Citat:
Ursprungligen postat av
johannes89
Nej men du fick en fråga av en annan och svarade inte på den så jag kommenterade det så började det, men vi kan släppa det.
Att vara annorlunda finns det ju många orsaker till jag ska kolla på videon i morgon.
Om du skulle försöka att inte vara psykopat får du typ tvångstankar och kan inte låta bli att bete dig som en psykopat?
Ja jag vet inte riktigt varför jag tycker så och är väl rätt långsökt men samtidigt så har dom flesta jag träffat på som skulle kunna vara psykopater färgat håret. Men samtidigt så hade den värsta ja träffat inget hår alls.
Jag har aldrig färgat mitt hår. Däremot har jag naturligt haft väldigt varierande hårfärg.
Finns det något positivt för folk runt om kring dig eller samhället med att du är psykopat? Och på vilket sätt gynnar det dig att vara psykopat?
Vad var det för fråga? Kan du upprepa den kanske?
Jag vet inte, för jag har inget behov av att försöka att "inte vara psykopat". Men jo, jag kan absolut undvika att bete mig som en psykopat om jag vill det. Eller ja, bete mig typiskt "psykopat-aktigt". Det låter jag nästan alltid bli bland folk, så många uppfattar mig nog som den direkta motsatsen till en psykopat.
Jaaaa, dito, flintisar kan vara riktigt farliga att ha och göra med. Shout out till sm*ks, my man...
Hmm, ja alltså positivt för samhället, är väl min rättshaverism (bekämpa brott) och mitt civilkurage ("rädda" utsatta personer i underläge, sätta dit/tillrättavisa "skurkar"). Sånt som konflikträdda mesar inte klarar av, oavsett hur empatiska de är.
Och hur det "gynnar" mig att vara psykopat är väl främst att jag oftast får som jag vill i slutändan. Spelar ingen roll vad det gäller för något. Varför vet jag inte riktigt, det bara blir så. Kanske för att folk inte står ut med mig och min envishet eller tycker jag är obehaglig eller av andra anledningar lessnar och "ger upp" och känner att det är enklast att bara låta mig få som jag vill.