Citat:
Ursprungligen postat av
Cyborg2030
Hur ser du på oss som hart lärt oss att identifiera psykopater genom erfarenheter och studier. Ser du oss som ett hot, eller tror du att du kan lura exakt alla?
Erfarenheter och studier? Har du exempel på studier eller erfarenheter? Hur skulle du beskriva en psykopat?
Jag vet inte hur jag ser på dig eller någon annan som "genomskådar" psykopater, enligt mig så vet nästan ingen vad psykopati är för något. Så jag vet ju inte om du faktiskt kan identifiera en psykopat bara sådär, speciellt med tanke på att experter inom psykopati har svårt för det. Men något hot hade jag definitivt inte sett dig som i vilket fall som helst.
Jag är en "snäll" psykopat och ingen fara för dig eller någon annan "normal" människa. På min höjd så är jag manipulativ och egoistisk, men jag är inte "farlig" (inte för "normala" och vanliga personer) och det är enkelt att säga upp kontakten med mig om man nu anser att mitt umgänge är "skadligt" på något vis.
Så jag ser inte riktigt varför jag skulle känna mig hotad.
Citat:
Ursprungligen postat av
LeCastle
Vad är din favoritfilm?
Föredrar du te eller kaffe?
Bra fråga. Jag kommer inte på någon favoritfilm just nu, har nog ingen, men rent genre-mässigt så föredrar jag skräckfilmer och psykologiska thrillers.
Jag föredrar kaffe framför té. Tack för dina frågor.