänka dem. Sannolikt behöver dessa nyförvärv få gott om tid på sig.

Jag har inte kollat spelschemat, men det är nog ganska viktigt vilka man möter de första 10 matcherna för hur utfallet på säsongen blir. Sedan lär det nog rulla på både i PL och i CL.

Har läst att Arteta ska tvinga båda spela på nya positioner och försöka göra om dom i någon form av projekt. Dömt att misslyckas när dom redan har stor potential att misslyckas på sina ordinarie positioner.
Citera
2023-07-31, 00:02
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Nu när vi räknar in Höjlund till United så tycker jag nog att det är dags att vi diskuterar Man Uniteds spenderande.

Min klubb Chelsea bygger ett lag för framtiden om ca 3-4 typ, United värvar Mount för 69 miljoner och Höjlund för 87 miljoner. Det är inga spelare som talar för att United tar steget från två cupfinaler till att vinna ligan. Sedan måste jag även undra när storstädningen sker som vi gjort för du kan aldrig förvänta dig förändring med samma spelare år in och år ut.
Citera
2023-07-31, 00:06
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Nu när vi räknar in Höjlund till United så tycker jag nog att det är dags att vi diskuterar Man Uniteds spenderande.

Min klubb Chelsea bygger ett lag för framtiden om ca 3-4 typ, United värvar Mount för 69 miljoner och Höjlund för 87 miljoner. Det är inga spelare som talar för att United tar steget från två cupfinaler till att vinna ligan. Sedan måste jag även undra när storstädningen sker som vi gjort för du kan aldrig förvänta dig förändring med samma spelare år in och år ut.
Din klubb gör allt rätt och andra klubbar gör allt fel.
Citera
2023-07-31, 00:08
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Har läst att Arteta ska tvinga båda spela på nya positioner och försöka göra om dom i någon form av projekt. Dömt att misslyckas när dom redan har stor potential att misslyckas på sina ordinarie positioner.
Tror du inte att världens bästa tränare vet vad han gör med världens bästa spelare i världens bästa lag?
Citera
2023-07-31, 00:12
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12

Tycker bara att Uniteds aktivitet inte talar för att man ska ta nästa steg och utmana City på riktigt. Sen har Chelsea för en gångs skull gjort det som varit nödvändigt under flera års tid och rensat bort skiten som inte duger för att spela här. United har inte gjort detsamma och kan missa topp 4 på grund av detta det är flera lag som har topp 4 som målsättning i år och konkurrensen är stenhård.
Citera
2023-07-31, 00:13
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Tror du inte att världens bästa tränare vet vad han gör med världens bästa spelare i världens bästa lag?

Hade jag bara läst här hade jag trott det men utgår från verkligheten inte en utopi hemma från pojkrummet. Arslenal kommer inleda dåligt sen när dom är helt avknoppade och ingen chans att vinna kommer dom vinna 10-15 matcher i rad och vara världens bästa lag. Som vanligt med andra ord så fort man har press och chans på titlar bottlar man.
Citera
2023-07-31, 00:15
Bannlyst
Citat:

Hur kan du sitta här dag in och dag ut, utan att säga vilken PL klubb du håller på?

Sluta svamla om andra användare när du är rädd att säga dina egna åsikter och vad du håller på.
Citera
2023-07-31, 00:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Tycker bara att Uniteds aktivitet inte talar för att man ska ta nästa steg och utmana City på riktigt. Sen har Chelsea för en gångs skull gjort det som varit nödvändigt under flera års tid och rensat bort skiten som inte duger för att spela här. United har inte gjort detsamma och kan missa topp 4 på grund av detta det är flera lag som har topp 4 som målsättning i år och konkurrensen är stenhård.
Tror du att Chelsea har större chans att utmana City än vad United har? Känns som att Chelsea är tillbaka till där dom var in Roman och missas CL kommande säsong så kommer det att dröja innan Chelsea är att räkna med igen. Dom har inte 3-4 säsonger på sig att rätta till detta.
Citera
2023-07-31, 00:20
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Ni har ju värvat värre än jag gjorde på Fifa 18 i karriär mode. Aldrig att ni ens når CL iår.
Citera
2023-07-31, 00:20
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Hade jag bara läst här hade jag trott det men utgår från verkligheten inte en utopi hemma från pojkrummet. Arslenal kommer inleda dåligt sen när dom är helt avknoppade och ingen chans att vinna kommer dom vinna 10-15 matcher i rad och vara världens bästa lag. Som vanligt med andra ord så fort man har press och chans på titlar bottlar man.
Tror du dom har i sig att vinna 10-15 raka även om det är avgjort?
Citera
2023-07-31, 00:21
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Tror du dom har i sig att vinna 10-15 raka även om det är avgjort?

Ja det är då dom spelar som bäst och uppnår sin fulla potential.
Citera
2023-07-31, 00:22
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ja det är då dom spelar som bäst och uppnår sin fulla potential.
Visst är det så, men 15 raka är jävligt imponerande oavsett Tror inte dom har det i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in