Citat:
Ursprungligen postat av
johannes89
Nja tycker inte jag dumföklarar dig men det var ju inget svar på frågan du fick.
Hur kom du på att du var psykopat? Och hur vet jag om jag är psykopat jag har aldrig haft emocore men psykopater kan ju vara offline också tänker jag.
Jag säger inte att alla som färgar håret är psykopater men alltid tyckt det är en rätt skev grej att göra. Jag tänker att dom flesta psykopaterna nog färgar håret.
Det var ingen fråga, det första du skrev.
Jag vet inte riktigt hur jag kom på det, man bara vet och "känner" det, att man är annorlunda. Märker du något annorlunda med denna kvinna?
https://youtu.be/fzfVtDPRzt0
Verkar hon vara medveten om sin psykopati?
Jag gissar att på samma sätt som hon vet och känner att hon är psykopat, så gör jag också det - vet att jag är psykopat. Det räcker med att titta på hennes ansiktsmimik och lyssna på hur hon pratar, utöver att lyssna på vad hon faktiskt säger, för att inse att det är något annorlunda med henne.
Och det där med att färga hår och koppling till psykopati tycker jag känns lite långsökt, men absolut, jag ska ha det i åtanke och se om jag kan applicera det på min omgivning.
Har du färgat håret någon gång?