2023-07-25, 18:20
Medlem
Nuuuu äntligen är Annas InstagramBFF Gunilla Person äntligen i Sverige!!! Tror vi på en dejt IRL mellan dessa två?! Anna som har skickat så många styrkekramar o haft Gunilla o hennes sjuka mamma i sina böner!! Ett gemensamt besök i nån kyrka kanske?! Nu vill ju Anna självklart ha nånting tillbaka från Gunilla efter hennes outtröttliga stöd till Gunilla i hennes svåra tid!
Citera
2023-07-25, 18:32
Medlem
Tänk att denna fromhet och frälsning kom exakt efter att alla hennes lögner uppdagades i poddavsnittet..
Eftersom hon verkar ha avfärdat 2 psykologer ( hennes egen utsago) så kan ju själavård faktiskt ha fungerat..
Fast det kan ju krävas några månader, år innan man vänt ut och in på sig själv och erkänt sina "synder"
Undrar förresten hur en narcissist hanterar det fjärde och femte steget i Tolvstegsprogrammet 🤔
Vilken himla tur att hon inte alls och på något sätt har eller ha haft problem med alkohol eller substanser då 🙄
Fy fan vad hög och släpig hon var just efter BL i intervjun angående hennes tänder.
Och full av vin i den lilla filmen där hon grimaserar och räcker finger åt arga snickaren.
Hon får allt bra dra fram sina karaktärsdefekter, misstag, felsteg och bara erkänna dom.
Gärna för oss, då vi är dom enda som intresserar oss för henne längre!
Ja jag hejar på dig! Även om jag tyvärr inte tror på dig Anna.
Önskar jag kunde. Men det går inte.
Citera
2023-07-25, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Jag vägrar tro att hon ger upp så lätt. En kyrkoturné kanske? Med filter, autotune och playback kanske Anna blir en ny Celine?

Förut har hon ju alltid skyllt på att andra inte velat satsa på henne.
Nu har hon egna (Robertos) pengar att satsa. Inga fler ursäkter.
En TV-karriär skulle väl passa henne som handsken?
Vad kostar det att producera några egna försöksprogram?

Late Night with Anna. Anna kommenterar dagens händelser.
Söndag med Anna. Bara goda känslor, som alla borde få uppleva. Anna avslutar med att laga någon spansk favoritmat.
Anna shoppar. Många känner sig vilsna när man ska gå och handla. Anna har en massa tips!
Anna lagar mat. Har du ont om tid, och äter mest snabbmat? Kroppen börjar säga ifrån? Anna har svaret för dig!
Shake it med Anna! Kan jag så kan du! Du anar inte vad 100 meter om dagen gjorde för mig!

-"Åt frukost, lunch och middag med.. Hemma. Med mig själv"
-"Mår så himla bra att JAG ska dela med MIG av MITT bästa recept.
Koka fysta kyckingfiléer, passera dom i jordnötssmör och lägg upp fint över ris så det ser ut som en uppkastning"
-"Shoppa kan vara svårt. Ta bara det du vill ha. Kan vara en parfym kanske eller en oxfile. Stoppa valfri vara i din redan stulna weekendväska (LV..den från Maggan Graf) så kommer det ju gå superbra!
-"Träningstips har efterfrågats i P.M. Jaaajaaa...har egentligen inte tid....men ok! Ta på skor! Öppna dörren! Gå ut! Nu kommer det viktigaste! Ta fram mobilen och filma dina fötter när du promenerar till brevlådan! Alternativt gå 30 meter utanför din port"
Citera
2023-07-25, 23:12
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Jag vägrar tro att hon ger upp så lätt. En kyrkoturné kanske? Med filter, autotune och playback kanske Anna blir en ny Celine?

Förut har hon ju alltid skyllt på att andra inte velat satsa på henne.
Nu har hon egna (Robertos) pengar att satsa. Inga fler ursäkter.
En TV-karriär skulle väl passa henne som handsken?
Vad kostar det att producera några egna försöksprogram?

Late Night with Anna. Anna kommenterar dagens händelser.
Söndag med Anna. Bara goda känslor, som alla borde få uppleva. Anna avslutar med att laga någon spansk favoritmat.
Anna shoppar. Många känner sig vilsna när man ska gå och handla. Anna har en massa tips!
Anna lagar mat. Har du ont om tid, och äter mest snabbmat? Kroppen börjar säga ifrån? Anna har svaret för dig!
Shake it med Anna! Kan jag så kan du! Du anar inte vad 100 meter om dagen gjorde för mig!

