2023-08-10, 21:35
Medlem
Drickbacks avatar
Inte snyggt skött om det är sanning.

Moises Caicedo cleared his locker out five days ago at Brighton and hasn't been back since. He's in London (!) as he waits for a move to happen.

https://twitter.com/MelissaReddy_/status/1689719267254566914
Citera
2023-08-10, 21:40
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Inte snyggt skött om det är sanning.

Moises Caicedo cleared his locker out five days ago at Brighton and hasn't been back since. He's in London (!) as he waits for a move to happen.

https://twitter.com/MelissaReddy_/status/1689719267254566914

Det märktes i januarifönstret att han hade noll respekt för sitt kontrakt och Brighton. Är han så jävla korkad som signar nytt kontrakt (efter att Brighton vägrat släppa honom) men inte skriver in en utköpsklausul, ja då får han fan skylla sig själv.

Läser samtidigt rykten om ett bud på 90+m pund från Liverpool på honom. 😬
Citera
2023-08-10, 21:44
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Det märktes i januarifönstret att han hade noll respekt för sitt kontrakt och Brighton. Är han så jävla korkad som signar nytt kontrakt men inte skriver in en utköpsklausul, ja då får han fan skylla sig själv.

Läser samtidigt rykten om ett bud på 90+m pund från Liverpool på honom. 😬
Ja varken snyggt skött då eller nu (om sanning)

Vet inte om budet är lagt eller bara ett förhandsintresse är förmedlat.

Att Caicedo är i London betyder inte så mycket att Chelsea är nästa destination, Liverpool har kontor i London.

Fabrizio
”Liverpool will challenge Chelsea and also send formal proposal bid to Brighton — official bids will be there.”
Senast redigerad av Drickback 2023-08-10 kl. 21:46.
Citera
2023-08-10, 21:55
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ja varken snyggt skött då eller nu (om sanning)

Vet inte om budet är lagt eller bara ett förhandsintresse är förmedlat.

Att Caicedo är i London betyder inte så mycket att Chelsea är nästa destination, Liverpool har kontor i London.

I januari skrev han på instagram och bad på knäna om att klubben skulle acceptera Arsenals bud på honom. Så det är inte omöjligt. Läste att han vägrade vara med på senaste matchen/träningar också. Ogillar att han försöker tvinga sig bort så fort en storklubb rycker i honom, dock är han en helt otrolig spelare.

En ex-agent jag följer på twitter som delar med sig av lite insiderinfo skrev nyss att Liverpool och Brighton är överens om en summa. Dock inget han sätter sitt namn på, utan bara vad han hört.
Citera
2023-08-10, 22:17
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
I januari skrev han på instagram och bad på knäna om att klubben skulle acceptera Arsenals bud på honom. Så det är inte omöjligt. Läste att han vägrade vara med på senaste matchen/träningar också. Ogillar att han försöker tvinga sig bort så fort en storklubb rycker i honom, dock är han en helt otrolig spelare.

En ex-agent jag följer på twitter som delar med sig av lite insiderinfo skrev nyss att Liverpool och Brighton är överens om en summa. Dock inget han sätter sitt namn på, utan bara vad han hört.
Senaste budet enligt Fabrizio
Brighton, waiting for Liverpool to send their official bid — if not tonight, it has to be Friday.

Om Chelsea köper hur många år ska de ta avbetalningen på?
Senast redigerad av Drickback 2023-08-10 kl. 22:25.
Citera
2023-08-10, 22:23
Medlem
Jag tror att detta med Caicedo är något som inte är ett panikbud. Dom har nog haft detta på g ganska länge.
Citera
2023-08-10, 22:38
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Senaste budet enligt Fabrizio
Brighton, waiting for Liverpool to send their official bid — if not tonight, it has to be Friday.

Om Chelsea köper hur länge ska de ta avbetalningen på?

3 fönster? 30-30-30 tänker jag.
Fan jag ser honom hellre i Liverpool än i Chelsea. Bara hoppas Klopp kan få ordning på hans skalle så han släpper dumheterna utanför fotbollen.

__________________________________________________ _____

OM nu Liverpool värvar Caicedo för 90m pund så har dom spenderat över 220m euro och är endast några få miljoner ifrån Arsenals spenderande. När Arsenal sen säljer av sina icke-behövande spelare så hamnar dom antagligen på lite mindre negativt netspend än Liverpool..
Tvivlar på att det ens blir 1/3 så mycket prat om Caicedos pris härinne som det gnällts om Rices, vilket bekräftar min lilla teori att det handlar inte om spelarna och summorna, utan det är avundsjukan som talar😬🤔😉 (Slut på generalrant, sorry ska inte hända igen på ett tag).
Obs ej menat till dig drickis!
Citera
2023-08-10, 22:46
Medlem
Skarparattarns avatar
130% på att Kane inte lämnar.

Han kommer gå till City nästa sommar och skriva in sig med Sol Campbell som en stor judas känns i hela kroppen.
Citera
2023-08-10, 22:52
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
3 fönster? 30-30-30 tänker jag.
Fan jag ser honom hellre i Liverpool än i Chelsea. Bara hoppas Klopp kan få ordning på hans skalle så han släpper dumheterna utanför fotbollen.

__________________________________________________ _____

OM nu Liverpool värvar Caicedo för 90m pund så har dom spenderat över 220m euro och är endast några få miljoner ifrån Arsenals spenderande. När Arsenal sen säljer av sina icke-behövande spelare så hamnar dom antagligen på lite mindre negativt netspend än Liverpool..
Tvivlar på att det ens blir 1/3 så mycket prat om Caicedos pris härinne som det gnällts om Rices, vilket bekräftar min lilla teori att det handlar inte om spelarna och summorna, utan det är avundsjukan som talar😬🤔😉 (Slut på generalrant, sorry ska inte hända igen på ett tag).
Obs ej menat till dig drickis!
Brighton fansen håller med du vilket lag de föredrar honom i.

