Citat:
Ursprungligen postat av
Drickback
Brighton fansen håller med du vilket lag de föredrar honom i.
Ingen av dom är värda sina pengar, ska låta vara osagt vem som har mest verktyg i lådan. Caicedo yngre och mindre erfarenhet, Rice lite äldre och mer erfarenhet.
För min del har Rice inte visat den toppen ännu som motsvarar hypen ni ger honom, möjligt han lyfter sig iår men har sagt tidigare att jag tror han drar på sig bristningar tanke på vad som krävs i det nya spelet. Innan kunde han backa ner och stå i ytan nu måste han löpa längre i båda riktningarna.
Skriv det du känner, du förnekar inte och kommer inte med trams som svar om man försöker bemöta med annat tyckande eller annan syn 👍🏻
Det förstår jag att dom gör, liverpool är folket medans Chelsea är djävulen.
Ja det är för höga summor i marknaden, det har det varit länge nu och det är lite det jag stör mig på, då det har varit nonstop negativa inlägg om Arsenal och Rices kostnad, som att hans transfer vore något som aldrig hänt förut. Och jag är tämligen säker på att om Caicedo blir klar för Liverpool för 5-10m mindre än Rice, så hade majoriteten av kommentarerna varit positiva. Den dubbelmoralen drev mig till min lilla "rant".
Nä Rice har inte visat den, men det skulle han aldrig göra i ett lag som West Ham med Moyes taktik, han är väldigt van vid att löpa(endast gross och JWP som löpte längre än Rice förra säsongen), men lär ta tid innan han lärt sig artetas 6a. Jag tror och hoppas att han kommer att utvecklas rejält under Artetas fotboll. Sen tycker jag att många gooners härinne har överhypat honom, kan jag säkert själv ha gjort några gånger av ren bias, men jag tror att han kommer vara värd pengarna tillslut.
Liverpools bud på Caicedo accepterat enligt EX-agent med bra källor. Vad gör Chelsea nu?!
https://twitter.com/JimmyMcCann73/status/1689742615321751552?t=oKj5J9sUbtuKoCiE71ThHw&s=19
Edit: cred till twittraren: han skrev långt innan Arsenals nya trio blev klar att spelarna kommer joina Arsenal, han har bra koll. Sen kan ju chelsea alltid bud emot och Brighton får sitt budkrig.