Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Om du skadat djur som du säger är du psykopat.
Utan tvekan.
Bra att du inte gör det nu längre men ja, jag hatar dig. Jag är också en person som älskar djur mer än människor.
Ja, det är bra, håller jag med om. Du får hata mig om du vill.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ballooonie
Är du faktaresistent?
Nej.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kadmium99
Har du fått en fastställd diagnos eller du har själv kommit fram till detta?
Jag tror en psykopat inte själv inser sin sjukdom så det är konstigt att du skriver som du gör.
Har du ett läkarutlåtande så ladda upp det men täck givetvis över dina fyra sista i personnummer samt namn/adress, men något som styrker att du inte trollar behövs.
Nä, jag har inget psykopat-utlåtande. Tyvärr alltså...
Du hade inga frågor till mig eller så? Om du nu utgår ifrån att jag har ett psykopat-utlåtande alltså. Du kan ju låtsas som det iaf, om det underlättar för dig.
Psykopati är en missuppfattad "sjukdom", det är därför jag startade denna tråd. Ställ frågor! Diskutera..
Men får jag ställa dig en fråga i stället då - vad är det som gör att du ("ni") påstår om och om igen att psykopater "inte vet" om att de är psykopater? Tror ni verkligen det?
Känns mer som att du stör dig på att jag är en självmedveten psykopat och inte vill acceptera läget av någon anledning. Att jag är psykopat gör inte mig överlägsen eller så, om du tror det. Psykopater är mer "normala" och "vanliga" än vad många tror, vi är inga "övermänniskor", så du behöver inte känna dig hotad av eller underlägsen mig pga min diagnos.
Eller så är det just därför du skriver så, för att jag verkar så normal. Inte överdrivet manipulativ eller sliskig kanske?
Varför skulle jag trolla förresten? Det är rätt vanligt med psykopati. Ingen big deal direkt.