Jag hoppas du har rätt och dina ideer är inte heller fel. Jag tror verkligen att Anna vet jättemycket om hur man shoppar bra, billigt men också på ett roligt sätt. Anna tar oss med till NK och ICA Maxi...
Citera
2023-07-25, 23:40
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Jag hoppas du har rätt och dina ideer är inte heller fel. Jag tror verkligen att Anna vet jättemycket om hur man shoppar bra, billigt men också på ett roligt sätt. Anna tar oss med till NK och ICA Maxi...
Tänkte inte på det
Hon kanske kan börja sälja en aluminiumklädd shoppingkasse?
Annakassen gör shoppingen billig och spännande!
Citera
2023-07-25, 23:48
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Tänkte inte på det
Hon kanske kan börja sälja en aluminiumklädd shoppingkasse?
Annakassen gör shoppingen billig och spännande!

Hon borde göra en serie tillsammans med Arga snattaren? De har ju gjort tv-historia tillsammans tidigare!
Citera
2023-07-25, 23:58
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Hon borde göra en serie tillsammans med Arga snattaren? De har ju gjort tv-historia tillsammans tidigare!
Haha! Dom såg verkligen ut att tycka om varann
Jag skulle sitta klistrad framför TV:n!
Citera
2023-07-27, 03:34
Medlem
Är jag unik? Vem vågar tala sanning om " Anna-Took_inte är klok" i media?
Först. När denne feta deltog i "Biggest loser", var det på drogat tillstånd. Latexmedel och Ritalina.Vilket orsakade tarmproblem och övriga fysiska som psykiska Tookig-Bookig-heter?
Enligt media bör jag nämna skvaller utan att bli åtalad. Vilken skituggla denne är.

Sedan stulit, splittrat och skapat schismer mellan familjer är fy avskyvärt. Sedan att fiaskot inte söker förlåtelse är gränslöst avståndstagande.
Tredje är INTE LÄRT BARNEN TA AVSTÅND TILL LÖGNER,STÖLD,RESPEKTLÖS MOT ÄLDRE OCH SVAGA OCH ANVÄND INTE KNARK I VIKEN FORM SOM HELST!!! Speciellt inte genom media och youtube.
Slutligen, att hennes fjant till man, dotter och son vill acceptera att leva fantasirikt utan att ta konsekvenser, ( kriminellt droger,stölder av äldre och drogpåverkade) är sjukt-
Sedan söka sig till en kristen församling med lögner, bortförklaringar, ursäkter utan substans får mig att bli spyyyyyyyyyyyyyyyfärdig.
Din bluff kan inte accepteras och köpas genom mig. BLI ÄRLIG,SE DIG VEM DU ÄR, TALANGLÖS OCH MÖJLIGHETER ATT LYCKAS GENOM LÖGNER!!!Vågar det???
Citera
2023-07-27, 04:10
Medlem
Även trots hon ej svarar på mina ifrågasättanden. Kan denne " took-Book-inte Klok" anse sig vara empatisk, omsorgsfull förälder, avståndstagande till droger och vara föredöme till media?
Vad tror ni? Någon som misslyckats i skolan, levt på lögner i hela sitt liv, framhävt stölder med bortförklaringar ( lärt barnen,droga,stjäla, blåneka, oavsett bevisföring ) och högmodigt spydig mot mot sin omgivning?
Vilken person, oavsett media känd-okänd tar henne i försvar? Varför?
Citera
2023-07-27, 18:44
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Hon kommer aldrig ge sig! Men en vacker dag, ganska snart, kommer hennes antal följare falla från 55 000 till 5 000

Och alla kommer att finnas här på Flashback!
Citera
2023-07-27, 21:51
Medlem
Frågestund på insta.
Hon svarar med många ord utan att brinna av.
Har hon möjligen tagit till sig av podden och tänkt till?
Den nya religiositeten är inte ny. Hennes tro har alltid funnits med henne, hon har bara dolt den bakom lager. Eller nåt.
Citera
2023-07-27, 23:49
Medlem
Istället för de långa rants hon hade i lives förr kör hon nu samma i skriftlig form på story.

Bara så ni vet, Anna är en härlig tjej och de som valt bort henne går miste om mycket. Enligt henne själv. Och hon lever i nuet, absolut inte i det förflutna (bara 1986?).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in