-"hørru du !" med arg Gustav
-"skit i det , du" med Nikolaj
-"Dahlen-andan" med Reidar
-"ekta gangsta" med Tony
-"Jag e ju mycket coolare en JR Ewing !" med Pehr Silver
(andra ideer : Ljusets Barn , Transbaltic , Baku Oil , Igor från rysska maffian)
Senast redigerad av qmzamqckalrtgj 2023-07-15 kl. 20:41.
Jag vill minnas att Vera hade en hund? Var rastade och motionerade hon den? Var det tillåtet att åka med hund så, att var rabiesvaccinet tillgängligt i Sverige då? Men hon kanske såg till att få den vaccinerad i Finland?
Jag försöker minnas hur det var men vill minnas att NEJ, inte ens vaccinerade hundar fick komma till Sverige, utan att ha suttit i karantän?
Jag tyckte alltid synd om Renate och hoppades att hon skulle få någon sorts revansch. Jag vill minnas att faktiskt alla var nedriga mot henne, med Reidar i spetsen.
Renate satte sig på ett flygplan och åkte iväg på grund av Mona. Hon berättade att för Renate att Henrik hade varit med Rebecka..Sen trodde Renate att Henrik var far Ragnar..
Glömde skriva att Suzanne Reuter gav en helt fantastiskt scen där i sista avsnittet på säsong 5
Senast redigerad av Mr-Ferguson- 2023-07-19 kl. 21:40.
Jag vill minnas att Vera hade en hund? Var rastade och motionerade hon den? Var det tillåtet att åka med hund så, att var rabiesvaccinet tillgängligt i Sverige då? Men hon kanske såg till att få den vaccinerad i Finland?
Jag försöker minnas hur det var men vill minnas att NEJ, inte ens vaccinerade hundar fick komma till Sverige, utan att ha suttit i karantän?
Ja, hon hade två hundar den ena hette Mandy.Snygginen Viktor tog hjälp av den för att leta rätt på Nina.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!