2023-07-26, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-kraft89
Varför vill du så gärna vara psykopat? Sluta romantisera. Psykopater har medelmåttig IQ.
Jag bara är det, inget att göra åt.
2023-07-26, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hufudperson

Men i övrigt så tror jag att jag föredrar att vara som jag är och är nöjd med mitt känsloliv. Det är väldigt svårt att såra mig för att bara ta ett exempel. Eller att skrämma mig. Så väger man för och nackdelar mot varandra så tror jag att jag personligen föredrar att vara psykopat.

Skulle du kunna sluta vara psykopat om du ville? Om svaret är nej, vad är det som hindrar dig från att vara mer "normal"?

Känns lite som det mer är slapphet och dålig uppfostran som leder till att inte växa upp riktigt. även om det finns mycket naturligt i att visa hänsyn empati sympati omtanke osv så är det ju nått som man måste lära sig också.

En fråga till är du sjukskriven eller liknande?
2023-07-26, 02:20
Medlem
Citat:
Varför vill du så gärna vara psykopat? Sluta romantisera. Psykopater har medelmåttig IQ.
Det var du som skrev "du är ingen psykopat, sorry...." (vadå sorry - hehe), så det är du som romantiserar psykopati här, inte jag.

Men keep it up, jag diggar projicerandet ni kör med, ska inte ljuga. Det göder mitt psykopatiska ego.
2023-07-26, 02:26
Citat:
Det var du som skrev "du är ingen psykopat, sorry...." (vadå sorry - hehe), så det är du som romantiserar psykopati här, inte jag.

Du vill vara det. Det finns inga kvinnliga psykopater. De är bara efterblivna.
2023-07-26, 02:27
Medlem
hängballens avatar
Är det sant att psykopater är sängvätare och hatar sin kuk?
2023-07-26, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Lite som att fråga vad klockan är och få svaret "Ja"

Vad är en psykopat för något?

Saknar du något finger eller någon tå?

Vad har du för hårfärg naturligt och brukar du färga håret?
Jaha, så du dumförklarar mig...

En psykopat är en individ som beter sig som antingen J*m N*lin, Ol* J*malainen eller M*rcus L*ndberg (sm*ks). Ett gäng värdelösa hackerslisks som inte har bättre saker för sig än att hacka randoms och catfisha på emocore.se hela dagarna, yikes......

Nej, jag saknar varken något finger eller någon tå.

Naturligt så har jag guldblont hår och jag färgar håret lite då och då, mellan 1-5 gånger per år.
2023-07-26, 02:38
Medlem
Citat:
Du vill vara det. Det finns inga kvinnliga psykopater. De är bara efterblivna.
Ja, jag vill det, det är sant. Än sen?

Vilka är "bara efterblivna"?
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Är det sant att psykopater är sängvätare och hatar sin kuk?
Jag vet inte, har ingen kuk.

Det där med att vara sängvätare är troligtvis mer vanligt bland sadister (som många gånger förväxlas med psykopater). De tenderar att ha det stressigt hemma och det leder nog inte helt sällan till att de får svårt att slappna av och tråkigt nog pissar på sig i sängen längre än vad som anses "normalt".
Senast redigerad av hufudperson 2023-07-26 kl. 03:17.
2023-07-26, 02:41
Citat:
Ja, jag vill det, det är sant. Än sen?

Vilka är "bara efterblivna"? De kvinnliga psykopaterna som inte existerar?

Jag vet inte, har ingen kuk.

Kvinnor som uppvisar psykopatiskt beteende är oftast bara efterblivna. Det är ingen kvinna som går omkring i kostym som Christian Bale i American Psycho.

Vad man däremot kan råka utför är en borderlinare som mördar en. Men det är inte psykopati.

ALLA normala kvinnor manipulerar män som de vill ha. De är inte psykopater för det.
2023-07-26, 02:43
Medlem
Citat:
Jaha, så du dumförklarar mig...

En psykopat är en individ som beter sig som antingen J*m N*lin, Ol* J*malainen eller M*rcus L*ndberg (sm*ks). Ett gäng värdelösa hackerslisks som inte har bättre saker för sig än att hacka randoms och catfisha på emocore.se hela dagarna, yikes......

Nej, jag saknar varken något finger eller någon tå.

Naturligt så har jag guldblont hår och jag färgar håret lite då och då, mellan 1-5 gånger per år.

Nja tycker inte jag dumföklarar dig men det var ju inget svar på frågan du fick.

Hur kom du på att du var psykopat? Och hur vet jag om jag är psykopat jag har aldrig haft emocore men psykopater kan ju vara offline också tänker jag.

Jag säger inte att alla som färgar håret är psykopater men alltid tyckt det är en rätt skev grej att göra. Jag tänker att dom flesta psykopaterna nog färgar håret.
2023-07-26, 02:52
Medlem
Citat:
Kvinnor som uppvisar psykopatiskt beteende är oftast bara efterblivna. Det är ingen kvinna som går omkring i kostym som Christian Bale i American Psycho.

Vad man däremot kan råka utför är en borderlinare som mördar en. Men det är inte psykopati.

ALLA normala kvinnor manipulerar män som de vill ha. De är inte psykopater för det.
Ja jo, men du tror att manliga psykopater går runt som Christian Bale i American psycho?

Här har du en typisk kvinnlig psykopat (eller ja, psykopat):

https://youtu.be/fzfVtDPRzt0
2023-07-26, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Nja tycker inte jag dumföklarar dig men det var ju inget svar på frågan du fick.

Hur kom du på att du var psykopat? Och hur vet jag om jag är psykopat jag har aldrig haft emocore men psykopater kan ju vara offline också tänker jag.

Jag säger inte att alla som färgar håret är psykopater men alltid tyckt det är en rätt skev grej att göra. Jag tänker att dom flesta psykopaterna nog färgar håret.
Det var ingen fråga, det första du skrev.

Jag vet inte riktigt hur jag kom på det, man bara vet och "känner" det, att man är annorlunda. Märker du något annorlunda med denna kvinna?

Verkar hon vara medveten om sin psykopati?

Jag gissar att på samma sätt som hon vet och känner att hon är psykopat, så gör jag också det - vet att jag är psykopat. Det räcker med att titta på hennes ansiktsmimik och lyssna på hur hon pratar, utöver att lyssna på vad hon faktiskt säger, för att inse att det är något annorlunda med henne.

Och det där med att färga hår och koppling till psykopati tycker jag känns lite långsökt, men absolut, jag ska ha det i åtanke och se om jag kan applicera det på min omgivning.

Har du färgat håret någon gång?
Senast redigerad av hufudperson 2023-07-26 kl. 03:02.
2023-07-26, 03:06
Citat:
Ja jo, men du tror att manliga psykopater går runt som Christian Bale i American psycho?

Här har du en typisk kvinnlig psykopat (eller ja, psykopat):

Psykopater går inte omkring med påklistrade jokerleenden. Hon ser ju ut att ha en hjärnskada.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in