Ingen av dom är värda sina pengar, ska låta vara osagt vem som har mest verktyg i lådan. Caicedo yngre och mindre erfarenhet, Rice lite äldre och mer erfarenhet.

För min del har Rice inte visat den toppen ännu som motsvarar hypen ni ger honom, möjligt han lyfter sig iår men har sagt tidigare att jag tror han drar på sig bristningar tanke på vad som krävs i det nya spelet. Innan kunde han backa ner och stå i ytan nu måste han löpa längre i båda riktningarna.

Skriv det du känner, du förnekar inte och kommer inte med trams som svar om man försöker bemöta med annat tyckande eller annan syn 👍🏻
Citera
2023-08-10, 23:12
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Brighton fansen håller med du vilket lag de föredrar honom i.

Ingen av dom är värda sina pengar, ska låta vara osagt vem som har mest verktyg i lådan. Caicedo yngre och mindre erfarenhet, Rice lite äldre och mer erfarenhet.

För min del har Rice inte visat den toppen ännu som motsvarar hypen ni ger honom, möjligt han lyfter sig iår men har sagt tidigare att jag tror han drar på sig bristningar tanke på vad som krävs i det nya spelet. Innan kunde han backa ner och stå i ytan nu måste han löpa längre i båda riktningarna.

Skriv det du känner, du förnekar inte och kommer inte med trams som svar om man försöker bemöta med annat tyckande eller annan syn 👍🏻

Det förstår jag att dom gör, liverpool är folket medans Chelsea är djävulen.

Ja det är för höga summor i marknaden, det har det varit länge nu och det är lite det jag stör mig på, då det har varit nonstop negativa inlägg om Arsenal och Rices kostnad, som att hans transfer vore något som aldrig hänt förut. Och jag är tämligen säker på att om Caicedo blir klar för Liverpool för 5-10m mindre än Rice, så hade majoriteten av kommentarerna varit positiva. Den dubbelmoralen drev mig till min lilla "rant".

Nä Rice har inte visat den, men det skulle han aldrig göra i ett lag som West Ham med Moyes taktik, han är väldigt van vid att löpa(endast gross och JWP som löpte längre än Rice förra säsongen), men lär ta tid innan han lärt sig artetas 6a. Jag tror och hoppas att han kommer att utvecklas rejält under Artetas fotboll. Sen tycker jag att många gooners härinne har överhypat honom, kan jag säkert själv ha gjort några gånger av ren bias, men jag tror att han kommer vara värd pengarna tillslut.

Liverpools bud på Caicedo accepterat enligt EX-agent med bra källor. Vad gör Chelsea nu?!
https://twitter.com/JimmyMcCann73/status/1689742615321751552?t=oKj5J9sUbtuKoCiE71ThHw&s=19
Edit: cred till twittraren: han skrev långt innan Arsenals nya trio blev klar att spelarna kommer joina Arsenal, han har bra koll. Sen kan ju chelsea alltid bud emot och Brighton får sitt budkrig.
Senast redigerad av jontepsg 2023-08-10 kl. 23:16.
Citera
2023-08-10, 23:22
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Det förstår jag att dom gör, liverpool är folket medans Chelsea är djävulen.

Ja det är för höga summor i marknaden, det har det varit länge nu och det är lite det jag stör mig på, då det har varit nonstop negativa inlägg om Arsenal och Rices kostnad, som att hans transfer vore något som aldrig hänt förut. Och jag är tämligen säker på att om Caicedo blir klar för Liverpool för 5-10m mindre än Rice, så hade majoriteten av kommentarerna varit positiva. Den dubbelmoralen drev mig till min lilla "rant".

Nä Rice har inte visat den, men det skulle han aldrig göra i ett lag som West Ham med Moyes taktik, han är väldigt van vid att löpa(endast gross och JWP som löpte längre än Rice förra säsongen), men lär ta tid innan han lärt sig artetas 6a. Jag tror och hoppas att han kommer att utvecklas rejält under Artetas fotboll. Sen tycker jag att många gooners härinne har överhypat honom, kan jag säkert själv ha gjort några gånger av ren bias, men jag tror att han kommer vara värd pengarna tillslut.

Liverpools bud på Caicedo accepterat enligt EX-agent med bra källor. Vad gör Chelsea nu?!
https://twitter.com/JimmyMcCann73/status/1689742615321751552?t=oKj5J9sUbtuKoCiE71ThHw&s=19
Edit: cred till twittraren: han skrev långt innan Arsenals nya trio blev klar att spelarna kommer joina Arsenal, han har bra koll. Sen kan ju chelsea alltid bud emot och Brighton får sitt budkrig.
Löpmeter är viktiga men i Arsenal blir det mer hastighetslöpningar vilket jag är tveksam han fixar första säsongen utan skador.

Jag hörde uppgifterna från annat håll men de hade inte koll på vem källan var (namnet var okänt) och om den var trovärdig. Men har man koll på eran trio innan så har man lite insyn på marknaden.
Citera
2023-08-10, 23:25
Medlem
Drickbacks avatar
Liverpool har släppt sitt 3:e ställ

https://www.liverpoolfc.com/news/alisson-kearns-and-szoboszlai-surprise-fans-live-reveal-lfcs-2023-24-third-kit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in