2023-07-30, 21:48
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ramsdale är ändock en av Englands bästa målvakter, så där fallerar inget. Såg förra säsongen att han är grymt bra, reaktionssnabb och är verkligen smidig och når ända ut till båda stolparna. Kanske inte den bästa med fötterna...

Vilket underbetyg att ha spelat tränat fotboll i hela sitt liv men inte är bra med fötterna. Hur lyckas man?
Citera
2023-07-30, 21:48
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag tror Mc Allister kommer bli en bättre värvning än Rice till Arsenal.

Ja, jag hoppas och tror det - det jag sett av honom i Brighton och hittills i LFC är mycket bra...
Citera
2023-07-30, 21:49
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Jag tror Mc Allister kommer bli en bättre värvning än Rice till Arsenal.

Blir väldigt förvånad om det inte blir så.
Citera
2023-07-30, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Det ryktet spreds även 2019 eftersom han brukade spela med Liverpool på FIFA. Är Klopp intresserad på riktigt så är han ligans mest korkade tränare.

Det är dokumenterat att hans attityd är hemsk om han inte är lagets gullegris 24/7. Vill inte under några omständigheter se han i Chelsea även om Poch har tränat honom tidigare med bra resultat.

Nej, ligger nog mycket i vad du skriver. Jag hatar verkligen också fransmän, särskilt svarta, sådana. Fransmän är divor, både svarta och vita och döden, mången gånger för lagsammanhållningen, helt klart!
Citera
2023-07-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Vilket underbetyg att ha spelat tränat fotboll i hela sitt liv men inte är bra med fötterna. Hur lyckas man?

Kanske borde förtydligat lite - jämfört med andra, alltså. Inte konstigt heller - är du målvakt spelar du inte ofta med resten av laget utan har egen träning där spel med fötterna och passningsspelet inte är en stor del. Kanske var du ironisk, inte vet jag, hehe!
Citera
2023-07-30, 21:58
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Nej, ligger nog mycket i vad du skriver. Jag hatar verkligen också fransmän, särskilt svarta, sådana. Fransmän är divor, både svarta och vita och döden, mången gånger för lagsammanhållningen, helt klart!

Han är ljusare om vi jämför med hans övriga lagkamrater i landslaget.

Mbappe har i 6 års tid spelat i en klubb som får alla spelare som deras arabägare pekar på och när det inte räcker till att Champions League i vanlig ordning så ska divan klaga på allt och alla, flörta med Real och uppträda sig allmänt barnsligt.
Citera
2023-07-30, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Han är ljusare om vi jämför med hans övriga lagkamrater i landslaget.

Mbappe har i 6 års tid spelat i en klubb som får alla spelare som deras arabägare pekar på och när det inte räcker till att Champions League i vanlig ordning så ska divan klaga på allt och alla, flörta med Real och uppträda sig allmänt barnsligt.

Ja, frågan är då också verkligen om ett lånekontrakt är att föredra då han säkerligen redan "flyttat" till Madrid, för det är där han kommer hamna, till slut. Aldrig att han Går till Saudi när han vet att han kan bråka sig dit senare och kanske för lika mycket i egen vinning och lön - först vill han vinna titlar...
Citera
2023-07-30, 22:20
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ramsdale är ändock en av Englands bästa målvakter, så där fallerar inget. Såg förra säsongen att han är grymt bra, reaktionssnabb och är verkligen smidig och når ända ut till båda stolparna. Kanske inte den bästa med fötterna...

Han bjuder ändå på en del grodor, har tydligen varit dålig nu under försäsongen (har inte sett Arsenals matcher men det verkar vara en populär åsikt). Känns ändå hårt ifall det stämmer att man kollar på Raya, samtidigt är det väl det som separarerar klubbarna som vinner titlar från de som 'bottlar' det, att man hela tiden vill förbättra laget osv. Jag tror dock Ramsdale står mellan stolparna denna säsongen.
Citera
2023-07-30, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Han bjuder ändå på en del grodor, har tydligen varit dålig nu under försäsongen (har inte sett Arsenals matcher men det verkar vara en populär åsikt). Känns ändå hårt ifall det stämmer att man kollar på Raya, samtidigt är det väl det som separarerar klubbarna som vinner titlar från de som 'bottlar' det, att man hela tiden vill förbättra laget osv. Jag tror dock Ramsdale står mellan stolparna denna säsongen.

Jo, men vilken målvakt gör inte det, i dessa tider när alla lag skall spela runt i sitt eget straffområde och lura upp motsåndarna - då blir det misstag, helt klart, av alla. Till och med vår/min/Liverpools kelgris Becker, står för dessa.

Har inte sett Arses matcher så skall inte uttala mig om försäsongen, dock tror jag ändå att det är inte där Gunners kommer fallera under säsongen - helvete, jag hoppas verkligen att de misslyckas någonstans, hehe!!!
Citera
2023-07-30, 22:53
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Jo, men vilken målvakt gör inte det, i dessa tider när alla lag skall spela runt i sitt eget straffområde och lura upp motsåndarna - då blir det misstag, helt klart, av alla. Till och med vår/min/Liverpools kelgris Becker, står för dessa.

Har inte sett Arses matcher så skall inte uttala mig om försäsongen, dock tror jag ändå att det är inte där Gunners kommer fallera under säsongen - helvete, jag hoppas verkligen att de misslyckas någonstans, hehe!!!

Generalen har ju redan utlovat ligaguld nu så
Citera
2023-07-30, 23:03
Medlem
Varken Havertz eller Rice kan något om positionellt spel. Det är två dyra och tunga värvningar och Arteta får välja klagande fans och hån från andra lags fans om det inte går bra eller att han tvingas bänka dem. Sannolikt behöver dessa nyförvärv få gott om tid på sig.

Jag har inte kollat spelschemat, men det är nog ganska viktigt vilka man möter de första 10 matcherna för hur utfallet på säsongen blir. Sedan lär det nog rulla på både i PL och i CL.
Citera
2023-07-30, 23:07
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Generalen har ju redan utlovat ligaguld nu så
Menar du detta? Vilken är kommande säsong som avses, väldigt viktigt i sammanhanget.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in