Citat:
Ursprungligen postat av
osnuten
Jag vägrar tro att hon ger upp så lätt. En kyrkoturné kanske? Med filter, autotune och playback kanske Anna blir en ny Celine?
Förut har hon ju alltid skyllt på att andra inte velat satsa på henne.
Nu har hon egna (Robertos) pengar att satsa. Inga fler ursäkter.
En TV-karriär skulle väl passa henne som handsken?
Vad kostar det att producera några egna försöksprogram?
Late Night with Anna. Anna kommenterar dagens händelser.
Söndag med Anna. Bara goda känslor, som alla borde få uppleva. Anna avslutar med att laga någon spansk favoritmat.
Anna shoppar. Många känner sig vilsna när man ska gå och handla. Anna har en massa tips!
Anna lagar mat. Har du ont om tid, och äter mest snabbmat? Kroppen börjar säga ifrån? Anna har svaret för dig!
Shake it med Anna! Kan jag så kan du! Du anar inte vad 100 meter om dagen gjorde för mig!
-"Åt frukost, lunch och middag med.. Hemma. Med mig själv"
-"Mår så himla bra att JAG ska dela med MIG av MITT bästa recept.
Koka fysta kyckingfiléer, passera dom i jordnötssmör och lägg upp fint över ris så det ser ut som en uppkastning"
-"Shoppa kan vara svårt. Ta bara det du vill ha. Kan vara en parfym kanske eller en oxfile. Stoppa valfri vara i din redan stulna weekendväska (LV..den från Maggan Graf) så kommer det ju gå superbra!
-"Träningstips har efterfrågats i P.M. Jaaajaaa...har egentligen inte tid....men ok! Ta på skor! Öppna dörren! Gå ut! Nu kommer det viktigaste! Ta fram mobilen och filma dina fötter när du promenerar till brevlådan! Alternativt gå 30 meter utanför din port"